צפו: גרמניה בחצי הגמר לאחר 1:1 מול צ'כיה

גרמניה חוגגת. בין ארבע הגדולות
גרמניה חוגגת. בין ארבע הגדולות | צילום: Gettyimages

המאנשאפט רחוקים 180 דקות מתואר נוסף. גם דנמרק בארבע האחרונות

(גודל טקסט)

מאה ושמונים דקות מפרידות בין נבחרת גרמניה עד גיל 21 לזכייה בתואר נוסף. הבוגרים זכו בשנה שעברה במונדיאל ויורשיהם סיימו אתמול בתיקו 1:1 עם צ'כיה, במחזור הסיום של בית א',  שהספיק להם לכרטיס לחצי הגמר. דנמרק הצטרפה למאנשאפט לאחר 0:2 על סרביה, שיילכו הביתה יחד עם המארחת של הטורניר (צ'כיה).

 

בניגוד למשחק עם דנמרק, שחקניו של הורסט רובש לא הרשימו הערב, אבל כשיש לך שוער כמו מארק אנדרה טר שטגן, טרבליסט מברצלונה, יש לך פחות דאגות. המשחק היה שקול לכל אורכו, אבל לקראת הסיום המארחת הפעילה לחץ אדיר, בעידוד הקהל, ללא הועיל.

 

 

קווין וולאנד, כוכב הנבחרת והופנהיים, שכבש צמד בניצחון 0:3 על הדנים הסתפק הפעם בבישול. הגרמנים יכולים היו להכפיל את התוצאה לפני שספגו את השוויון, אבל סבלו מהחמצות מביכות של המגנים קורב וגונטר.

 

 

מהלך המשחק

 

דקה 55

0:1 לגרמניה – וולאנד פרץ לרחבה, קאלאס ניסה לעצור אבל טעה והכדור הגיע לשולץ שירה פנימה.

דקה 66

1:1 – פטראק הגביה לרחבה וקרייצ'י המחליף המשיך מהאוויר לרשת.

 

 

 

הרכבים:

 

צ'כיה: קובק, בראבק, קאדרבק, קאלאלס, היבס, שקאלק (קרייצ'י), פטראק, טרבניק, קלימנט, פריידק ג'וניור, זמרל

 

גרמניה: טר שטגן, היינץ, גינטר, גוטר, קורב, שולץ, קאן, יואנס, מאייר, קימיץ', וולאנד.

 

דנמרק – סרביה 0:2 (צפו בתקציר)

 

דנמרק עלתה לחצי גמר יורו 21 בצ'כיה, לאחר ניצחון 0:2 על סרביה משערים של פאלק (21) ופישר (47). הנבחרת הכי אלמונית בבית, למעט פייר-אמיל הויביירג (מהסגל הרחב) מבאיירן מינכן, דחקה החוצה את הכוכבים מהבלקן ואת הנבחרת המארחת.

דנמרק. הכוח בקבוצתיות ובאמונה העצמית (Gettyimages)

 

סוד כוחם של הדנים היה משמעת קבוצתית והמון אמונה. כך ידעו לצאת מפיגור 1:0 לניצחון 1:2 על צ'כיה, כך הסתערו הערב (שלישי) מתחילת המשחק על הסרבים, הבקיעו שניים והחמיצו עוד שנים נוספים.

 

בין לבין הובסו שחקניו של יאס ת'רופ 3:0 לגרמניה, מה שמלמד שחצי הגמר יהיה השיא שלהם. סרביה? מי שקיווה שהזכייה במונדיאל עד גיל 20 ישנה משהו, טעה. ברגע שהשחקנים הנהדרים האלה יוצאים לשחק מחוץ לארצם, הנבחרת כבר לא מעניינת אותם. בדיוק כמו בבוגרים.  

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי