עדיין לא נחתם הסכם העברתו של איקר קסיאס

קסיאס. ימשיך לקבל שיקים ממדריד
קסיאס. ימשיך לקבל שיקים ממדריד | צילום: GettyImages

ריאל מדריד ופורטו החליפו טיוטות חוזה. הנשיא הפורטוגלי סופג ביקורת

(גודל טקסט)

פורטו וריאל מדריד החליפו ביניהן טיוטות חוזה וכעת נחוצה רק חתימה כדי לממש את עסקת העברתו של איקר קסיאס. השוער צפוי לקבל את השכר עליו הוא חתום במדריד, כששתי הקבוצות הגיעו לסיכום על חלוקת שכרו לשנתיים הקרובות – פורטו תשלם שמונה מיליון יורו, בעוד ריאל מדריד תשלם 16 מיליון.

 

אתמול הגיעו אלפים של אוהדים לסנטיאגו ברנבאו שחשבו, כי הם יכולים להיפרד מקסיאס כפי שהיה צפוי, אבל לא התקיים שום טקס, כי השחקן עוד לא עזב. היו אוהדים רבים שצעקו: "אנחנו רוצים את קסיאס". רבים היו ילדים שבאו עם חולצות של השחק וחשבו להיפרד ממנו, אבל לא ידעו שההסכם עדיין לא נחתם. למיתקן האימונים בואלדיבבס הגיע אוהד עם רנו 12 מכוסה כולו בתמונות של איקר, דגלים של ריאל מדריד ועוד.

 

 

אחד הרעיונות של מדריד הוא לקיים לקסיאס משחק הוקרה נגד פורטו במסגרת טורניר סנטיאגו ברנבאו בין ה-14 ל-16 באוגוסט, אבל הבעיה היא שבאותה עת נפתחת הליגה הפורטוגלית ולא ברור אם פורטו תוכל להשתחרר למשחק.

 

 

בתוך כך קיקו קאסייה שוער אספניול אמור להגיע לריאל. מחירו 6 מיליון יורו. הוא החל את הקריירה שלו בריאל מדריד ב' ואמור לחתום לארבע עונות.

 

פורטו הגיעה אתמול למחנה אימונים בהולנד ומצפה ש'סן איקר' יצטרף עד יום שני. כרגע יש לה בסגל כבר ארבעה שוערים, אבל אף אחד מהם לא דומיננטי, לאחר השוער פביאנו איבד את מקומו שנה שעברה אחרי ההפסד לבאיירן מינכן 6:1 באלופות ועבר כמושאל לפנרבחצ'ה.

 

נשיא פורטו, פינטו דה קוסטה, ספג ביקורת בתקשורת ומבית על כך שהוא משלם שכר גבוה כל כך לשוער ומביא שמות מפורסם רק כדי להשביע את רצון האוהדים שלא ראו אליפות כבר שנתיים. הקבוצה גם מכרה את שני כוכביה דנילו לריאל מדריד (31.5 מיליון יורו) וג'קסון מרטינס לאתלטיקו (30). גם קאסימיירו שהיה מושאל מריאל מדריד עזב תמורת 8 מיליון יורו (לפי סעיף בחוזה שכן לפורטו היתה אופציה ראשונה להחתימו), בעוד הקבוצה רכשה את ג'יאנלי אימבולה ממארסיי.

 

אימבולה. הרכש היחיד שהגיע עד כה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי