ריבאלדו חוזר לשחק בגיל 43 להציל את מוג'י מירים

ריבאלדו. לא בטוח שאשחק
ריבאלדו. לא בטוח שאשחק | צילום: Gettyimages

החלוץ חוזר להתאמן לאחר 15 חודשי פרישה במטרה למנוע ירידה לליגה ה-3

(גודל טקסט)

מוג'י מירים קבוצתו הברזילאית של ריבאלדו הודיעה שהוא יחזור לשחק בגיל 43 עד בסיום העונה כדי להציל את הקבוצה מירידה לליגה השלישית. המועדון היה הראשון בו שיחק ריבאלדו ב-1992 משם עבר לקורינתיאנס, פלמייראס לפני שהשיק את הקריירה שלו באירופה שהחל בדפורטיבו לה קורוניה וברצלונה. הוא שיחק גם במילאן, אולימפיאקוס, א.א.ק, בודיונקור, קבוסקורפ (אנגולה) וסאו קטניו אחריה פרש.

 

ריבאלדו שזכה בחמש אליפויות בקריירה שלו הודיע על הקאמבק המפתיע בדף האינסטגרם שלו: "אחרי ששקלתי היטב את היתרונות והחסרונות החלטתי להצטרף לסגל השנים של מוג'י מירים שמנסה לא לרדת לליגה השלישית. אני כבר לא משחק 15 חודשים וזה לא אומר שאלבש את מדי הקבוצה רק אם אהיה בכושר ראוי". 

 

 

"זה המועדון אותו אני מנהל ולא הייתי רוצה שיירד ליגה. אני מקווה שאוכל לתרום ממש למשחק. כרגע הברך שלי בסדר כך שמעשית אני יכול לשחק. אחליט אחרי האימונים אם אני יכול באמת לחזור לשחק".

 

הקבוצה מדורגת אחרונה עם 3 נקודות מ-8 מחזורים, אבל יש עוד 30 מחזורים לסיום העונה כך שהדרך עוד ארוכה. המועדון  שייך לכדורגלן שפרש ב-2013. 

 

 

Depois de muito pensar e analisar os prós e os contras, decidi que vou me integrar ao elenco de jogadores do Mogi Mirim EC que está disputando a Série B do Brasileiro. Não quero com isso dizer que vou jogar, mesmo porque estou parado há algum tempo e apenas administrando o clube. Faz 15 meses que parei de jogar profissionalmente e se meu joelho estiver bem, poderei até ajudar em alguns jogos, mas isto os treinamentos é que irão me ajudar a decidir.

A photo posted by Rivaldo Ferreira (@rivaldooficial) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי