"זו היתה אצבע משולשת לכדורגל הגרמני"

רובש וחניכיו מאוכזבים אחרי התבוסה
רובש וחניכיו מאוכזבים אחרי התבוסה | צילום: Gettyimages

בגרמניה תקפו את רובש והצעירה אחרי ה-5:0. פיגו חגג: "תודה חברים"

(גודל טקסט)

גרמניה לא ציפתה לכזו תבוסה. המאנשפט הצעירים ספגו 5:0 מדהים מפורטוגל והביקורת במדינה כלפי החבורה של רובש החלה. "כל נבחרת יכולה להפסיד, אבל לא בצורה כזאת. במקום לזכות שוב ביורו אחרי הפעם הראשונה ב-2009 ראינו חמישה שערים שהיו אצבע משולשת לכדורגל שלנו", כתב ה"בילד" שהאשים את המאמן הורסט רובש שלא תיכנן נכון את אסטרטגיית המשחק. שוער ברצלונה מרק אנדרה טר שטגן שזכה בליגת האלופות ספג חמישה שערים.

 

גם נשיא ההתאחדות, וולפגנג ניירבאך, זועם על מאמן ונראה שרובש כבר לא ידריך את הנבחרת האולימפית בריו. לדברי הנשיא: "לרגע לא האמנתי שאפשר לרדת מהמגרש עם תבוסה כזאת בחצי הגמר של טורניר היורו".

 

 

העיתון האשים את רובש בהדחת מקס מאייר משאלקה מההרכב לטובת יוהאנס גייס בגלל שחשב שפורטוגל תשלוט על המשחק מהאמצע ורצה קשר אחורי נוסף. גייס שיחק רע והתוצאה היתה שהפורטוגלים הביסו את ה'די מנאשפט'. גם אמרה צ'אן מליברפול היה חלש להחריד ושניהם קיבלו את הציון הנמוך ביותר האפשרי 6. (0 הכי גבוה).

 

בלם הנבחרת, מתיאס גינטר, האשים את חבריו: "כל שחקן צריך לבדוק אם הוא הכין את עצמו בצורה מקצועית למשחק". לאונרדו ביטנקורט שנכנס כמחליף בדקה ה-50 והורחק ב-75 אמר:
"הצהוב השני של היה כתוצאה מתסכול נוראי. הרגשתי שהדופק שלי על 300". רובש נראה במסיבת העיתונאים נאבק בדמעות ואמר: "ברור שזו תוצאה קשה ומרה, אבל אם אני מסכם שנתיים היה לנו קמפיין חיובי".

 

 

 

בפורטוגל התלהבו מההצגה של הנבחרת. כוכב העבר, לואיס פיגו צייץ בטוויטר: "תודה בחורים. נתתם לנו הצגה ענקית". המאמן רוי ז'ורז' הוסיף: "להגיע לגמר זה הפרס הכי גדול שהשחקנים והצוות המקצועי קיבל. אני יודע שזו תוצאה מדהימה, אבל אם להיות כנה, זה גם עניין של הרבה מזל שהיינו מאוד אפקטיביים וניצלנו כל הזדמנות. עשינו 10 ניצחונות רצופים במוקדמות ובפלייאוף ועכשיו 0:5 על גרמניה. זה פשוט נפלא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי