"שתי מחציות פנטסטיות של הנבחרת. ניצחנו בצדק"

ויסצ'ה. חוגג את השער השלישי
ויסצ'ה. חוגג את השער השלישי | צילום: AFP

עיתוני בוסניה שיבחו את הניצחון על ישראל: "יצאנו נפלא מההלם"

(גודל טקסט)

עיתוני בוסניה-הרצוגובינה שיבחו את הניצחון של בוסניה על ישראל הבוקר 1:3 הבוקר (שבת). העיתון הראשי 'דנווני-אווז' כתב: "שתי מחציות פנטסטיות של הנבחרת שלנו. שלטנו 90 דקות וניצחנו בצדק את המשחק. יצרנו יותר מצבים לכיבוש וישראל הגנה כל המשחק ויצאה רק למתפרצות. ההלם היה בדקה ה-40 כשספגנו, אבל יצאנו מזה נפלא עם יתרון 1:2. בחצי השני כבר היינו בטוחים יותר". 

 

אדין ויסצ'ה שכבש צמד אמר: "אני מאושר שהבקעתי, אבל הכי חשוב הניצחון. היינו מאוד לחוצים לפני המשחק ועכשיו התקרבנו לאליפות אירופה. צריך להתקדם ממשחק למשחק. האצטדיון נתן לנו דחיפה גדולה עם אווירה נפלאה. עכשיו אנחנו צריכים ללכת לבלגיה ולנסות לנצח. הבלגים יהיו תחת לחץ גדול מאתנו בגלל ההפסד לוויילס. יש לנו נבחרת חזקה ואנחנו יכולים להפתיע".

 

 

מחמד בזדרביץ' מאמן בוסניה-הרצוגובינה היה מרוצה אחרי המשחק מהניצחון. "זה היה ניצחון חשוב. האוהדים הקלו עלינו את העבודה עם העידוד שלהם. עבורי זה היה אחד הניצחונות החשובים כמאמן. הניצחון הזה יכניס לנו המון התלהבות. עבורנו הכי חשוב עכשיו להיות מוכנים למשחק בבלגיה. ניצחון שם יכניס אותנו לחלוטין לתמונת הסיכויים לעלות ליורו".

 

בזדרביץ'. "ניצחון חשוב" (gettyimages)

 

המאמן שרשם שני ניצחונות רצופים במוקדמות מאז נכנס לתפקיד אמר: "בחצי השני הורדנו קצת את הקצב. השחקנים היו פנומנליים 90 דקות".

 

אדין דז'קו שהשלים את המהפך עבור נבחרתו כשכבש בפנדל את השער השני אמר: "היו לנו הרבה מצבים וניצחנו בצדק. ישראל הבקיעה מטעות שלי אבל הגול העיר אותנו ויצא מכך רק טוב. שיחקנו חכם במחצית השנייה, החזקנו בכדור וזה הדבר שאנחנו עושים הכי טוב. עכשיו נצא לחופשה ובסופה נחזור למאבק על העלייה ליורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי