מסי: "מעולם לא היתה בעיה ביני לבין טבס"

מסי. הגיע לקרליטו החיבוק הזה
מסי. הגיע לקרליטו החיבוק הזה | צילום: AFP

כוכב ארגנטינה: "רציתי להרוג את עצמי אחרי ההחמצה מול קולומביה"

(גודל טקסט)

ליאו מסי התראיין לעיתון הארגנטיני 'לה נאסיון' לקראת משחקה של ארגנטינה נגד פרגוואי ביום רביעי לפנות בוקר בחצי גמר הקופה אמריקה. "הפרעוש" הביע תקווה שנבחרתו "תסבול פחות" במשחקיה עד שתנצח וקרא לחבריו לנבחרת להיות פחות לחוצים.

 

בארגנטינה טענו שהחיבוק שהעניק כוכב ברצלונה לקרלוס טבס, אחרי שהאחרון כבש את הפנדל המכריע בניצחון על קולומביה (4:5 אחרי 0:0 בזמן החוקי) סימן סוג של סולחה. "זה היה עניין של אינסטינקט", הסביר "הפרעוש", "חיבקתי אותו מרוב אושר והיינו בטירוף של הניצחון. אלה הרגעים של הטירוף שמופיעים במצבים שונים. הגיע לקרליטו החיבוק הזה אחרי כל מה שעברנו בגביע הזה. אני מסתדר איתו טוב כמו עם כל שאר החברים ואף פעם לא היתה בעיה בינינו. הכל המצאה של התקשורת".

 

 

מסי התייחס לתסכול שלו שארגנטינה לא מסיימת משחקים עם יותר כיבוש שערים: "אנחנו משחקים כדורגל ברמה גבוהה ולכן אין כל צורך לסבול במשחקים, כפי שסבלנו עד כה כמו נגד קולומביה. אנחנו מתכוונים להמשיך לנסות לכפות את סגנון המשחק שלנו על היריבה. בכל המשחקים היינו טובים יותר מהיריבים שלנו, בעיקר מול קולומביה. לפעמים אתה כבר לא יודע מה לחשוב. למזלנו עברנו אותם בפנדלים. אנחנו מגיעים להרבה מצבים ואולי הפיתרון הוא להיות יותר רגועים".

 

על העובדה שהוא לא מצליח להבקיע בעצמו אמר: "אני כבר לא יודע מה לומר ומה לחשוב. דויד אוספינה לקח לי שער בטוח ואני פשוט לא יודע מהיכן הוא הוציא את ההצלה הזאת. כשראיתי את ההחמצה שלי רציתי להרוג את עצמי. מצד שני, אני באמת מברך אותו על ההצלה המדהימה הזאת".

 

"אנחנו קרובים למשחק מושלם", הפתיע מסי, "אנחנו צריכים לשחק כל משחק כמו נגד קולומביה. זה היה המשחק הכי טוב שלנו בטורניר. אנחנו צריכים להיות גאים על רמת הכדורגל שהפגנו. אנחנו מגיעים להמון מצבים ואנשים מעריכים את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי