צפו בגרמניה מפרקת את גיברלטר 0:7 בחוץ

| Gettyimages

אלופת העולם התעללה במארחת החלשה. שלושער לשורלה

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה רשמה הערב (שבת) ניצחון מוחץ 0:7 על גיברלטר החלשה ושמרה על המקום השני בבית ד'. לאלופת העולם יש 13 נקודות במאזנה, כאשר למוליכה פולין נקודה יותר. סקוטלנד במקום השלישי עם 11 נקודות ואירלנד רביעית עם 9 משלימות את תמונת הנבחרות להן עדיין יש סיכוי להעפיל ליורו 2016.

אנדרה שורלה היה המצטיין במשחק, כאשר הבקיע שלושער (27, 65 ו-71). מקס קרוזה, חלוצה של מנשנגלדבאך, עלה כמחליף במקום מאריו גצה במחצית הראשונה והתכבד בצמד משלו (47 ו-81), גונדוגאן (51) ובלאראבי (57) הוסיפו שער כל אחד. גם בסטיאן שוויינשטייגר יכל להיות ברשימת המבקיעים, אבל שוערה של גיברלטר, ג'ורדן פרס, שעובד למחייתו ככבאי הצליח להדוף את הבעיטה של הקשר הגרמני.

אלופת העולם פתחה חזק את המשחק וכבר בדקה ה-10 זכתה בפנדל, אותו כאמור החמיץ שוויינשטייגר. בדקה ה-28, 0:1 לגרמניה. שורלה עט על כדור שחזר מהגנת המארחים ובעט מתוך הרחבה לרשת. גרמניה פתחה את המחצית השנייה בסערה ובדקה ה-47 קבע קרוזה 0:2. חלפו ארבע דקות ובדקה ה-51 כבר 0:3. גונדוגאן פרץ היטב ומקרוב בעט פנימה.

 

קרוזה. צמד בכורה במדי הנבחרת (AFP)

 

בדקה ה-57 המארחים כבר נפלו מהרגליים ובלאראבי ניצל זאת היטב וכבש את הרביעי לגרמניה. בדקה ה-65 משלים שורלה צמד פרטי והעלה את הבונדסטים ליתרון מוחץ  0:5. בדקה ה-71 השלים שורלה שלושער פרטי וקבע 0:6. בדקה ה-81 התוצאה כבר 0:7 לגרמניה מול המארחת החלשה. קרוזה עם שערו השני במשחק.

 


שורלה. הצטיין עם שלושער (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי