הערב: קרשיאקה תנסה להדהים גם את אנאדולו אפס

עוסמאן צ'די. אפס רוצה להחזיר את התואר
עוסמאן צ'די. אפס רוצה להחזיר את התואר | צילום: טוויטר

סדרת הגמר בטורקיה יוצאת הערב לדרך באבדי איפקצ'י (19:55, ספורט1)

(גודל טקסט)

אחרי שש שנים ללא אליפות, תפתח הערב אנאדולו אפס את סדרת גמר הפלייאוף בטורקיה במשחק בית נגד קרשיאקה המפתיעה (19:55, שידור חי בספורט1 וב-HD). אפס, שבעשור הקודם שלטה בכדורסל הטורקי, נחלשה בשנים האחרונות ואיבדה את ההגמוניה לפנרבחצ'ה/אולקר, אבל תחת דושאן איבקוביץ' יש לה הזדמנות גדולה להחזיר את הדאבל.

 

אפס סיימה את העונה הרגילה במקום השני, אך תהנה מיתרון ביתיות בזכות הסנסציה של קרשיאקה, שהדיחה את פנר עם 1:3 בחצי הגמר וחזרה לגמר לראשונה זה 28 שנה. למרות שמדובר ביריבה נוחה יותר, החבורה של איבקוביץ' לא יכולה לזלזל בקרשיאקה, שאשתקד חזרה מפיגור 1:0 נגדה ברבע הגמר והדיחה אותה עם ניצחון חוץ במשחק השלישי והמכריע באבדי איפקצ'י.

 

 

עבור אופוק סאריצ'ה, מדובר בסדרה מרגשת במיוחד. הגארד, שעבר בבני הרצליה בתחילת שנות ה-2000 לתקופה קצרה, שיחק את רוב הקריירה באפס פילזן ואפילו אימן אותה לפני שעבר לקרשיאקה. לשחקן העבר חיסרון ברור על הקווים מול המאמן הסרבי הוותיק, אבל הוא ינסה להוכיח שקבוצתו לא מסתפקת בעצם ההעפלה לגמר.

 

בכל אחת מהשנים האחרונות עשתה קרשיאקה עוד צעד גדול קדימה: ב-2013 הגיעה לגמר היורוצ'אלנג', אשתקד זכתה בגביע והעונה העפילה לרבע גמר היורוקאפ וכאמור כעת גם לגמר. לסדרה היא מגיעה כאנדרדוג ברור, אך נגד פנרבחצ'ה היא הראתה שאסור להספיד אותה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי