ברהינו בדרך לטוטנהאם, אדין דז'קו לארסנל?

סיידו ברהינו. בדרך ללונדון
סיידו ברהינו. בדרך ללונדון | צילום: Gettyimages

ההעברות: חלוצים בדרך ללונדון. וגם: בלם העתיד של ניוקאסל

(גודל טקסט)

סוף יולי ומשמעות הדבר עוד חודש לסגירת חלון ההעברות. הקבוצות ברחבי העולם בהשלמת סגלים ואין רגע דל. הבלוג של ספורט1 עושה לכם סדר.

 

14:40

בלם אנדרלכט , צ'אנסל אמבמבה סיכם בניוקאסל בכפוף לבדיקות רפואיות. המגפייז שילמו עליו 7.5 מיליון יורו.

 

בורוסיה דורטמונד רוצה את רוברטו סולדאדו, חלוץ טוטנהאם שהיה פלופ ענק במועדון.

 

 

 

בטיס רוצה להחתים את חלוץ טורינו, מקסי לופס. הארגנטיני כבר שיחק בברצלונה שנתיים ובמיורקה עונה.

 

ריקארדו שינה אמור לעבור מאייאקס אמסטרדם ללאציו תמורת 4 מיליון יורו. הוא הגיע לבדיקות רפואיות לרומא.

 

בלם קליארי, דוידה אסטורי, אמור לעבור לפיורנטינה לדברי העיתון 'טוטו ספורט'.

 


אמבמבה. בלם העתיד (Gettyimages)

 

קרלוס מרצ'נה הוותיק חוזר לשחק. הבלם הוא השחקן החדש של בלאסטרס קארלה ההודית. הבלם בן ה-35 לא שיחק שלוש שניים מאז עזב את ויאריאל ב-2012.

 

 

10:13

 

ה'סאנדי אקספרס' מגלה שהסיבה האמיתית לכך שאנחל די מריה החליט לעזוב את מנצ'סטר יונייטד היא לאו דוקא חוסר היכולת שלו במגרש, אלא בגלל שמשפחתו נכנסה לטראומה אחרי ששודדים פרצו לביתו. "אני חייב לעזוב את יונייטד", הבהיר הקשר הארגנטיני לוואן חאל. כתוצאה מכך פ.ס.ז' תשלם עליו 45 מיליון ליש"ט בלבד (לפי הל'אקיפ 65 מיליון יורו) למרות שהוא נרכש ב-57.9 מיליון ליש"ט לפני שנה. פ.ס.ז' הגיעה להסכם שהיא תשלם 65 מיליון ולא 63 מיליון יורו ובלי בונוסים. די מריה מרוויח 8 מיליון יורו באנגליה ומבקש כעת יותר.

 

סיידו ברהינו אמור לחתום תוך 48 שעות בטוטנהאם ולעבור מווסט ברומיץ' בעוד אחת מההעברות הגדולות של הקיץ. הוא סירב להצעת הבאגיס להכפיל את שכרו השבועי מ-15 ל-30 אלף ליש"ט ולחתום על חוזה חדש. טוטנהאם מכרה הקיץ שחקנים ב-30 מיליון ליש"ט וכעת היא מנסה להתחזק אחרי שרכשה רק שחקני הגנה.

 

ארסנל הצטרפה לרומא במרדף אחרי אדין דז'קו ממנצ'סטר סיטי. מחירו: 18 מיליון ליש"ט. אחרי שהתותחנים כשלו בהחתמת קארים בנזמה הם מוכנים לשלם 14 מיליון ליש"ט על החלוץ הבוסני. במקביל, תיאו וולקוט יישאר בארסנל אחרי שלפי ה'דיילי מירור' חתם על חוזה חדש עד 2019 בקבוצה. שוער קולומביה, דויד אוספינה, מוכן להיות מספר 2 במועדון אחרי פטר צ'ך לאחר שוויצ'ך שצ'סני הושאל לרומא.

 

 

 

לסטר סיטי נכנסה למירוץ אחרי ריקי למברט שמחירו 3.5 מיליון ליש"ט. חלוץ ליברפול מבוקש גם בווסט ברומיץ'.

 

פולהאם מליגת המשנה החתימה את מגן נבחרת אנגליה הצעירה, לוקה גרבוט בהשאלה לעונה.

 


די מריה. שדדו אותו (Gettyimages)

 

סטיבן פלטשר עשוי לעזוב את סנדרלנד לסוונסי ב-8 מיליון ליש"ט, דבר שיעזור לחתולים השחורים שרוצים להחתים את מוסא דמבלה מטוטנהאם.

 

שחקן הכנף המוכשר של קריסטל פאלאס, יאניק בולאסי, מחוזר על ידי טוטנהאם, ווסטהאם ואסטון וילה. בולאסי מעוניין להתקדם למועדון גדול יותר.

 

 

 

מריו באלוטלי מתדרדר במהירות. קבוצה מהליגה השלישית באיטליה, לופה קסטלי, הציעה להחתים אותו בהשאלה. הנשיא שלה מארק אמליה אמר: "אנחנו מוכנים לתת לו התחלה חדשה".

 

מאמן וולפסבורג, דיטר האקינג, אמר למנצ'סטר סיטי לרדת מקווין דה ברוינה. אחרי ההפסד לויאריאל ב'גביע האמירויות' אמר המאמן שלא קיבל שום הצעה על השחקן. "דה ברוינה שיחק תפקיד חשוב בהצלחה שלנו שנה שעברה ואנחנו רוצים אותו לעוד עונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי