דונגה: "אנחנו לא הפייבוריטים לזכות"

ניימאר מול הקולומביאנים
ניימאר מול הקולומביאנים | צילום: AFP

מאמן ברזיל הגן על ניימאר שהורחק מהטורניר: "הוא טעה, אבל ההחלטה לא הוגנת"

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל צריכה תיקו נגד אקוודור (00:30, בלילה שבין ראשון לשני) כדי להבטיח את העפלתה לרבע גמר הקופה אמריקה, וכידוע היא תצטרך להתמודד ללא החלוץ והקפטן ניימאר – שנכון לרגע זה הושעה מהמשך הטורניר.

 

ניימאר ספג הרחקה לארבעה משחקים לאחר שבעט כדור על זוניגה הקולומביאני והוסיף לעברו מספר קללות זכר לעימות ביניהם במונדיאל בשנה שעברה, והרחקתו יצרה למאמן דונגה כאב ראש לא קטן.

 

 

ברזיל אישרה כי כבר הגישה ערעור בנושא ותעשה ככל שביכולתה כדי לצמצם את השעייתו. דונגה אמר במסיבת עיתונאים היום (שבת): "אנחנו לא רוצים שיעשו לנו טובות עם ניימאר, אנחנו רק רוצים שההחלטה תהיה הוגנת".

 

המאמן המשיך והגן על הקפטן: "אנחנו לא רוצים שתעשו אותנו פייבוריטים לזכייה בקופה, בטח לא אחרי השעייתו. ניימאר שחקן שעושים עליו עבירות כל הזמן. נכון, הוא עשה טעות, אבל אם כולם יענשו באותה דרך – אנחנו כולנו נשב בבית ולא נוכל להשתתף במשחקים".

 

Chilean fan supporting Neymar v Colombia. 2k Chileans received Brazil at the airport. On the other hand, ARG papers.. pic.twitter.com/CpsyfCY1Ul

— Seleção Brasileira (@BrazilStats) June 20, 2015

 

דונגה סירב לחשוף מי יהיה הקפטן במשחקי הנבחרת הבאים וכשנשאל האם רוביניו ישותף במקומו של ניימאר אמר: "יש לנו מספר אפשרויות בהתקפה. לא צריך להשוות את ניימאר לשחקן שיחליף אותו, זה רק יוסיף לחץ ולא ישרת את הנבחרת" הוסיף לעבר העיתונאים הברזילאים.

 

"מבקרים את ניימאר כי הוא השחקן הברזילאי הכי טוב כיום" הוסיף דונגה לסיום בנוגע להשעייה, "היה אותו דבר עם מראדונה ופלה בעבר".

 

קוטיניו יזכה להזדמנות בקישור של הסלסאו במשחק נעילת שלב הבתים כפי שאישר דונגה: "הוא יזכה לשחק בזכות אישיותו ולא כי ניימאר הושעה. לא צריך להשוות ביניהם. יש לנו סגל מספיק טוב כדי להעפיל לשלב הבא גם בלי ניימאר. ניצחנו 11 משחקים ועכשיו הפסדנו אחד, זה לא סוף העולם כמו שלא היינו הנבחרת הטובה בעולם כשניצחנו".

 

ניימאר זכה לגיבוי גם מקשר נבחרת צ'ילה, חורחה ואלדיביה שאמר: "הרחקתו לא הוגנת. ארבעה משחקים זה יותר מדי. זו בושה גדולה לקופה אמריקה להפסיד שחקן כזה. אני מקווה שהוא לא עצוב מדי ושהוא יתגבר".

 

גם מרסלו מורנו, שחקן ההתקפה של בוליביה יצא להגנתו: "לא מוצדקת הרחקתו. נראה שיש לאנשים משהו נגד ברזיל. הוא השחקן הכי טוב שלהם אבל אני מקווה שהם יתאוששו. יש להם שחקנים כמו וויליאן וקוטיניו בשביל להחליף אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי