סאות'גייט אופטימי: "זה בידיים שלנו"

סאות'גייט. קצת נחת
סאות'גייט. קצת נחת | צילום: GettyImages

מאמן אנגליה הצעירה היה מאושר אחרי הניצחון על שבדיה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת אנגליה הצעירה, גארת' סאות'גייט, צריך להודות לקשר מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד, שכבש אתמול (ראשון) את שער הניצחון ב-0:1 על שבדיה והשאיר את אנגליה בתמונת העלייה.

עבור האנגלים זה היה ניצחון ראשון ביורו עד גיל 21, אחרי שש שנים שבהם צברו חמישה הפסדים רצופים. עכשיו האנגלים יכולים להשתחרר מהלחץ וה-0:0 בין איטליה ופורטוגל עזר להם מאוד.

לקראת המשחק נגד האזוריני ביום רביעי (ישיר בספורט1 ו-HD) האנגלים תלויים בעצמם. "אנחנו בכיוון הנכון, עכשיו זה בידיים שלנו ואני מקווה שהמומנטום יהיה איתנו", אמר סאות'גייט. 

אפילו בתקשורת האנגלית חוגגים את הניצחון

רוי הודג'סון מאמן הנבחרת הבוגרת של אנגליה, הגיע למשחק וראה את האנגלים כובשים את שער הניצחון בדקה ה-85. בלם הנבחרת ג'ון סטונס שנעדר משני המשחקים האחרונים בגלל פציעה בראשו, יהיה כשיר לאיטליה. 

סאות'גייט אמר בעניין: "היה לנו חוסר מזל עם הפציעות של סטונס וסיידו ברהינו. היינו צריכים להתנתק מהרעש שהיה סביבנו. לינגארד כבש שער יפה. הוא שחקן אינטליגנטי". 

לינגארד. שער ניצחון חשוב (Gettyimages)

לינגארד הוסיף: "ידענו שרק ניצחון ישאיר אותנו בתמונת העלייה לשלב הבא. הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח משחקים. אישית, איך שהכדור הגיע אלי ישר חשבתי לבעוט". קשר יונייטד החליף את אלכס פריצ'רד מטוטנהאם שירד מהדשא עם תחבושת וייאלץ לעבור היום בדיקה בקרסולו אחרי שספג מכה חזקה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי