נבחרת הקופה: רק שלושה נציגים לארגנטינה

מסי ליד הגביע. ספג ביקורת חריפה
מסי ליד הגביע. ספג ביקורת חריפה | צילום: AFP

מסי בין 11 המצטיינים של הטורניר. וגם: התרגיל המלוכלך של פסטורה

(גודל טקסט)

לפני כשנה, עם סיום המונדיאל בברזיל, קיבל ליאו מסי את תואר השחקן המצטיין של גביע העולם למרות שארגנטינה הפסידה בגמר לגרמניה. בחירתו אז לשחקן המצטיין גרמה לביקורת גדולה נגד מארגני פיפ"א בטענה כי שחקן מנבחרת גרמניה ראוי היה להיבחר לתואר היוקרתי.

 

היום (ראשון) מסי היה אמור לקבל את תואר "השחקן המצטיין" גם בקופה אמריקה, אבל לפי דיווחים בדרום אמריקה סירב לקבל אותו. 

 

 

כנראה שהחלטתו נבעה גם מביקורות קשות שנכתבו עליו ברחבי העולם. העיתון 'אל מונדו' המתפרסם במדריד (לא ה'אל מונדו דפורטיבו' הידוע), כינה את מסי "נמושה" ועיתונאי ממדריד פרסם עליו מאמר קשה ביותר בו נאמר שהוא שחקן שלא ידע לעשות את ההבדל בין הנבחרות כפי שהוא עושה בברצלונה וכי בנבחרת הוא מנותק משאר השחקנים. 

גם את המדליה על המקום השני הוא לא אהב, מסתבר (AFP)

המארגנים המופתעים לא חשבו על שחקן אחר שיוכלו לבחור בו כדי לקבל את פרס מצטיין הטורניר, ובשל כך החליטו לא להעניקו כלל. למעשה, מארגני הקופה אמריקה הסתפקו בתואר מצטיין גמר הטורניר שהוענק לארתורו וידאל ובנוסף בחרו את ה-11 של הטורניר. ליאו מסי כמובן נמנה על שלושת שחקני החוד בהרכב הטורניר.

 

ה-11 הטובים ביותר של הקופה אמריקה: קלאודיו בראבו (צ'ילה), גרי מדל (צ'ילה), ניקולס אוטמנדי (ארגנטינה), ג'ייסון מוריו, מרסלו דיאס (צ'ילה), חאבייר מסצ'ראנו (ארגנטינה), כריסטיאן קואבה (פרו), ארתורו וידאל (צ'ילה), אדוארו וארגאס (צ'ילה), פאולו גררו (פרו), ליאונל מסי (ארגנטינה).

 

בתוך כך, בשעות האחרונות מתפרסמת תמונה של קשר פ.ס.ז' ונבחרת ארגנטינה, חאבייר פסטורה, בה הוא נראה מושך בחולצתו שלו בניסיון להשיג בעיטת פנדל שתאפשר לאלביסלסטה לעלות ליתרון מול צ'ילה. הניסיון של פסטורה עלה בתוהו והייתה זו צ'ילה שהניפה את הגביע לראשונה בתולדותיה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי