פ.ס.ז' מצפה להציג את די מריה במהלך סוף השבוע

די מריה. טס לארהב
די מריה. טס לארהב | צילום: Gettyimages

ההעברות: רומרו ביונייטד, בארטרה מבוקש באיטליה. וגם: לקאזט לפאריס ודרקסלר ליובה

(גודל טקסט)

הקבוצות ברחבי העולם עושות מתיחות רציניות לקראת העונה החדשה, אך חלון ההעברות ממשיך לספק כותרות בכל עת. בלוג ההעברות של ספורט1 מביא לכם את ההחתמות והשמועות.

 

17:30

פאריס סן ז'רמן מתקרבת להחתמת חלוץ ליון, אלכסנדר לאקזט, שכבש בעונה שעברה 27 שערים ב-31 משחקים. אם יוחתם זלאטן איברהימוביץ' ישוחרר למילאן, אבל ההחתמה שלו לא קלה. לפי ה'גאזטה דלו ספורט' פ.ס.ז' הציעה 38 מיליון יורו על החלוץ.

 

14:17

הקשר הסקוטי, ג'ק הארפר בן ה-19, עבר מריאל מדריד בהשאלה לברייטון, בה משחקים תומר חמד ובירם כיאל. כבש ארבעה שערים בעונה שעברה במדי קבוצת הנוער של ריאל מדריד.

 

המגן הגרמני, סאשה ריתר בן ה-32, עזב את פרייבורג וחתם לעונה אחת בשאלקה, עם אופציה לעונה נוספת. ריתר, ששיחק בעבר גם בוולפסבורג ופולהאם, רשם שתי הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של גרמניה.

13:34

אנחל די מריה צפוי להיות מוצג כשחקן פריס סן ז'רמן בארה"ב ביום שישי, כך על פי דיווחים בצרפת. אלופת צרפת תשלם בסביבות 65 מילין יורו למנצ'סטר יונייטד עבור הקיצוני הארגנטינאי המצוין. את הידיעה פרסם השבועון 'פראנס פוטבול'. שתי הקבוצות משחקות זו מול זו ב-30 ביולי ובפ.ס.ז' רוצים לסכם את העסקה עד אז.

 

פ.ס.ז' גם רוצה לרכוש את גיז'רמה סיקיירה מאתלטיקו מדריד והציעה עבורו 9 מיליון יורו.

 

סיקיירו. יעבור לצרפת? (gettyimages)

12:29

אתלטיקו מדריד החתימה על חוזה ארוך טווח לשש שנים את ברנארד מנסה, קשרה הגנאי של ויטוריה גימראייש, ששיחק בעונה החולפת כמושאל בחטאפה.

 

ג'וליאן דרקסלר קשר שאלקה הודיע שהוא מעונין להגיע ליובנטוס.

11:13

ה'גאזטה דלו ספורט' פרסם שמנצ'סטר יונייטד רכשה את סרחיו רומרו שוער נבחרת ארגנטינה. הוא עשוי להיות השוער השני של הקבוצה לאחר שויקטור ואלדס יעזוב. בתוך כך אשלי יאנג חושש שלא ימשיך לשחק במנצ'סטר יונייטד אחרי שלא הגיע לסיכום חוזה עם המועדון. שנה שעברה הוא היה אחד מכוכבי הנבחרת אחרי ששיחק בשלוש עמדות שונות עבור לואי ואן חאל. השחקן בן ה-30 מסיים חוזהו בעוד פחות משנה.

 

רומרו. מחליף לדה חאה? (gettyimages)

 

צ'נסל במבה מגן אנדרלכט אישר שהוא בדרך לניוקאסל שתשלם עליו 8 מיליון ליש"ט. הקבוצה תוציא ביחד איתו כבר 35 מיליון ליש"ט על רכש. אלכס מקארת'י מ.ק.פ.ר עבר בדיקות רפואיות בדרך לרכש מקריסטל פאלאס ב-3 מיליון ליש"ט.

 

וויצ'ך שצ'סני הסכים לעבור בהשאלה לרומא מארסנל לעונה אחת. רומא תשלם על השאלתו 250 אלף יורו. 

10:01

אינטר החתימה את ריי מאנאי, חלוצה האלבני של קרמונזה תמורת מיליון יורו.

 

נאפולי במו"מ אינטנסיבי עם ברצלונה לרכישתו של מארק בארטרה בלמה הצעיר. בארטרה החליט הקיץ להישאר בשורות הקטלאנים, אך בארסה עשויה למכור אותו תמורת סכום של 15 מיליון יורו.

 

בארטרה. מבוקש באיטליה (gettyimages)

08:53

אינטר סיכמה עם מנצ'סטר סיטי על שאילתו של סטבן יובטיץ' החלוץ המונטנגרי עם אופציה לרכישתו של השחקן תמורת 15 מיליון יורו.

 

דובאן סאפטה חלוץ נאפולי הושאל לעונה לאודינזה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי