רגב: "נעשה הכל כדי לסייע לספורטאים"

רגב עם מוקי וקולנטרוב
רגב עם מוקי וקולנטרוב | צילום: אסף קליגר

שרת התרבות והספורט השתתפה בקבלת הפנים החגיגית למדליסטים מבאקו

(גודל טקסט)

המדליסטים של המשלחת הישראלית למשחקים האירופים בבאקו זכו הערב (רביעי) לקבלת פנים חגיגית במשרדי הוועד האולימפי בהדר יוסף בנוכחות שרת התרבות והספורט מירי רגב. במהלך הטקס חולקו מענקים לספורטאים ולמאמנים בסך של 320,875 ש"ח לאחר שהמשלחת חזרה עם 12 מדליות מבאקו.

 

ישראל סיימה את התחרות בבאקו במקום ה-22 בטבלת המדליות עם שתי מדליות מזהב (הג'ודוקא שגיא מוקי והשחיין זיו קולנטרוב), ארבע מכסף (המתאבקת אילנה קרטיש, הג'ודוקא אורי ששון ונבחרת ההתעמלות האמנותית, שזכתה בשתיים) ושש מארד (המתעמלת נטע ריבקין, נבחרת האתלטיקה, נבחרת ההתעמלות, הקלע סרגיי ריכטר, השחיין מארק חינאווי והג'ודוקא ירדן ג'רבי).

 

 

"אני מברכת את כל הספורטאים על ההישגים הנהדרים", אמרה שרת התרבות והספורט, מירי רגב, "אני מודה לכולם על התרומה. הרבה מאוד אנשים נתנו יד להישג". רגב הבטיחה לפעול להגדיל את תקציב ההכנות לקראת אולימפיאדת ריו, שעמד בשנה האחרונה על 25 מיליון ש"ח. "זו גאווה לראות את דגל המדינה מונף, במיוחד בימים של חרמות. הספורט הוא גשר לשלום. נעשה הכל כדי לסייע לספורטאים. אתם, שהנפתם את הדגל בכל מקום, התשובה שלנו לכל המחרימים. הראיתם שישראל מושיטה יד לשלום", הוסיפה השרה החדשה.

 

"היעד המקצועי שלנו בבאקו היה בין שש לתשע מדליות וזכינו ב-12", אמר יו"ר הוועד האולימפי, יגאל כרמי. "אנחנו יודעים שמשחקי באקו הם אינם המשחקים האולימפיים. נכון, זה לא ריו, אבל אפשר לשמוח מההישג". מספר מדליסטים ומאמנים סיפרו בהתרגשות על החוויה בבאקו. "אני מתרגש מאוד", הודה מדליסט הזהב מתחרות הג'ודו, שגיא מוקי. "עשיתי דרך ארוכה מאוד, ולא רק אני, גם שאר הספורטאים, שנותנים מעצמם יום-יום. יש מאחורינו המון אנשים שמאמינים בנו ונותנים את הכול בשבילנו. בלעדיהם, לא היינו יכולים לעשות כלום. בסופו של דבר, כשרואים את הדגל עולה, זו חוויה בלתי נשכחת ואני שמח שחוויתי את זה".

 

המתעמלת נטע ריבקין, שלקחה מדליית ארד, אמרה: "זאת אחת המדליות המשמעותיות בקריירה שלי כי המשחקים מהווים סימולציה למשחקים האולימפיים. ההישג האישי שלי מחזק את הגאווה הלאומית ומעביר אנרגיות לספורטאים האחרים. עכשיו כולנו עם הפנים לריו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי