צפו: 0:4 לצ'כיה על סרביה, שלושער לקלימנט

יאן קלימנט. גנב את ההצגה
יאן קלימנט. גנב את ההצגה | צילום: Gettyimages

הקשר להט בניצחון המרשים של המארחת, פרידק הוסיף את הרביעי

(גודל טקסט)

צ'כיה התאוששה היום (שבת) מה-2:1 לדנמרק במשחקה הפתיחה שלה ביורו הצעירות עם 0:4 מרשים על סרביה. המארחת שלטה בהתמודדות מהדקה הראשונה וניצחונה לא היה מוטל בספק.

 

החגיגה של הצ'כים התחילה בדקה ה-8 כאשר יאן קלימנט הרעיד את הרשת העליונה של  מרקו דמיטרוביץ'. 21 דקות מהפתיחה לוח התוצאות הראה כבר 0:2 לאחר שקלימנט ניצל חוסר עירנות בהגנה של היריבה וקבע את תוצאת המחצית. 

 

 

קלימנט השלים שלושער 11 דקות מפתיחת המחצית השנייה לאחר שקיבל כדור עומק יפה מבראבק, עבר את דמיטרוביץ' וגילגל את הכדור לרשת. מרטין פרידק קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59. אחרי ה-1:1 מול גרמניה במחזור הפתיחה, סרביה עדיין מחפשת את הניצחון הראשון שלה בטורניר.     

 

מהלך המשחק

 

דקה 8

צ'כיה עלתה ל-0:1. המארחת פתחה את המשחק בצורה טובה יותר ועלתה ליתרון מוצדק. מאטז' היבס העביר כדור רוחב מצד שמאל ויאן קלימנט בעט מתוך הרחבה כדור חזק שנעצר רק בחלק העליון של הרשת. 


קלימנט אחרי היתרון הצ'כי (Gettyimages)

דקה 15

צ'כיה התקרבה ל-0:2. וצלאב קאדלץ השתלט על כדור בסף הרחבה ושיחרר כדור מסוכן לכיוון השער שפגע במשקוף.

דקה 21

צ'כיה עלתה ל-0:2. ירי סקלק ניסה להכניע את מרקו דמיטרוביץ' עם בעיטה מתוך הרחבה, השוער הדף את הכדור לכיוונו של קלימנט, שניצל את הריבאונד על מנת לכבוש את שערו השני במשחק.  

דקה 56

צ'כיה עלתה ל-0:3. החגיגה של קלימנט המשיכה. הקשר קיבל כדור עומק נהדר מג'ייקוב בראבק, עבר את דמיטרוביץ' וגילגל את הכדור לרשת.  

דקה 59

0:4 לצ'כיה. עכשיו זו כבר תבוסה כואבת. סקלק הגביה כדור לכיוון הרחבה ומרטין פרידק בעט מהאוויר את הכדור לרשת.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי