"הערמנו על ליברפול, נוכל להפתיע גם את ארסנל"

שרווד חוגג. האיש שכותב אגדות
שרווד חוגג. האיש שכותב אגדות | צילום: Gettyimages

שרווד ואסטון וילה חגגו עלייה לגמר: "מצטער שאני לא רגוע כמו ונגר"

(גודל טקסט)

הגביע האנגלי הוכיח אתמול (ראשון) עד כמה הוא עדיין הגביע הכי מרתק בעולם, עם סיפורי סינדרלות למכביר. אסטון וילה אמנם קבוצת פרמיירליג, אבל רק לפני כמה שבועות היא היתה על הקרשים בלי חדוות משחק ולא כבשה תקופה ארוכה.

 

הקבוצה נזקקה למישהו "משוגע" כמו טים שרווד, שנזרק בקיץ מטוטנהאם שיבוא ויעורר אותה וזה בדיוק מה שקרה מאז הגיעו בפברואר. אסטון וילה תשחק נגד ארסנל בגמר הגביע האנגלי בוומבלי ב-30 במאי ולא ליברפול הלוזרית. בפעם האחרונה שהווילה הייתה במעמד הזה, היא הובסה 3:0 על ידי צ'לסי לפני חמש שנים.

 

 

אתמול הרס שרווד, ביחד עם הקשר פביאן דלפ, את החלום של סטיבן ג'רארד להניף את הגביע ביום הולדתו ה-35, כשניצח את ליברפול 1:2 בחצי הגמר. דלפ אגב, שגדל במחלקת הנוער של לידס יונייטד, הוזכר השנה כאופציה להיות היורש של ג'רארד באנפילד.

 

ה'סאן כתב בכותרת הראשית שלו היום: "הפצצה של דלפ". הקשר שכבש את שער הניצחון הזהיר גם את ארסנל שמחכה לו בגמר: "אנחנו יכולים לנצח גם אתכם. אני כבר לא יכול לחכות לגמר. לעלות לכר הדשא באיצטדיון הזה כקפטן בגמר יהיה הגשמת כל החלומות שלי. אנחנו בטוחים בעצמנו, יש לנו תוכנית משחק ואנחנו נשחק לפיה".

 

שער ה'דיילי מייל', הבוקר

 

וילה עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה, אבל היא משחקת כדורגל אחר לחלוטין מזה ששיחקה לפני כמה שבועות ובשמונת משחקיה האחרונים כבשה 17 שערים. "אנחנו יכולים להפתיע את ארסנל ולעשות להם בעיות", הבטיח שרווד, "נכון שאנחנו הולכים להיות אנדרדוגים ויהיה לנו קשה, אבל הלחץ הוא על ארסנל. הם יעלו למשחק כמחזיקי הגביע והפייבוריטים – רק להם יהיה מה להפסיד. לא הרבה אנשים נתנו לנו סיכוי נגד ליברפול, אבל הערמנו עליה. אנחנו האמנו ביכולתנו וכשדרכנו על כר הדשא ראינו שגם האוהדים שלנו האמינו בזה".

 

שרווד רקד על הקווים אחרי המשחק עם אוהדי הווילה שהצליחו להסתנן למגרש. הוא עקץ את שחקני ארסנל: "ראיתי את חצי הגמר השני והבחנתי עד כמה שחקני ארסנל היו רגועים אחרי הניצחון על רדינג. אני מצטער, אני לא יכול להיות רגוע כמו ארסן ונגר. הייתי מאושר והייתי חייב להראות את הרגשות שלי".

 

שער ה'דיילי סטאר', הבוקר

שרווד הקדיש את הניצחון לבעלים האמריקאי-יהודי, רנדי לרנר, שהחמיץ את האירוע הנפלא בגלל מותה של דודתו. "אני בטוח שרוחו היתה כאן איתנו", אמר המנג'ר, "הוא אוהד גדול של אסטון וילה". הדבר היחיד שהעיב על השמחה של הווילה היה פציעתו של המגן נתן בייקר, שייעדר בשל כך מהגמר. "איבדנו את בייקר ובשבוע שעבר גם את קלארן קלארק בגלל פציעה, כך שיש לנו רק שני בלמים כשירים להמשך העונה: רון פלאר ואוקורה".

 

ברנדן רוג'רס הצטער עבור סטיבי ג'י, שיסיים עונה נוספת ללא תארים: "זה חבל ללא ספק. הוא עשה הכל כדי לעזור לקבוצה".

 

בינתיים ג'יימי קארגר בלם ליברפול לשעבר ופרשן כיום עקץ בטוויטר את ראחים סטרלינג ואת מדיניות הרכש הכושלת של ליברפול ורוג'רס: "קבוצות גדולות צריכות שחקנים גדולים כדי לעשות דברים גדולים. אין הרבה שחקנים כאלה בליברפול, שחלקם דורשים משכורות מגוחכות והרכש הוא גרוע".

 

 

העיתון 'דיילי מייל' כתב בכותרת למשחק: "שרווד הוא האיש שכותב אגדות". פרשן העיתון מרטין סמואל כתב: "המשחק הזה הוכיח שהכישרונות שגדלים באנגליה טובים מספיק אם רק נותנים להם צ'אנס". הקשר האירי בן ה-19, ג'ק גריליש, קיבל את הצ'אנס לשחק ועלה לגמר בו הסבא רבא שלו, בילי גארטי, היה איש המשחק כשווילה ניצחה את ניוקאסל בגמר 1905. רק לפני 13 יום גריליש פתח בהרכב במשחק הראשון שלו בפרמיירליג. פביאן דלפ קיבל ציון 8 והוכתר כ"איש המשחק".

 

ה'דיילי סטאר' העניק את הכותרת "עבדנו עליכם" על משקל דברי שרווד וכתב שמנג'ר הווילה הדהים את רוג'רס עם הטקטיקה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי