ההעברות: אדריאנו סגר ברומא, מוטיניו לארסנל?

מוטיניו. בדרך לארסנל?
מוטיניו. בדרך לארסנל? | צילום: Gettyimages

מגן ברסה עוזב. פלאמיני קרוב למעבר לטורקיה. וגם: סלאח לג'יאלורוסי?

(גודל טקסט)

הקבוצות ברחבי העולם עושות מתיחות רציוניות לקראת העונה החדשה, אך חלון ההעברות ממשיך לספק כותרות בכל עת. בלוג ההעברות של ספורט1 מביא לכם את ההחתמות והשמועות.

 

19:00

קלאב ברוז' שמכרה את שוערה מת'יו ריאן לוולנסיה ב-7 מיליון יורו מיהרה למלא את השורות ורכשה במקומו את השוער סינאן בולאט הטורקי שהיה מושאל שנה שעברה לגלאטסראיי ושיחק רק שני משחקי ליגה. הוא שיחק חמש עונות בסטאנדרד ליאז'. 

18:30 

קשר פ.צ. ציריך בן ה-19, פראנסיסקו רודריגס, הצטרף לאחיו המגן ריקרדו רודריגס בן ה-22. הזאבים החתימו את הקשר של שווייץ עד גיל 19 לשלוש שנים. אחיו המשחק כמגן שמאלי בנבחרת שווייץ ובוולפסבורג נחשב לכוכב בקבוצה ומקבל הצעות לעבור לקבוצות גדולות יותר. הוא נרכש עבור 2 מיליון יורו.

15:40

מוחמד סלאח מתקרב לרומא. סוכנו של השחקן הגיע לשיחות עם המנג'ר המקצועי של רומא, וולטר סבאטיני לסגור את העסקה בין השחקן למועדון. הג'יאלורוסי ינסו לסכם עם צ'לסי שדורשת 25 מיליון יורו על השחקן.

 

יובנטוס רוצה לחזק את ההגנה שלה במגן שמאלי וסימנה את מגן, פורטו אלכס סנדרו ואת גיז'רמו סיקיירה מאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס ינסו להחתים אותו על חוזה חדש.

 

 

 

הטורקים ממשיכים להפגיז בשוק ההעברות. על פי דיווחים מתיאו פלאמיני סגר בגלאטסראיי. החוזה של הצרפתי מסתיים בקיץ 2016. לפי הדיווחים הוא יחתום לשלוש עד ארבע שנים בקבוצה. גלא תשלם עבורו 4 מיליון יורו.

 

קשר פ.צ. ציריך בן ה-19, פרנסיסקו רודריגס, הצטרף לאחיו המגן ריקרדו רודריגס בן ה-22. הזאבים החתימו בשני מיליון דולר את קשר נבחרת הנוער של שווייץ לשלוש שנים. אחיו המשחק כמגן שמאלי בנבחרת שווייץ ובוולפסבורג נחשב לכוכב בקבוצה ומקבל הצעות לעבור לקבוצות גדולות יותר. 

 

15:15

ראיו ואייקנו היא הקבוצה הראשונה ב'לה ליגה' שהחתימה שחקן סיני. מדובר בזאנג שנדונג חלוץ,בייג'ין גואנג בן ה-26.

 

קשר מונאקו, ז'ואאו מוטיניו, עשוי להגיע לארסנל. העיתון 'טלגראף' פרסם שהוא מועמד להגיע לאמירויות. התותחנים מחפשים קשר עושה משחק. לשחקן חוזה עד 2020 ומחירו 20 מיליון יורו.

 

המגן הברזילאי של ברצלונה, אדריאנו החליט לעבור לרומא אחרי חמש שנים בקבוצה הקאטלונית. הוא מודע לכך שלא יהיה לו מקום בהרכב של ברסה העונה. סוכנו, פאולו אפונשו, סיכם עם רומא את כל התנאים, אבל הוא כרגע נמצא בברצלונה לסכם עם המועדון את תנאי התשלום. ברצלונה דורשת 8 מיליון יורו, אבל ברומא ינסו להוריד את מחירו.

 

14:30 

פיוטר טורוכובסקי שחקן נבחרת גרמניה לשעבר ששיחק בעונה האחרונה בסביליה חתם באאוגסבורג אחרי ששיחק בבאיירן מינכן והמבורג בעבר. הוא שיחק 193 משחקים בבונדסליגה וכבש 21 שערים העונה. 

12:00 

חלוץ אנדרלכט, אלכסנדר מיטרוביץ' הוצג בניוקאסל כשחקן החדש של הקבוצה. הוא חתם לחמש שנים בכפוף לבדיקות רפואיות. ניוקאסל שילמה עליו 13 מיליון ליש"ט. "שמח שחתמתי בניוקאסל", אמר החלוץ שסוכנו הוא פיני זהבי. הוא כבש 40 שערים ב-90 הופעות. בנג'מין סטמבולי קשר טוטנהאם הוצג רשמית בפ.ס.ז' ששילמה עליו 9 מיליון יורו.

9:50

אתלטיקו מדריד סיכמה על החזרתו של פיליפה לואיס מצ'לסי תמורת 15 מיליון יורו. פליפה מקווה שלא יצטרך לטוס לניו יורק עם צ'לסי אלא יגיע הישר לוויסנטה קלדרון להצגתו מחדש בקבוצה אחרי שעזב אותה שבנה שעברה. לואיס סיכם לשלוש שנים בקבוצה שהתחזקה גם אחרי שסטפן סאביץ' הוצג כשחקנה החדש. הבלם המונטנגרי נרכש מפיורנטינה תמורת כ-12 מיליון יורו וחתם לחמש שנים. אתלטיקו מדריד עדיין מקווה לרכוש גם את טיאגו מוטה מפ.ס.ז' למרות שזה ישחק בקבוצה במשחק הכנה בווינה.

 

רומא מנסה להחתים את מגן ברצלונה, אדריאנו.

 

 

 

קלאודיו ראניירי, המנג'ר החדש של לסטר, אמר שהוא מאוכזב מהתגובות השליליות על מינויו כמנג'ר, אבל הבטיח להראות לכולם שהם טועים. עד כה שחקן הקבוצה אסטבן קמביאסו שסיכם עקרונית אצל השועלים לעוד עונה מסרב לחתום בגלל בואו של ראניירי.

 

העולה החדשה לפרמייר ליג, נוריץ' סיטי ו-ווסט ברומיץ' נאבקות על שירותיו של ריקי למברט, חלוץ ליברפול.

 

שוער נבחרת אוסטרליה, מת'יו ריאן, עבר מקלאב ברוז' לוולנסיה תמורת כ-7 מיליון יורו ויהיה המחליף של דייגו אלבס הברזילאי שנפצע ולא יוכל לשחק בתחילת העונה. זו מכה לברוז' אחרי שהשוער היה ממצטייני הקבוצה בעונה שעברה.

 

באיטליה: גנואה רכשה מנאנט את המגן הימני, עיסא סיסוקו תמורת כחצי מיליון יורו. איסה בן ה-30 הוא אחיו הגדול של המגן השמאלי עלי סיסוקו, שמשחק במדי אסטון וילה. העולה החדשה לסרייה A, בולוניה, החתימה את מתיו בריגי הוותיק. הקשר בן ה-34 שיחק בעונה שעברה בססואולו ובעבר בבולוניה לפני 13 שנה.

 


ריאן. נוטש את רפאלוב ובלגיה (Gettyimages)

 

נאנט הציגה את החלוץ אמיליאנו סאלה, שעבר אליה מבורדו. הקנריות שילמו על הארגנטינאי בן ה-24 כמיליון יורו. ריימס החתימה את המגן הימני חמארי טראורה בן ה-23 מליארסה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי