פרנצ'סקו טוטי קיבל הצעה מאנטליהספור

טוטי. הצעת ענק לפני שהוא ייאלץ להיפרד
טוטי. הצעת ענק לפני שהוא ייאלץ להיפרד | צילום: Gettyimages

בלוג העברות: הטורקים הולכים בכל הכוח על הקשר, פ.ס.ז' תגיש הצעה על די מריה

(גודל טקסט)

שוק ההעברות ממשיך לקרום עור וגידים בזמן שהקבוצות כבר עמוק בהכנות לעונה החדשה. מי עובר לאן? הכל בבלוג ההעברות של ספורט1.

 

 

22:45

אתלטיקו מדריד צפויה להשלים את העברתו של בלם פיורנטינה ואקס מנצ'סטר סיטי, סטפן סאביץ' המונטנגרי עבור 12 מיליון יורו.

 

15:00

פרנצ'סקו טוטי, חלוצה בן ה-38 והקפטן האגדי של רומא, קיבל הצעה מטורפת מאנטליהספור הטורקית – הקבוצה שמנסה להיות "ברצלונה ב'" אבל לא כל כך מצליחה במטרה. היא החתימה אמנם את סמואל אטו, אבל התאכזבה כשרונאלדיניו הפנה לה עורף והעדיף לחתום בפלומיננזה. 

 

הבלוג המהימן של ג'יאנלוקה די מארציו מדווח שהקבוצה הטורקית הציעה לשחקן שכל חייו שיחק ברומא, חוזה לשנה אחת עם משכורת של 10 מיליון יורו. הוא מרוויח כיום ברומא 4.3 מיליון יורו לעונה ויכול יותר מלהכפיל את שכרו רגע לפני שהוא פורש.

 

טוטי מוקף בשחקני ריאל מדריד במלבורן (AFP)

 

למרות האמור לעיל, סביר להניח שהשחקן שהחל דרכו ברומא בגיל 13 כילד לא ירצה לקלקל את המאזן הדהים שלו כשחקן של קבוצה אחת ויסרב להצעה. באנטליהספור שחזרה לליגה בכירה יהיה העונה איצטדיון חדש בן 40 אלף מקומות והם רוצים למלא אותו עד אפס מקום ולהביא שחקנים ידועי שם. 

13:44

מגן בורוסיה דורטמונד, מרסל שמלצר, בדרך לרומא. מחירו 7 מיליון יורו. הוא שיחק עשר עונות בקבוצה ורשם 172 משחקים בבונדסליגה. רומא רוצה גם את קשר שאלקה, טילו קוהר, המשחק בנבחרת גרמניה עד גיל 19. 

12:32

מנג'ר סטוק סיטי, מארק יוז, רוצה לרכוש את האוקראיני אנדריי יארמולנקו. הוא עשוי לעלות 13.5 מיליון יורו. הוא משחק כחלוץ בדינאמו קייב. אחרי שסטוק ניצחה את כוכבי סינגפור 0:2 אמר יוז: "יש דיבורים על הרבה שחקנים, אבל הוא מאלה שיכולים בהחלט לשדרג את החוד שלנו".  

12:11

מאמן פ.ס.ז', לורן בלאן, התבטא שבקרוב פ.ס.ז' תגיש בקשה רשמית לרכישת אנחל די מאריה. דמי ההעברה ינועו בין 45 מל-60 מיליון יורו. בלאן אמר שהוא מצפה למו"מ קשוח: "יהיה קשה להוציא את השחקן מיונייטד, אבל אנחנו עוקבים אחרי כל ההתפתחויות".



 

מנצ'סטר סיטי רכשה את פטריק רוברט קשר אנגליה עד גיל 19 מפולהאם תמורת 15 מיליון יורו (10 מיליון ליש"ט).

11:58

דידיה דרוגבה עשוי להצטרף לשיקגו פייר מליגת ה-MLS. הוא רוצה חוזה ל-18 חודשים.

 

דרוגבה. גם הוא יעבור לארה"ב? (gettyimages)

 

סלבדור איקזו שוער פארגוואי מדאנוביו יהיה השוער השני של טורינו.

 

מיכאל סיאני מגינה הצרפתי של לאציו בן 31 הצטרף לספורטינג ליסבון שמיהרה להצמיד לו סעיף שחרור של 40 מיליון יורו. 

11:31

לסטר מעוניינת באוריול רומאו קשרה הספרדי של צ'לסי שהושאל לולנסיה ושטוטגרט בשנים קודמות.

 

אסטון וילה שאיבדה כמה שחקנים העונה ובהם כריסטיאן בנטקה שקרוב לבדיקות רפואיות בליברפול רוצה שני חלוצים בהשאלה – ג'יימס ווילסון (מנצ'סטר יונייטד) ופטריק במפורד (צ'לסי) ששיחק כמושאל במילדסברו שנה שעברה.

10:21

לואי ואן חאל שרוצה את פדרו אמר לעיתון 'דיילי אקספרס' שמנצ'סטר יונייטד צריכה להמשיך להשקיע עוד כספים ברכש. התיאבון של ההולנדי שמרוויח 10 מיליון יורו לעונה לא יודע גבולות. LVG, שרכש כבר ארבעה שחקנים ששווי 80 מיליון ליש"ט, רוצה להביא עוד שני שחקנים למועדון.

 

 

בכתבת שער של 'הסאנדיי אקספרס' הוא אמר: "תמיד אמרתי שחייב להיות לי סגל מאוזן ואני עובד על כך". ואן חאל מנסה לרכוש את רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן ואת שוער אייאקס יאספר סליסן. הוא גם רוצה את חלוץ ברצלונה פדרו. "כרגע יש לנו את ויין רוני, צ'יצ'אריטו ואולי ג'יימס ווילסון כחלוצים. אליהם יתווסף ככל הנראה חלוץ מפתיע שאני לא יכול לחשוף את שמו", אמר. נכון לעכשיו אמר ואן חאל שצ'יצ'ריטו יצטרף למנצ'סטר יונייטד במסע המשחקים שלה.

09:13

יונייטד לא משחררת את אנחל די מאריה ודורשת ממנו לבקש ממנה רשמית להיכנס לרשימת העברות אם ירצה לעבור לפ.ס.ז'.

 

העיתון 'הסאן' מדווח שז'וזה מוריניו רוצה בכל הכח את מגן אברטון, ג'ון סטון, ומוכן להעלות את מחירו ל-20 מיליון ליש"ט. אברטון לא רוצה לשחררו. יחד עם זאת המיוחד אמר: "אני לא צריך לעשות ניתוח בקבוצה. השחקנים שיש לי יצטרכו לשחק אפילו טוב יותר משנה שעברה". הקשר אוסקר אמר שאין לו כוונה לעבור ליובנטוס. 

08:37

ליברפול מחפשת חלוץ ועל הכוונת לצ'יצ'ריטו הרננדס שמחירו עשוי להיות 12 מיליון ליש"ט. וגם אין גבול לחוצפה: ראחים סטרלינג, שעזב את ליברפול כבוגד עם טריקת דלת, הצהיר שהוא מאוכזב מהדרך בה נפרד מחבריו".

 

רומא דחתה את ההצעה של ארסנל להחתים את המגן קוסטאס מאנולאס תמורת 5.5 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי