לנסקי: "קרובה להשיג את הקריטריון לאליפות העולם"

לנסקי. נמצאת בכושר מצוין
לנסקי. נמצאת בכושר מצוין | צילום: Gettyimages

האצנית חוזרת להדר יוסף ותשתתף הערב באליפות ישראל באתלטיקה

(גודל טקסט)

הגמרים ב-100 מטר, תחרות הקפיצה המשולשת לנשים והריצה ל-400 מ' יעמדו הערב במוקד יומה הראשון של אליפות ישראל באתלטיקה באצטדיון בהדר יוסף.

 

שנה וחודשיים אחרי שנפסל השיא הלאומי החדש שקבעה ב-100 מ' לאחר שפספסה בדיקת סמים, אולגה לנסקי תנסה לשבור שוב את שיאה האלמותי של אסתר רוט שחמורוב. לנסקי שבה מהשעיה בת שמונה חודשים בתחילת השנה והוכיחה כי היא בכושר מצוין במשחקים האירופאיים בבאקו כשקבעה שיא אישי חדש של 23.40 ש' ב-200 מ'.

 

 

"אני מתמקדת יותר ב-200 מ' כי אני יותר קרובה להשיג את הקריטריון לאליפות העולם", אמרה לנסקי לקראת האליפות. "הקריטריון חשוב לי יותר מהשיא. אני מגיעה בכושר טוב לאליפות, עשיתי תחרות טובה בבאקו, ואני מקווה שיבוא הרבה קהל". אמרי פרסיאדו ינסה להגן על תארו ב-100 מ' אצל הגברים, שאביב דיין נחשב ליריבו הראשי.

 

אחרי שכבר שיפרה לא מזמן את השיא הישראלי, הכל מוכן עבור חנה קנייזבה-מיננקו לשיפור נוסף בהפגנת יכולת לקראת אליפות העולם בבייג'ינג. ורוניקה מוסינה הרוסיה תהווה יריבתה בתחרות בהיעדר קופצות מקומיות ברמתה.

 

ב-400 מ', דונלד בלייר-סנפורד מכוון לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם ולמשחקים האולימפיים בריו. עוד היום, בקפיצה לגובה גברים, דימה קרויטר ינסה לפרוץ את גבול ה-2.20 מ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי