צפו: לסנר התעלל בקיין לפני הקרב מול סת' רולינס

|

הקרב על תואר ה-WWE התחמם כש'החיה' השאיר את האלוף ללא הגנה

(גודל טקסט)

ב-RAW הבטיחו לילה חם וקיימו. החתימה על החוזה לקרב האליפות בין סת' רולינס לברוק לסנר, כמו כל מעמד חתימה ב-WWE, הסתיים בפצועים כאשר הנפגע העיקרי מבחינה פיזית היה דווקא קיין, האיש האחרון שהגן על רולינס מפני 'החיה'.

 

לסנר תקף את השניים והותיר את קיין על הרצפה עם F5, כאשר לפני כן ביצע סופלקס על רולינס וקינח כשהטיח אותו על המעקה שמפריד בין הזירה לקהל. את הפינאלה שמר 'הלקוח של פול היימן לסוף'. רולינס ברח דרך הקהל, לסנר התמקד בקיין ובעזרת מדרגות הזירה שבר את כף רגלו, באותה צורה שבה עשה קיין עצמו יחד עם אנדרטייקר לווינס מקמהן ב-1998. אם לא די בכך, רולינס חזר אחרי שאבק המלחמה שקע והטיח בקיין הכאוב האשמות: "אתה עכשיו לבד, וזה אומר שאתה כלום".

 

בעניין אחר, רומן ריינס הצליח להתגנב מאחורי בריי ווייאט ולראשונה גם להפתיע את 'הפנים החדשות של הפחד', שבכלל התכונן לקרב מול דין אמברוז. בנושא הנשים בהיאבקות, סטפני מקמהן הופיעה מול האחיות בלה ואמרה שהשינוי יתחיל גם ב-WWE כפי שקורה גם בכדורגל, ב-UFC ובטניס. כל זה הוביל להצגתה של שרלוט, בתו של ריק פלייר, כחלק מהמהפכה.

 

לסיום, הקרב על אליפות ארה"ב בין ג'ון סינה לקווין אואנס המשיך להתלהט אחרי קרב משולש בין האחרון, רוסב וסזארו. הבולגרי ניצח והרוויח הזדמנות מיידית מול סינה על התואר, אך אואנס דאג להפריע למהלך הקרב ולהגיע ביתרון פסיכולוגי ל-Battleground בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי