אדם אריאל: "גרמניה היא כמו בית שני עבורי"

אריאל. מערכת יחסים מיוחדת עם המדינה
אריאל. מערכת יחסים מיוחדת עם המדינה | צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

הגארד הוצג באתר ברמרהאבן. קצורין: "הוא קלעי נהדר שמביא לב גדול למגרש"

(גודל טקסט)

אייסבארן ברמרהאבן הודיעה הבוקר (שלישי) באופן רשמי על צירופו של אדם אריאל, שנפרד מהפועל ירושלים. שחקן נבחרת העתודה לשעבר, שמחזיק גם באזרחות גרמנית, חתם על חוזה לעונה אחת בשורות הקבוצה.

 

"אדם אריאל מביא איתו כישרון רב והוא גם ילד טוב", אמר מאמן הקבוצה הישראלי, מולי קצורין, "הוא קלעי נהדר שמביא לב גדול וגישה נפלאה לעבודה. אדם רעב מאוד, אבל יש לו גם סבלנות ללמוד. הוא ישחק אצלנו בעמדה מס' 2 ואני משוכנע שנוכל לשפר את הרוטציה שלנו בעזרתו".

 

 

"אני שמח מאוד שהקבוצה נתנה לי את ההזדמנות לשחק בבונדסליגה", אמר אריאל עצמו, "דיברתי ארוכות עם מולי קצורין, שהוא מאמן מוערך מאוד בישראל, והוא הסביר לי על תפקידי בקבוצה. המטרה שלי היא להשתפר ולעזור לקבוצה לאסוף כמה שיותר ניצחונות. שמעתי רבות על הבית החדש שלי והמליצו לי להצטייד במעיל עבה".

 

הגארד לא שכח להתייחס לקבוצתו הקודמת: "נהניתי מאוד לשחק בעיר הולדתי ירושלים ואני גאה מאוד באליפות בה זכינו, שהיא ללא ספק ההישג הכי גדול בקריירה הצעירה שלי. עם זאת, יש לי מערכת יחסים מיוחדת עם גרמניה, מכיוון שלאמי יש אזרחות מקומית. גרמניה היא כמו בית שני עבורי ואני רוצה ללמוד את השפה כמה שיותר מהר".

 

Willkommen bei den Eisbären, Adam Ariel! Adam wechselt vom isralischen Meister Hapoel Jerusalem Basketball Club zu uns und wird neuer Backup auf der Position 2. Alle Infos auf unserer Homepage!

Posted by Eisbären Bremerhaven on Tuesday, July 7, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי