העברות: אימובילה עבר מדורטמונד לסביליה

אימובילה. משנה מקום משנה מזל?
אימובילה. משנה מקום משנה מזל? | צילום: GettyImages

הסכום: 13.5 מיליון יורו. ואן פרסי עובר בדיקות רפואיות בפנרבחצ'ה, דלף בסיטי

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך לרקום עסקאות. הבלוג של ספורט1 עושה לכם סדר עם השמועות, ההחתמות והסיפורים החמים של הקיץ.

 

19:55

העיתונאי של סקיי איטליה, ג'יאנלוקה די מרציו, מדווח כי רובין ואן פרסי עובר כעת בדיקות רפואיות בפנרבחצ'ה והוא קרוב להשלים את מעברו לקבוצה התורכית. מוקדם יותר אמר יו"ר הקבוצה לתקשורת המקומית כי העסקה שבמס גרתה החלוץ ההולנדי יגיע לאסטנבול סוכמה.

18:24

צ'ירו אימובילה, חלוץ בורוסיה דורטמונד ונבחרת איטליה, עבר לסביליה ב-13.5 מיליון יורו ויהיה המחליף של קרלוס באקה. ה-"בילד" פרסם הערב שהעיסקה סגורה. דורטמונד ירדה ממחירה הראשוני שעמד על 15 מיליון יורו כדי למכור את החלוץ שלא היה סיפור של הצלחה מאז הגיע מטורינו כמלך השערים של הסרייה A בעונת 2013/14.
 

11:37

עוד כדורגלן בלגי חתם באתלטיקו מדריד אחרי שבשנים האחרונות שיחקו בה לפחות שני בלגים מהנבחרת טיבו קורטואה וטובי אלדרווילדר. יאניק פאריירה קארסקו הוא שחקנה החדש של הקולצ'ונרוס. הוא נרכש ממונאקו אתמול ב-20 מיליון יורו ויהיה מחליפו של ארדה טוראן. הבלגי המשחק בעיקר בכנף יוצג היום בויסנטה קלדרון. מונאקו תקבל 25 אחוז מכל עיסקה עתידית.

 

הקולצ'ונרוס רוצה את סטפן סאביץ' קשר פיורנטינה שמחירו 15 מיליון יורו.

 

סאביץ'. יעבור לספרד? (gettyimages)

 

מונאקו שהרוויחה כסף רב מעסקאות הקיץ מיהרה למלא את השורות ורכשה את איבן קבאליירו, הקיצוני הימני בן ה-21 של בנפיקה ופורטוגל, תמורת 15 מיליון יורו וחוזה לחמש שנים. גם הקשר השמאלי הלדר קוסטה (21) עבר למונאקו מבנפיקה, כמושאל. מונאקו גם שילמה 12 מיליון יורו לליל על הקשר אדמה טראורה (20) שדחה הצעה מפ.ס.ז'.

10:23

מנצ'סטר סיטי תשלם 8 מיליון ליש"ט על פביאן דלף שיחתום כנראה תוך 24 שעות בסיטיזנס וזו מכה קשה לאסטון וילה.

 

בבה, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד בעבר הושאל לקורדובה מהליגה השנייה בספרד. 

09:25

ווסטהאם רכשה את הבלם האיטלקי אנג'לו אוגבונה מיובנטוס תמורת 11 מיליון יורו. אוגבונה חתם לארבע שנים והפך לרכש השלישי של הפטישים, אחרי פדרו אוביאנג ודימיטרי פאייה.

 

אוגבונה. עבור לאנגליה (gettyimages)

 

כריסטיאן סטואני החלוץ האורוגוואי של אספניול יעבור למידלסברו בצ'מפיונשיפ תמורת 4 מיליון יורו וישחק תחת המנג'ר הפרדי אייטור קרנקה. 

08:31

טורינו שרכשה את המגן הימני דוידה זפאקוסטה כמחליפו של מתיאו דרמיאן ואת הקשר דניאלה באזלי, שניהם מאטאלנטה תמורת כ-13 מיליון יורו.

 

ג'אמפאולו פאציני עבר בהעברה חופשית ל-ורונה, שהחתימה את החלוץ בן ה-30 לחמש שנים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי