זלטאן רוצה לפתוח את החוזה, מילאן את גודין

איברה. לא מוכן לוותר
איברה. לא מוכן לוותר | צילום: Gettyimages

ההעברות: טוטנהאם במירוץ חימוש גדול. וגם: ווטפורד תפתיע?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך להתחמם ככל שמתקדמות ההכנות לעונה הבאה. השמועות, ההעברות, הגישושים והדברים החמים. ספורט1 עושה לכם סדר.

 

16:58

זלאטן איברהימוביץ' אמנם הביע את רצונו להישאר עוד עונה בפ.ס.ז' ולסיים את החוזה שלו בקבוצה, אבל לפי העיתון "לה פאריזיין" הוא דורש שידרוג המשכורת שלו לעונה הבאה. לפי החוזה שלו בעונה הקרובה הוא אמור להרוויח 20 אחוז פחות אולי בגלל גילו 33, ואולי בגלל שזו העונה האחרונה. איברה רוצה להשאיר את החוזה כפי שהיה בשנים האחרונות ודרש זאת מנשיא פ.ס.ז' נאסר אל חאליפי. השבדי, שכבש בעונה שעברה 19 שערים ובישל שישה, לא קיבל את הבונוס בסך 1.5 מיליון יורו על כיבושים ובישולים והוא מנסה להחזיק את הבונוס הזה לעונה הבאה. על פי העיתון איברה עדיין לא קיבל תשובה מפ.ס.ז'.

מילאן רוצה לרכוש את הבלם האורוגוואי דייגו גודין מאתלטיקו מדריד שמחירו 40 מיליון יורו. דייגו סימאונה מוכן לשחררו רק במחיר הזה שהוא סעיף השחרור שלו.
 

בורוסיה דורטמונד מוכנה למכור את צ'ירו אימובילה חלוצה האיטלקי שאיכזב העונה. הקבוצה שתשלם עבורו 15 מיליון יורו תזכה בשחקן. נאפולי ומילאן מעוניינות בו. לעומת זאת המאמן החדש תומאס טוכל הודיע שהחלוץ פייר-אמריק אובמיאנג, בו מעוניינת ארסנל, אינו למכירה.
 

רומא מצליחה להקדים במירוץ על קרלוס באקה את ליברפול ומילאן שמעוניינות בו

 

10:10

העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' דיווח שלואיס אנריקה רוצה את ארדה טוראן ופול פוגבה. אריידו בריידה, המנג'ר המקצועי של ברסה סיכם כי פוגבה יישאר עוד עונה ביובנטוס ויגיע ב-2016 ואילו טוראן יירכש הקיץ, אבל יתחיל לשחק בינואר 2016 בגלל אמברגו הרכש.

 

העסקאות נסגרות למרות שיש בחירות בברצלונה ונשיא חדש יכול להביא מועמדים משלו ואף להביא מנג'ר מקצועי חדש, אך אם יש כבר הסכמים יצטרכו לכבד אותם. מנצ'סטר סיטי אמנם רוצה את פוגבה והציעה עליו 60 מיליון ליש"ט, אבל ליובה יהיה הסכם נוח בהרבה אם תחזיק אותו לעוד שנה.

 

באנגליה דווח כי מנצ'סטר סיטי בעקבות פביאן דלפ, קשר אסטון וילה והנבחרת שיש לו סעיף שחרור של 10 מיליון ליש"ט. מנגד ,אסטון וילה ניסתה לרכוש את אסמיר בגוביץ' מסטוק ונענתה בשלילה. יאיא טורה קשר הסיטי הצהיר שהוא רוצה לסיים את הקריירה שלו בסיטי.

 

 

 

לסטר סיכמה על החתמת, שינג'י אוקזאקי, חלוץ מיינץ לארבע שנים. החלוץ בן ה-29 כבש בעונה שעברה 12 שערי ליגה ו-29 ב-70 משחקים במיינץ. לפני כן ,שיחק בשטוטגרט. הוא ההחתמה השלישית של המועדון שניצל מירידה אחרי המגן כריסטיאן פוקס והבלם רוברט הות' שהוחתם על חוזה אחרי שהיה מושאל במועדון.

 

פטר צ'ך אמור להשלים השבוע מעבר לארסנל שתשלם עליו 10.9 מיליון ליש"ט לצ'לסי ויזכה לשכר שבועי של 100 אלף ליש"ט.

 

המגן האורוגוואי-יווני, חוסה הולבאס עשוי לעבור לווטפורד מרומא וגם מגן ניוקאסל לשעבר דוידה סנטון מועמד.

 


הולבאס. יעבור ללונדון? (Gettyimages)

 

העיתון 'או גלובו' הברזילאי פרסם שחלוץ פלומיננזה, קנדי שהיה מועמד לברצלונה בדרך כנראה לצ'לסי תמורת 6.5 מיליון ליש"ט.

 

טוטנהאם רוצה את קווין מיראלס והציעה עליו מיליון ליש"ט לאברטון. לפי ידיעות גם ייבן קונופליאנקה קרוב לחתימה במדי הספרס למרות סיבוכים בשאלה מי מייצג אותו באוקראינה. הוא אמור להגיע לשיחות בלונדון השבוע. גם מגן אתלטיקו מדריד, טובי אלדרווירלד שהושאל אשתקד לסאות'מהפטון עשוי להגיע ל'וויט הארט ליין''. אברטון מצידה רוצה את קשר יונייטד, עדנאן ינוזאי שאיבד את מקומו בהרכב הקבוצה בעונה שעברה.

 

ליברפול מנסה לרכוש את מגן אטלנטה האיטלקית והנבחרת עד גיל ,21 דווידה זאפקוסטה לפי פרסום ב'גאזטה דלו ספורט'. בתוך כך סוכנו של החלוץ קרלוס באקה, סרחיו ברייה, הודה שליברפול היא אחת הקבוצות העיקריות שרוצה לרכוש את חלוץ סביליה. המחיר: 30 מיליון יורו.

 

ניוקאסל רוצה את חלוץ אנדרלכט, אלכסנדר מיטרוביץ', ומציעה עליו 12 מיליון ליש"ט.

 

ווסטהאם שהשלימה את החתמת דימיטרי פאייה ממארסיי רוצה אף היא את איימן עבדנור, בלם מונאקו שהוזכר גם בברצלונה ויובנטוס. מחירו 14 מיליון ליש"ט.

 

לוקאס פודולסקי רוצה לחזור לארסנל אחרי השאלתו באינטר, אבל גם גלאטסראיי מעוניינת בו.

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי