יורנטה הוא החלוץ המסתורי של יונייטד?

יורנטה. מבוקש באולד טראפורד
יורנטה. מבוקש באולד טראפורד | צילום: Gettyimages

ההעברות: הספרדי על הכוונת של ואן חאל. וגם: דה ברוינה קרוב לסיטי

(גודל טקסט)

הקבוצות ברחבי העולם עושות מתיחות רציניות לקראת העונה החדשה, אך חלון ההעברות ממשיך לספק כותרות בכל עת. בלוג ההעברות של ספורט1 מביא לכם את ההחתמות והשמועות.

 

18:50

כפי שנכתב כאן בבלוג בבוקר, עכשיו זה גם קורה: כריסטיאן בנטקה הגיע למתחם האימונים "מלווד" במטרה להשלים את מעברו מאסטון וילה לליברפול. המחיר: 32.5 מיליון פאונד.

18:10

פרנק למפארד הודיע לאוהדי צ'לסי שהוא עוד יחזור יום אחד למועדון. זה קרה במהלך טקס לקראת המשחק שייערך הלילה בין ניו יורק רד בולס לצ'לסי (02:55 בספורט1 וב-HD). 

רוברטו פירמינו הגיע לאימונים במלווד במתקן של ליברפול והוצג לראשונה במדי ליברפול. הקבוצה רוצה גם את מגן פ.ס.ז' הימני לוקאס דיגנה

 

בשיקטאש הציגה את השחקן החדש שלה ריקרדו קווארסמה

16:00

אתלטיקו מדריד הודיעה רשמית על עזיבת מאריו סוארס לפיורנטינה. 

 

רפאל ואן דר וארט שחתם בבטיס סביליה אמר בראיון ל'דיילי מירור', כי הטעות הכי גדולה שעשה היתה לעזוב את טוטנהאם, אבל אמר שהוא החליט לעזוב אחרי שהמנג'ר ההוא הגיע (לא אמר את שמו המפורש של אנדרה וילאש-בואש. 

14:50

העולה החדשה לפרמייר ליג, ווטפורד החתימה את מגן נאפולי, מיגל בריטוס לשלוש עונות.


 

12:20

ליברפול מציעה 65 מיליון יורו על מרקו רויס מבורוסיה דורטמונד. בשחקן מעוניינת גם יובנטוס. גם ריאל מדריד רוצה את הכוכב של דורטמונד שחתום עד 2019 בקבוצה של תומאס טוכל.

12:00

ה'אל מונדו דפורטיבו' פרסם שמנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, רוצה את סרג'י סאמפר הקשר האחורי של ברצלונה שכבר בעונה שעברה שיחק בבוגרים. ונגר עשה דבר דומה עם ססק פברגאס, אבל הוא היה עדיין שחקן נוער. מחירו 12 מיליון יורו בלבד וכרגע קשה לראות אותו משתלב בקבוצה הראשונה.

11:00

יובנטוס במו"מ לרכישתו של הקשר של שאלקה, ג'וליאן דרקסלר, ומחיר השחרור שלו הוא 45 מיליון יורו, אבל יובה מוכנה לשלם 25 מיליון יורו בלבד לפי דיווח ב'גזטה דלו ספורט'. המנהל הספורטיבי של יובה, פאביו פטריצי, עומד להיפגש עם הסוכן של דה ברוינה המבוקש כאמור גם בסיטי וגם בפ.ס.ז'. "הגברת הזקנה" רוצה גם את קווין דה ברוינה ומאריו גצה. 

10:50

מנצ'סטר סיטי מוכנה לעשות הכל כדי להחתים את קווין דה ברוינה ומתכוונת להציע לו חוזה עתק. העיתון הבלגי 'האט לאצטע ניוז' פירסם שהחתמת דה ברוינה מוולפבורג לסיטי קרובה והמו"מ מתקדם. גם פ.ס.ז' מוכנה לשלם לו שכר גבוה מאוד ודמי ההעברה גבוים, אבל סיטי היא המובילה במו"מ. סיטי מוכנה להחתים אותו לשש שנים בחוזה שהוא אחד היקרים בתולדות הפרמיירליג. לפי הפרסום בעיתון וולפסבורג עשויה לקבל עבורו בין 70 ל-84 מיליון יורו כאשר חלק מהתשלום יהיה בונוס על הישגים וזו אמורה להיות אחת ההעברות היקרות בהיסטוריה אחרי שכריסטיאנו רונאלדו עבר לריאל מדריד ב-81 מיליון יורו וגארת' בייל ב-101 מיליון יורו. 

 

9:25

החלוץ המסתורי עליו דיבר לואי ואן חאל שאמור לחתום במנצ'סטר יונייטד הוא ככל הנראה פרננדו יורנטה מיובנטוס. יונייטד לא גילתה במי מדובר, אבל ה'דיילי מירור' טוען שהוא החלוץ המבוקש שמחירו 10 מיליון ליש"ט. LVG טען שלא מדובר ביורנטה ואמר: "תצטרכו להתאזר בסבלנות". החלוץ שהגיע מבילבאו לא היה סיפור הצלחה אצל "הגברת הזקנה". יחד עם זאת, גם פדרו הוזכר כאופציה לסוגיה עפ"י המארקה.

 

קפטן באיירן מינכן, פיליפ לאם, צוטט בעיתון 'איבנינג סטנדארד' כשאמר: "תומאס מולר עשוי להיות החלוץ עליו מדברים ביונייטד. הוא עשוי להצטרף לבסטיאן שוויינשטייגר". כבר פורסם שיונייטד עשויה להציע עבורו 100 מיליון ליש"ט.

 

עזיבת אנחל די מריה ב-60 מיליון ליש"ט לפאריס סן ז'רמן מתקרבת. ה'דיילי סטאר' פרסם בכותרת ענק שיונייטד פתחה במו"מ רשמי למכירת הקשר הארגנטיני. מנכ"ל יונייטד, אד וודוורד, נפגש עם מנהל הספורטיבי של פ.ס.ז', אוליביה לטנג בלונדון. הפריסאים מנסים לצמצם עלויות.

 

 

ז'וזה מוריניו ורוברטו מרטינס מנג'ר אברטון על סכינים. מרטינס מתח ביקורת על צ'לסי שמנסה לרכוש את מגן אברטון, ג'ון סטונס וטען שזו שערורייה שהבלוז מנסים לפתות שחקן שאינו למכירה והציעו עליו 20 מיליון ליש"ט, אבל מוריניו עקץ בחזרה: "אולי מרטינס רוצה שצ'לסי תחכה שנה עד לסיום חלון ההעברות כדי להחתים שחקן? אולי הוא רוצה שנתחיל להציע לשחקנים רק החל מהשנה הבאה כדי לא לעצבן אף אחד".

 

כריסטיאן בנטקה ישלים את העברתו המדוברת לליברפול תמורת 32.5 מיליון ליש"ט. הבלגי השלים את הבדיקות הרפואיות שלו בלונדון והיום יוצג בליברפול כשחקן החדש שלה. הוא יתחיל להתאמן לבדו במלווד עם רוברטו פירמינו שלא נסע אף הוא למסע המשחקים של ליברפול באוסטרליה. גם הקשר הברזילאי לוקאס אמור הגיע לאימונים ראשונים עם פירמינו.

 

 

חלוץ סוונזי, בפטימבי גומיס, עשוי לעזוב לאל אהלי מהאמירויות שמוכנה לשלם עליו 6 מיליון ליש"ט. הצרפתי לא הרשים בעונת הבכורה במדי הברבורים.

 

קריסטל פאלאס השלימה השאלת החלוץ המצוין, פטריק במפורד בן ה-21 מצ'לסי. בעונה שעברה הוא שיחק במידלסברו וזכה לתואר "שחקן העונה בצ'מפיונשיפ".

 

הקשר הארגנטיני בן ה-22, מנואל לנציני, ששיחק באל ג'זירה מערב הסעודית אמור להצטרף בהשאלה לווסטהאם יונייטד.

 

 

רומא במו"מ עם שוער ארסנל, ווייצ'ך שצ'סני שהפך להיות נכון לעכשיו השוער השלישי אחרי הגעתו של פטר צ'ך וכל עוד דויד אוספינה לא עזב את המועדון. רומא שרצתה את איקר קסיאס רוצה את השוער הפולני בהשאלה לעונה.

 

מכה קשה ללסטר אחרי שאסטבן קמביאסו שהיה בשנה שעברה הרוח החיה מאחורי ההתאוששות של הקבוצה שניצלה מירידה החליט לעזוב את השועלים בגלל החתמת קלאודיו ראניירי. קמביאסו הודיע רשמית שלא יאריך את חוזהו. הארגנטיני הוותיק הודה לכולם במועדון ואמר שזו היתה אחת השנים היפות שלו בקריירה. הוא נבחר לשחקן העונה של המועדון.

 

דידייה דרוגבה עדיין לא החליט היכן ישחק. יש לו הצעות משיקגו פייר, מונטריאול אימפקט ב-MLS, אבל גם הצעות ענק בסין בה שיחק בעבר ובקטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי