וידאל מתקרב לבאיירן, יובה חושבת על היום שאחרי

וידאל. חוזר לגרמניה?
וידאל. חוזר לגרמניה? | צילום: Gettyimages

הגברת הזקנה מעוניינת להחתים כמחליף את מריו גצה, אוסקר או איסקו

(גודל טקסט)

באיירן מינכן בדרך להחתים ארתורו וידאל אחרי מכירת באסטיאן שוויינשטייגר, אבל יש כמה גרסאות לגבי המצב של המו"מ בין קבוצתו יובנטוס לבאוורים.

 

לפי ה'בילד' הגרמני וה'גאזטה דלו ספורט'  האיטלקי עדיין אין הסכם סופי. באיירן מינכן הציעה עליו 30 מיליון יורו ואילו יובנטוס דורשת 45 מיליון יורו, אבל לפי הגאזטה תסתפק גם ב-35 מיליון יורו. זה עדיין פער לא קטן של 10 מיליון יורו. ייתכן שהצעה לרכוש אותו ב-30 מיליון יורו כרגע פלוס 5 מיליון יורו כבונוס בעתיד תסגור את העסקה שתהיה אחת ההעברות הגדולות של הקיץ.

 

 

עבור יובנטוס זה יהיה עוד שחקן גדול שעוזב את הקבוצה אחרי אנדראה פירלו וקרלוס טבס, אבל המועדון לא מתרגש וירצה עכשיו במקומו את מאריו גצה (באיירן), אוסקר (צ'לסי) או איסקו (ריאל מדריד). 

 

 

לפי העיתון הצ'ליאני 'לה קוורטה' הצליחה באיירן לנצח את ריאל מדריד במרוץ לאחר שהבלאנקוס נפגשו פעמים רבות עם סוכנו פרננדו פילצ'ביץ', אבל אחרי התקרית בה היה מעורב בתאונת דרכים עם הפרארי שלו בה כמעט נהרג יחד עם אישתו, נטען שריאל מדריד לרדת ממנו וידיעה על כך גם פורסמה בתקשורת הספרדית. העיתון הצ'ליאני טוען שאלה סתם דיבורים ופשוט באיירן מינכן הציעה יותר כסף. וידאל הודיע למשפחתו שהוא עובר לבאיירן ביום ראשון האחרון, אבל הידיעה דלפה רק אתמול.

 

 

לפי ה'בילד' לוידאל לא תהיה בעיה להתאקלם בגרמניה אחרי ששיחק קודם לבואו ליובנטוס בבאייר לברקוזן וזאת אחת הסיבות שפפ גווארדיולה רוצה אותו. רק לפני עשרה ימים אמר המנכ"ל של יובה, פבה מארוטה, ששוק ההעברות של הגברת הזקנה סגור ואין סיכוי שוידאל ופול פוגבה יעזבו. עכשיו אולי אי אפשר להאמין לו גם לגבי פוגבה? העיתון 'קוריירה דלו ספורט' יותר נחרץ וטוען שוידאל יימכר ב-35 מיליון יורו, אבל יובנטוס מנסה להוציא החתמה של מאריו גצה.

 

 

וידאל שיחק ארבע עונות ביובה, זכה ב-4 אליפויות, פעם אחת בקופה איטליה ו 2 סופרקאפ איטלקי. הוא שיחק 117 משחקים בהם כבש 48 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי