בלוג העברות: סטרלינג לא יצא עם ליברפול למזרח

המאבק של סטרלינג מול ליברפול עלה מדרגה
המאבק של סטרלינג מול ליברפול עלה מדרגה | צילום: Gettyimages

ואן פרסי המריא לאיסטנבול עם צעיף פנר, צפוי לחתום עד מחר

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ממשיך לרקום עסקאות. הבלוג של ספורט1 עושה לכם סדר עם השמועות, ההחתמות והסיפורים החמים של הקיץ.

16:30

העיתון 'דיילי מייל' פרסם שאסקיאל לאבצי מפ.ס.ז' רוצה לחזור לשחק בליגה האיטלקית. סוכנו, אלחנדרו מאצוני, הצהיר על כך והכיוון שלו עשוי להיות יובנטוס. 

 

סביליה הודיעה על החתמת צ'ירו אימובילה בהשאלה מבורוסיה דורטמונד. הספרדים ישלמו 3 מיליון יורו על ההשאלה ובסיום העונה תהיה להם אופיצה לרכוש את החלוץ האיטלקי ב-9 מיליון יורו נוספים. 

 

איינדהובן החתימה את חלוץ קלאב ברוז' לשעבר, מקסים לסטיין ששנה שעברה הושאל לחצי עונה לקבוצה הקטארית אל ערבי. 

 

נשיא נאפולי, אאורליו דה לורנטיס, רמז שיהיה מוכן למכור את גונסלו היגוואין לארסנל, אבל הוא דורש את מחיר השחרור שנראה מוגזם קצת בסך 64.7 מיליון ליש"ט. 

16:20

רובין ואן פרסי המריא לאיסטנבול. הוא הצטלם עם משפחתו כשהוא עטוף בצעיף של פנרבחצ'ה. צפוי לחתום בקבוצה עד מחר.

14:15

ליברפול החלה את דרכה לתאילנד, לתחילתו של מסע משחקים שיכלול גם מעבר באוסטרליה ובמלזיה, והם יעשו זאת ללא הקשר בן ה-20 ראחים סטרלינג. הוא הודח מהסגל למסע ההכנה לעונה ומסתמן כי יעבור בימים הקרובים למנצ'סטר סיטי. באנגליה מפרסמים שמו"מ בין המועדונים החל רשמית ומחיר העסקה הצפוי הוא 45 מיליון ליש"ט. לפי העיתון סטרלינג רק צריך לסכם את תנאיו בסיטי. 

11:30

אחרי מספר ימים של שמועות, פנרבחצ'ה הודיעה רשמית: רובין ואן פרסי יגיע הערב לאיסטנבול במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום. הקבוצה הבהירה כי מו"מ מתנהל מול מנצ'סטר יונייטד. אלפי אוהדים טורקים הגיעו לשדה התעופה המקומי וחיכו לו, אבל נכון לצהריים הוא לא נחת עדיין. נשיא פנר, עזיז יילדרים, רוצה לחתום על עיסקה על 'קטאר איירוויז' שתכניס למועדון 100 מיליון יורו בחמש השנים הקרובות. שם האיצטדיון ייקרא "איצטדיון קטאר". פנר גם החתימה את ריקרדו קוורסמה קשר פורטו בן ה-31 שירוויח 1.5 מיליון יורו לעונה. 

09:30

ליברפול רוצה לרכוש את קשרה הרוסי של ריאל מדריד, דניס צ'רישב שהושאל העונה לוויאריאל, והציעה עבורו 22 מיליון ליש"ט. הוא יחליף את ראחים סטרלינג שמתעקש להילחם בקבוצה עד שישוחרר.

צ'רישב מול מסי. בדרך לאנפילד? (Gettyimages)

מנצ'סטר סיטי הגישה הצעה שלישית בסכום המוערך בלמעלה מ-40 מיליון ליש"ט במטרה לרכוש את הקשר האנגלי הצעיר וכעת מקווה שליברפול תסכים. אם סטרלינג לא יעלה היום למטוס למסע משחקים של ליברפול באוסטרליה ובאסיה, הוא ייחשב כשובת וייקנס אוטומטית ב-75 אלף ליש"ט. 

 

אסמיר בגוביץ' סיכם על העברתו לצ'לסי תמורת 8 מיליון ליש"ט והוא יהיה מחליפו של פטר צ'ך שעזב והשוער המחליף על הספסל. בינתיים סיכמה קבוצתו סטוק סיטי עם גלן ג'ונסון שסיים חוזה בליברפול ועבר אליה ללא תמורה. 


פביאן דלפ שהיה אמור לחתום במנצ'סטר סיטי החליט לבטל את העברתו והכריז: "אני נשאר בוילה". ההסבר לשינוי בהחלטת דלפ היה חששו שיימצא את עצמו על ספסל מנצ'סטר סיטי ויאבד את מקומו בנבחרת לקראת משחקי היורו בקיץ 2016. 

היו"ר של טוטנהאם הוטספר, דניאל לוי, הורה למנג'ר שלו מאוריסיו פוצ'טינו למכור לפחות שישה שחקנים לפני שיתבצעו רכישות. השמועות מדברות על כך שפרננדו יורנטה חלוץ יובנטוס אמור לסגור בקבוצה. גלאטסראיי הציעה 3.5 מיליון ליש"ט על בלם טוטנהאם ולאד קריקש, אבל ההצעה נדחתה. פדריקו פאציו, בנג'מין סטמבולי, עמנואל אדביור ורוברטו סולדדו כולם בדרך החוצה.

08:00

הבעלים של ניוקאסל, מייק אשלי, החליט להשקיע 40 מיליון ליש"ט ברכש ואחרי שקנה את ז'ורז'יניו ווינאלדום ב-14.4 מיליון ליש"ט, הסכים לשלם 13 מיליון ליש"ט נוספים על אלכסנדר מיטרוביץ' חלוץ אנדרלכט שסוכנו הוא פיני זהבי. הבא בתור יהיה כנראה בלם שאלקה ז'ואל מאטיפ הקמרוני.

מיטרוביץ'. העברתו לפרמיירליג קרובה מתמיד (Gettyimages)

ווטפורד רוצה את קשר חוף השנהב וסט. אטיין מקס גרדל ששיחק בעבר בלידס יונייטד ותצטרך לשלם עליו 7 מיליון ליש"ט. 

חלוץ נבחרת שבדיה עד גיל 21, שהשתייך בעונה שעברה למנצ'סטר סיטי ושיחק כמושאל בסלטיק, ג'ון גווידטי, חתם בסלטה ויגו בהעברה חופשית. 

 

ווטפורד החתימה את הקשר השוויצרי ואלון בהראמי לשלוש עונות.

שטוטגרט החתימה את המגן השמאלי אמיליאנו אינסואה, שמצטרף מאתלטיקו מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי