ואן חאל לוחץ למכור את דה חאה לריאל

דה חאה. מה יוליד יום?
דה חאה. מה יוליד יום? |

ההעברות: הבלאנקוס מרוצים מנאבאס וקאסייה. וגם: אסטון וילה בטירוף

(גודל טקסט)

ה-1 באוגוסט. משמעות הדבר חודש אחרון של משאים ומתנים, החתמות ושמועות. הבלוג של ספורט1 עם הדברים המעניינים בשוק הכי חם באירופה.

 

14:00

צ'לסי בדרך לשים ידה על מגן אאוגסבורג ונבחרת גאנה, באבה רחמן עבור 17 מיליון ליש"ט. רחמן צפוי להחליף את פליפה לואיס שעזב לאתלטיקו מדריד.

 

אסטון וילה אמנם רכשה לא מעט שחקנים, אך עשויה לצרף את הבלם ג'ולאון לסקוט מווסט ברומיץ' תמורת מיליון ליש"ט.

 

10:30

דויד דה חאה מתרחק מריאל מדריד לפחות לעונה הקרובה? בריאל מדריד עשויים להסתפק העונה בקיקו קאסייה וקיילור נבאס ודה חאה יגיע בקיץ 2016. מנגדף לואי ואן חאל נמאס מהמלחמה עם דה חאה וביקש מראשי המועדון להעביר את השוער לריאל מדריד ולסכם על סכום ההעברה, אבל בבירת ספרד שקטים בגלל יכולתם של שני השוערים כרגע. אם דה חאה יחתום הוא ירוויח 10 מיליון יורו לעונה. ההולנדי גם לא היה מרוצה מהיכולת של דה חאה במשחק נגד פ.ס.ז'.


דפורטיבו לה קורוניה החתימה את פדה קרטביה מוולנסיה בהשאלה לעונה.

 

טיאגו מוטה לוחץ על נשיא פאריס סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, לשחררו לאתלטיקו מדריד. מוטה לא ישחק נגד ליון בסופר קאפ הצרפתי.

 

אסטון וילה רכשה העונה כבר 9 שחקנים כמו מה שנראה שיא מועדון ברכש. הקשר הצרפתי, ג'ורדן ורטו בן ה-22 בלבד, שיחק בנאנט שש שנים (130 משחקים, 14 שערים) נרכש ב-8 מיליון ליש"ט. חלוץ בלקבורן, רודי גסטד, מבנין נרכש ב-7 מיליון ליש"ט. כל אחד חתם לחמש שנים. גסטד כבש 22 שערים בעונה שעברה. ורטו נחשב ליורש של פביאן דלפ שעבר למנצ'סטר סיטי וטים שרווד טוען שהקשר דחה הצעות אחרות כדי להגיע לפרמיירליג.

 

 

 

תיאו וולקוט שהאריך את חוזהו בארסנל הפך לאחד המרוויחים הגדולים בליגה. הוא ירוויח 140 אלף ליש"ט לשבוע ובסך הכל חוזהו שווה 30 מיליון ליש"ט. שכר זהה לזה של מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס.

 

צ'ובה אקפום, חלוצה הצעיר של ארסנל עשוי להיות מושאל להאל. ארסן ונגר רוצה שהוא יצבור משחק בפרמיירליג.

 

 

 

חלוץ טוטנהאם, רוברטו סולדאדו אמור לחתום בוויאריאל כמחליפו של לוסיאנו וייטו שעבר לאתלטיקו מדריד ואילו הספרס רוצים את חלוצה הצעיר של שטוטגרט, טימו ורנר בן ה-19 וגם את הקשר האחורי של בורוסיה דורטמונד, סוון בנדר. ליון טענה שדחתה הצעה של טוטנהאם לרכוש את חלוצה קלינטון אנג'י. הקבוצה דורשת עליו 14 מיליון ליש"ט.

 

ווסט ברומיץ' רכשה את חלוץ ליברפול המאכזב, ריקי למברט. החלוץ חתם לשנתיים אצל הבאגיס.

 

 

 

בנפיקה החתימה את ההולנדי ממוצא מרוקאי, בילאל אולד-צ'יק מטוונטה אנסחדה במיליון יורו וחצי. 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי