סאות'גייט: "אין מחנאות על רקע גזעי בנבחרת"

סאות'גייט. הפסד ראשון מוביל להתמוטטות מנטלית
סאות'גייט. הפסד ראשון מוביל להתמוטטות מנטלית | צילום: Gettyimages

תמונה בה נראו השחקנים השחורים והלבנים אוכלים בנפרד גרמה לסערה באנגליה

(גודל טקסט)

אנגליה תפגוש הערב (18:50, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) באולמוץ, צ'כיה, את שבדיה במחזור השני בבית ב' ביורו עד גיל 21, כשהיא חייבת ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי לעלות לחצי הגמר. במשחק הראשון בבית הפסידו האנגלים לפורטוגל 1:0, חמישי רצוף ביורו 21 ונותרו על שש שנים ושלושה טורנירים ללא ניצחון באליפות.

 

מיד לאחר ההפסד סערו הרוחות בתקשורת האנגלית בגלל תמונה אחת שרצה ברשת ובה נראו השחקנים הלבנים והשחורים כשהם אוכלים בנפרד. היו שאמרו שהתמונה הזאת משקפת מחנאות בנבחרת עד גיל 21.

 

 

"זאת היתה תמונה שצולמה במחנה אימון ולא בטורניר והיא כלל לא משקפת", דחה מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט את הטענות, "אין חלוקה על רקע צבע העור. אין מחנאות".

 

סאות'גייט ביקש מהשחקנים להתרחק מהרשתות החברתיות שעלולות רק להזיק לביטחון שלהם, הפחית בעומס מהאימונים לקראת שבדיה ואף ערך טורניר גולף. "כשחקן עבר אני יודע שהפסד במשחק ראשון בטורניר יכול לגרום להתמוטטות מנטלית", הוסיף מאמן אנגליה.

 

לודוויג אוגוסטינסון, מגן נבחרת שבדיה, הדליק את שחקני אנגליה לקראת המשחק. שחקנה של פ.צ. קופנהאגן התייחס לפרסומים ששוויו של הארי קיין, חלוץ טוטנהאם, מוערך ב-40 מיליון ליש"ט ואמר: "הסכומים שמשולמים על שחקנים אנגלים ממש חולניים ובלי שום פרופורציה ליכולת האמיתית שלהם". סאות'גייט היה מרוצה מאוד מהריאיון והדביק אותו בחדר ההלבשה.

 

שבדיה מגיעה למשחק מלאת ביטחון לאחר שניצחה 1:2 את איטליה במשחק הראשון. "אנגליה מאוד מסוכנת", אמר המאמן השבדי הקאן אריקסן, "יש להם את נתן רדמונד וקרל ג'נקינסון באגפים ואת קיין במרכז. הם יכולים לנצח אותנו, אבל הנבחרת שלנו מאוד מנוסה".

 

הרכבים משוערים:

 

אנגליה: באטלנד, גרבוט, גיבסון, מור, ג'נקינסון, צ'אלובה, וורד-פראוס, פריצ'רד, רדמונד, קרול, קיין.

 

שבדיה: קרלגרן, לינדלוף, באפו, הלנדר, אגוסטינסון, חלילי, הילמארק, לביצקי, טיבלינג, ת'לין, דווידטי

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי