מירי רגב נפגשה עם ראשי איגוד הכדורסל

רגב. פגישת עבודה ראשונה
רגב. פגישת עבודה ראשונה | צילום: עדי אבישי

שרת התרבות והספורט הבטיחה לתמוך כספית באירוח אירועים בינלאומיים בארץ

(גודל טקסט)

ראשי איגוד הכדורסל, היו"ר עמירם הלוי, מ"מ בכיר שמעון מזרחי והמנכ"ל יעקב בן שושן קיימו הבוקר (ראשון) פגישת היכרות ועבודה ראשונה עם שרת התרבות והספורט הגברת מירי רגב. בפגישה נכחו גם המנכ"ל החדש של המשרד עו"ד יוסי שרעבי, ראש מנהל הספורט ד"ר אורי שפר וחבר הכנסת מיקי זוהר, לשעבר חבר הנהלת האיגוד.

 

בפתיחה הציגו אנשי האיגוד את פעילות האיגוד על כל היקפיו, הליגות השונות, המגזרים והפעילות הענפה של נבחרות ישראל במישור הבינלאומי. כמו כן, הוצגו כמות המשחקים תוך השמת דגש על כך שקבוצות כדורסל שמבקשות לא לשחק בשבת, אינן נאלצות לעשות זאת. אנשי האיגוד ביקשו לקבל בעתיד שינויים בהקצבות הטוטו ותיקונים בדו"ח לובצקי כדי לאפשר תמיכה גדולה יותר בקבוצות בכלל ובפרט בקבוצות הצעירים והפריפריה.

 

 

השרה התרשמה מכך שהכדורסל הינו הענף היחיד בו ארגון המאמנים הינו גוף עצמאי, שפועל תחת עמותה נפרדת מהאיגוד ומכך שאיגוד השופטים הינו עצמאי במישור המקצועי שלו, אבל כל שופטי הכדורסל והמזכירות הינם שכירים באיגוד הכדורסל כולל יחסי עובד-מעביד באופן מלא.

 

השרה הדגישה שהיא רואה חשיבות גדולה באירוח מספר גדול ככל הניתן של אירועים בינלאומיים ואליפויות בארץ והבטיחה לתמוך כספית בגופים שיארחו אירועים מסוג זה. לאור דבריה של השרה האיגוד מתכוון להגיש בקרוב בקשות לפיב"א לארח אירועים גדולים כולל אליפויות אירופה לצעירים וצעירות.

 

בנושא המחלוקת בין איגוד הכדורסל למנהלת ליגת העל, אמרה השרה שהיא מבינה היטב את משמעות חוק הספורט והבהירה ליו"ר האיגוד כי במידה והמחלוקת לא תסתיים בקרוב, תאלץ להתערב כדי למצוא פתרון. ראשי האיגוד יצאו בתחושה טובה מהפגישה ומסרו שהיא התקיימה באווירה נוחה ונעימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי