אמיר קאן: "ביקשו ממני להילחם מול מייוות'ר"

קאן. יהיה יריב נוח
קאן. יהיה יריב נוח | צילום: AFP

הבריטי חשף שהוא זה שצפוי להיות המתאגרף האחרון שיפגוש את 'מאני'

(גודל טקסט)

האבק שקע על לאס ואגס והדי הקרב בין פלויד מייוות'ר למאני פקיאו הם כבר זיכרון רחוק,  כששני המתאגרפים כבר החלו בהכנות ליום שאחרי.

 

בצד המנצח כבר התחילו לעבוד על הקרב האחרון של 'מאני' שייערך בספטמבר וישלים את חוזה הענק שלו עם שואוטיים (שש קרבות), שלאחריו הכריז שיפרוש. השם הבולט שאמור לפגוש אותו הוא הבריטי אמיר קאן, שאמור להוות יריב נוח ולאפשר לו לפרוש בסטייל.

 

 

"אני נמצא בסיטואציה בה אני יכול לבחור את היריב הבא שלי, אבל אני רוצה את פלויד", אמר קאן. "הנציגים שלו כבר פנו אלי וביקשו ממני לפגוש אותו בספטמבר". לבריטי מחכה קרב מקדים נגד כריס אגילרי ב-29 במאי, שרק לאחריו יוכל להתפנות לקרב אפשרי מול 'מאני'. אביו של מייוות'ר, פלויד סיניור, שגם משמש כמאמנו, הגדיר את קאן כ"יריב נוח".

 

מייוות'ר סיניור. "יריב נוח" (AFP)

 

קאן, זוכה מדליית הכסף באולימפיאדת אתונה 2004, הוא כוכב ענק בבריטניה וצפוי למשוך מספר רב של צופים שיעשו את הדרך לארה"ב. הוא מזכיר בסגנון שלו את פקיאו ואף התאמן לצידו מספר שנים, תחת המאמן פרדי רואוץ'. הוא ידוע לשמצה בשל "סנטר הזכוכית שלו", שאולי יאפשר ל'מאני' לפרוש לסיים את הקריריה בנוקאאוט. הוא זכור לציבור הישראלי מהקרב שלו מול דימיטרי סליטה היהודי, אותו ניצח בנוקאאוט בסיבוב הראשון.

 

קאן מוסלמי אדוק, כנראה ידרוש לדחות את הקרב לחודש נובמבר כדי לאפשר קידום טוב יותר לקרב, אך בעיקר בשל העובדה שלא יוכל להתכונן כראוי לקרב בשל חודש הראמדן.

 

במידה ומייוות'ר יבחר לא לפגוש אותו, המועמד הבכיר הבא יהיה בריטי נוסף – קאל ברוק – המתאגרף האחרון שמחזיק באחת מארבעת חגורות האליפות במשקל המעורב (IBF) מלבד 'מאני'.

 

מייוות'ר. רוצה לפרוש בסטייל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי