די ביאג'יו: "חייבים לפתוח את הטורניר ברגל ימין"

יאייש את החוד הטילקי. דומניקו ברארדי
יאייש את החוד הטילקי. דומניקו ברארדי | צילום: Gettyimages

מאמן איטליה מוכן לקראת שבדיה ב-19:00 ביורו הצעירות

(גודל טקסט)

איטליה, שזכתה חמש פעמים באליפות אירופה עד גיל 21, תשחק הערב נגד שבדיה באצטדיון של אולמוץ בבית ב' במסגרת יורו הצעירות 2015 (ספורט1 החל מ-18:50).

 

מאמן הנבחרת, לואיג'י די ביאג'יו, דורש ניצחון בכל מחיר במשחק הבכורה, בעוד שהשבדים, שמעידים על עצמם כי הם אנדרדוג במשחק, רוצים לנקום על ההפסד שהנחילו להם האיטלקים בפלייאוף ליורו הצעירות 2013.

 

המאמן האיטלקי יכול לפתוח עם חוד מעולה שכולל את חלוץ סאסואלו דומניקו ברארדי, כאשר הדילמה שלו היא בנוגע לעמדת הבלם והוא מתלבט בין אלסיו רומניולי ומתיאו ביאנקטי.

 

בחוד השבדי אפשר למצוא את ג'ון גווידטי, שמאז שהצטיין כמושאל במדי פיינורד ההולנדית בעונת 2011/12 עם 20 שערים, לא הצליח להשתלב במנצ'סטר סיטי והקבוצה שחררה אותו הקיץ. בעונה החולפת הוא שיחק כמושאל בסלטיק וכבש 8 שערים. בגיל 23 הוא אמור להתחיל לפרוח או לשכוח מאפשרות שיהיה כוכב.

 

די ביאג'יו בן ה-44 אמר על הנבחרת שלו: "אנחנו חייבים לפתוח את הטורניר ברגל ימין. יש לי בעיות קשות בגלל שיש לנו הרבה שחקנים טובים בקבוצה". המאמן האיטלקי לא חושש ששחקניו עייפים לאחר עונה מפרכת.

 

ובצד השני, מאמן נבחרת שבדיה, האקן אריקסון, אמר: "יש לנו בית קשה מאוד עם שלוש יריבות חזקות".

 

שתי הנבחרות יודעת שניצחון אחד כבר יכול לקרב אותן לריו 2016, מכיוון שאם אנגליה תעפיל לחצי הגמר שתי הקבוצות במקום השלישי ישחקו על הכרטיס הרביעי.

 

הרכבים משוערים:

 

איטליה: ברדי, זאפקוסטה, ביאנקטי, רוגאני, בירגי, סטוררו, ויויאני, קטלדי, בלוטי, בטוקיו, ברארדי

 

שבדיה: קרלגרן, לינדלוט, מילוסביץ', הלנדר, אגוסטינסון, חלילי, היילמרק, לביצקי, קווייסון, ת'לין, גווידטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי