מרציאנו ספג צמד בבכורה במדי מוסקרון שהפסידה

מרציאנו. הופעתו הראשונה בליגה הבלגית
מרציאנו. הופעתו הראשונה בליגה הבלגית | צילום: אודי ציטיאט

שרלרואה ניצחה 1:2, קבאנו ומארק כבשו, דה וסט (עצמי) צימק. צפו

(גודל טקסט)

פתיחה מאכזבת לאופיר מרציאנו ומוסקרון שהפסידו הערב (ראשון) 2:1 לשרלרואה במחזור הפתיחה בליגה הבלגית. קבאנו כבש את הראשון מהנקודה הלבנה (18) לאחר נגיעת יד ומארק (37) הכפיל את היתרון. בדקה ה-71 דה וסט צימק עם שער עצמי.

 

מוסקרון, קבוצתו של פיני זהבי, שלא נחשבת לקבוצת צמרת בבלגיה ושנים רבות שיחקה בליגת המשנה, התקשתה במחצית הראשונה והמקומיים היו עדיפים. את היתרון הם גם ידעו לתרגם למצבים. 

 

 

השער הראשון הגיע כעבור 18 דקות לאחר נגיעת יד של מוסקרון ברחבה. קבאנו, מלך השערים של שרלרואה אשתקד, ניגש לנקודה הלבנה והכניע את מרציאנו. כעבור תשע דקות  מארק הכניע שוב את מרציאנו והוריד את קבוצתו למחצית עם יתרון מבטיח. עוד לפני כן, האורחים איבדו את מרקוביץ' שנפצע והוחלף.

 

במחצית השנייה מוסקרון כבר הייתה טובה יותר וגם החזיקה יותר בכדור, אבל דווקא שרלרואה היא זו שסיכנה יותר את השער. בדקה ה-71 עם היא גם כבשה, רק לכיוון הלא נכון. מוסקרון הגביהה כדור קרן, דה וסט ניסה להרחיק, אך דחק את הכדור לרשת, כבש שער עצמי וקבע את תוצאת המשחק.

 

אופיר מרציאנו, שכשזכור הושאל ממ.ס. אשדוד לבלגים, אומנם הציג יכולת טובה אך לצערו את משחק הבכורה סיים כאמור עם שתי ספיגות וללא נקודות.

 

אנדרלכט – בוורן 2:3 (צפו בתקציר)

 

במשחק נוסף שנערך הערב במחזור הפתיחה בבלגיה, אנדרלכט אירחה את בוורן למשחק נהדר שהסתיים בניצחון 2:3 בתוספת הזמן של המארחת.

 

הסיפתח היה כבר היה בדקה השלישית, כאשר ג'ילה קבע 0:1 למארחת, סילה הכפיל את היתרון 10 דקות לסיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה האורחים חזרו עם צמד תוך חמש דקות של לנגיל (71) וואנזו (76).

 

אחרי שכבר היה נדמה שהקבוצות תיפרדנה עם חלוקת נקודות, טיאלמנס כבש שתי דקות בתוך תוספת הזמן והשיג לאנדרלכט ניצחון עם פתיחת הליגה.

 

מהלך משחק:

 

דקה 18

0:1 לשרלרואה: קבאנו דייק מהנקודה הלבנה לאחר נגיעת יד ברחבה. מרציאנו קפץ לצד השני והוציא כדור ראשון העונה מהרשת.

דקה 36

דואס עלה גבוה לכדור קרן, ניצל יציאה רעה של מרציאנו אך נגח מעל השער.

דקה 37

0:2 לשרלרואה: הגנת מוסקרון התקשתה להרחיק, מארק השתלט על הכדור מחוץ לרחבה ובעט כדור קופץ שעבר ליד מרציאנו והכפיל את התוצאה לזכות המארחת.

דקה 44

מלכודת הנבדל של מוסקרון לא עלתה יפה ושרלרואה הייתה צריכה לנצל זאת ולעלות ל-0:3 עוד לפני המחצית, אך הבעיטה של פולט עברה ליד העמוד ויצאה החוצה.

דקה 57

הזדמנות לשרלרואה. פולט קיבל את הכדור, דהר קדימה כמעט לבדו מול השער, אבל הבלגי היה הססן ופספס הזדמנות לעלות את קבוצתו ל-0:3.

דקה 71

מוסקרון מצמקת ל-2:1: האורחים הגביהו כדור קרן, דה ויסט ניסה להרחיק אך הכדור נכנס לשער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי