עכשיו הזמן להשלים את המלאכה

שחקני ריבר חוגגים. ישלימו עוד פרק בהיסטוריה?
שחקני ריבר חוגגים. ישלימו עוד פרק בהיסטוריה? | צילום: Gettyimages

ריבר של גז'ארדו תהיה בגביע העולם. ב-4:00: תואר מול טיגרס?

(גודל טקסט)

אי אפשר לומר שזה לא הוגן. גמר הליברטדורס, המפעל הוותיק בכדורגל העולמי, גביע האלופות של דרום אמריקה. למה הוגן? סיבה פשוטה, בית וחוץ. כל אוהד יכול לראות את הקבוצה שלו שעברה את כל המסע.

 

אם באירופה יודעים שש שנים קודם לכן איפה ייערך הגמר, בדרום אמריקה יש לקהל מתח עד הסוף וכולם מחכים כדי לראות באמת איפה יצטרכו לנסוע כדי לראות את הגמר.

 

 

אין עיתון בבואנוס איירס שלא מכתיר את ריבר כזוכה עוד לפני הגומלין. הם רק צריכים לזכור שאחרי האכזבות עם הנבחרת, התואר האחרון של הארגנטינאים בליברטדורס היה של סן לורנסו אחרי ברכה של האפיפיור שאוהד אותה.

 

כל זה אחרי שסנטוס של ניימאר, קורינתיאנס של גררו, אינטרנסיונל ואתלטיקו מיניירו של רונאלדיניו זכו בתואר. שוב ארגנטינה בגמר והפעם מול האורחת טיגרס ממקסיקו.

 

טיגרס עשויה להיות הקבוצה המקסיקנית הראשונה שתניף את גביע הליברטדורס, אבל גם אם זה יקרה, מי שתזכה בפרס להתמודד מול ברצלונה בגביע העולם לקבוצות ביפן תהיה ריבר. ככה זה כשאתה אורח. הפרס בכל זאת שווה נסיעה ליפן ולא למרוקו כמו בשלוש השנים האחרונות.

 


פרנצ'סקולי. בפעם האחרונה שריבר זכתה הוא היה שם (Gettyimages)

 

בפעם האחרונה שריבר היתה במעמד היו לה שני אורוגוואים בהרכב. אנצו פרנצ'סקולי האגדי היה שם, וגם הפעם יש לריבר שני שחקנים מאורוגוואי כך שאולי המזל יחזור.

 

הסגנון של ריבר הוא כמו של המאמן שלה. מרסלו גז'ארדו היה וירטואוז כשחקן וגם מתווה את זה לקבוצה שלו. אחרי המפלה ב-2011 עם ירידת הליגה ההיסטורית, הפעם זה הזמן לחגוג לפי גז'ארדו.

 

אחרי 0:0 בחוץ, המונומנטל יהיה מפוצץ באדום לבן, אבל לא בטוח שזה יתרון ולא לחץ. מה גם שהמקסיקנים מגיעים אחרי הניצחון ג'מייקה בגולד קאפ ובמצב רוח טוב. "הכל פתוח", אמר רפאל סוביס שכבר חווה שני גמרים עם אינטרנסיונל.

 


סוביס. מנוסה במעמד (AFP)

 

מה יהיה? הכל כאמור פתוח. כדאי להישאר ערים. הלילה (בין רביעי לחמישי, החל מ-3:50, בספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי