כדורסל 3X3: שני הפסדים לנבחרות ישראל

נבחרת הגברים. פתיחה לא מוצלחת
נבחרת הגברים. פתיחה לא מוצלחת | צילום: הוועד האולימפי בישראל

הגברים נוצחו ע"י סלובניה וליטא, הנשים מול רוסיה וליטא. גוט: "נשתפר"

(גודל טקסט)

נבחרת הגברים של ישראל  בכדורסל 3X3 (יועד בן יוסף, ולדי ירמישין, רועי הובר ותום סטרוסקי) פתחה את הופעתה במשחקי אירופה בבאקו בהפסד לסלובניה 16:7. המשחק השני היה יותר טוב, אך גם הוא הסתיים בהפסד נוסף 19:12 לליטא. נבחרת הנשים (מאיה איסרוב, לימור פלג, הדר גוטין ונופר שלום) פתחה עם תבוסה לרוסיה 21:5, כשלאחר מכן הגיע הפסד נוסף, הפעם לליטא 19:8. שתי הנבחרות יפגשו מחר (רביעי) את הנבחרות הרומניות בתקווה שניצחון יספיק להעפלה לשלב הבא. 

 

בית יוסף  אמר בסיום: "פתיחה לא טובה שלנו אבל יש לנו עוד שני משחקים חשובים היום ולמעשה זה משחקי דירוג שיהיו מול בית שהוא פחות טוב משלנו. רומניה זכתה באליפות אירופה. אם ננצח את המשחק הרביעי, נוכל להגיע לרבע הגמר".

 

 

"זה סגל חדש, גם עמית תמיר וגם עמית שמחון חסרים לנו, זה סגל שרץ ארבע שנים ופתאום בארבעה שבועות נבנה סגל חדש וכמובן שזה לא דבר קל. אבל אין תירוצים, הטורניר רק התחיל ואני מאמין שיהיה בסדר בהמשך. מדובר  בטורניר מאוד מאורגן אבל אנחנו משחקים עם תנאים של 55 קמ"ש, כדור 6 ונבחרות שמשחקות הרבה זמן ביחד וזה אתגר מאוד גדול עבורנו".

 

פלג. "אופטימיות להמשך" (הוועד האולימפי בישראל)

 

קפטן הנבחרת הנשים, לימור פלג: "נלחמנו וכולם אומרים על זה כל הכבוד, אבל בשבילנו זה עדיין הפסד. רצינו לנצח למרות כל הבדלי הגובה והיכולת. רוסיה היא הנבחרת החזקה ביותר בטורניר. אנחנו תמיד אופטימיות להמשך".

 

מאמן הנבחרת  דני גוט הוסיף: "כל משחק בבית הוא קשה, הדבר החשוב זה לדעת לבוא כל משחק ולתקן תוך כדי, להישאר חזקים מנטלית. יש לנו נבחרת טובה שיכולה לעשות תוצאות". המאמן התייחס גם למשחק הנשים: "המכשול הכי גדול הייתה רוסיה ואין לי ספק שנשתפר בהמשך. תמיד יש סיכוי, כשיש אמונה ועבודה קשה. נילחם עד הסוף ונקווה שההמשך יהיה לטובתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי