דיווח: די מאריה יעבור בדיקות בפ.ס.ז' תוך 24 שעות

די מאריה. הסאגה קרובה לסיום
די מאריה. הסאגה קרובה לסיום | צילום: Gettyimages

ההעברות: הצרפתים רוצים את קאריק במקום מוטה. וגם: ואלדס לגלאטסראיי?

(גודל טקסט)

הפרמיירליג כבר יוצאת לדרך בסוף השבוע, אתמול (שבת) החלו משחקי הסופר-קאפ בגרמניה ובצרפת – עוד רגע נפתחת העונה ואנו בחודש אחרון של משאים ומתנים, החתמות ושמועות. הבלוג של ספורט1 עם הדברים המעניינים בשוק הכי חם באירופה.

17:14

פרננדו יורנטה מועמד לעבור לסביליה. כך פורסם בספרד. מחירו עשוי להיות 12 מיליון יורו.

16:00

פאריס סן ז'רמן מעוניינת לפי פרסומים בצרפת במייקל קאריק קשרה הוותיק של מנצ'סטר יונייטד כדי שיחליף את תיאגו מוטה שרוצה לעזוב. אנחל די מאריה עשוי לעבור היום בדיקות רפואיות בקטאר בדוחא ולחתום על החוזה בפ.ס.ז' שתשלם עבורו 63 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד. 

15:30 

האם מאריו באלוטלי יינחת בסופו של דבר בקטאר? קבוצת אל ערבי מעוניינת בו. 

ה'בילד' טוען שהחתמת באבא רחמן מאאוגסבורג נסגרה וצ'לסי תשלם עליו 25 מיליון יורו. מוריניו התייעץ בין היתר עם אברם גרנט על החתמת השחקן, אבל האתר הגרמני טוען שריאל מדריד מנסה לעשות מחטף ולהחתים את השחקן. אאוגסבורג תעשה עיסקה מצוינת על השחקן אחרי שרכשה אותו ב-2.5 מיליון יורו לפני שנה מגרויתר פירת'. במקומו תרכוש אאוגסבורג את פיליפ מקס מקרלסרוהה.

10:00

ארסנל מנסה לרכוש את קארים בנזמה, כך מפרסם הבוקר העיתון 'אס'. ארסן ונגר כנראה רוצה להוכיח לז'וזה מוריניו שטען כי הוא "קונה את ההצלחה" ולרכוש כוכב על אחד הקיץ. התותחנים מציעים 65 מיליון יורו על חלוץ ריאל מדריד.

אוליביה ז'ירו שהגיע ממונפלייה אומנם כובש שערים, אבל לא הפך לחלוץ אימתני כפי שציפו ממנו. ונגר גם לא אהב את העובדה שז'ירו הנשוי נתפס בבית מלון בוגד באישתו עם דוגמנית על וקנס אותו בסכום גבוה – 300 אלף יורו.


 

09:30

פ.ס.ז' רוצה את סרחיו בוסקטס לפי דיווח ב'ספורט' הקאטלוני. ארסנל גם מעוניינת בקשר, אבל לא נראה שברצלונה תרצה למכור אותו. ברצלונה רוצה להתחזק בבלם, ואם לא תרכוש את איימן עבדולנור ממונאקו – המועמד המוביל הוא יאן ורטונגן מטוטנהאם הוטספר, כך מפרסם גם כן העיתון 'ספורט' הקאטלוני.

בתוך כך ה'סאנדיי אקספרס' טוען בתוקף שמנצ'סטר יונייטד לא ויתרה על גארת' בייל בניסיונה לרכוש כוכב על. לפי ה'סאנדיי סטאר', אשלי יאנג יאריך את חוזהו ביונייטד לשלוש שנים נוספות ויישאר במועדון.

09:00

גלאטסראיי רוצה את שוער מנצ'סטר יונייטד בעונה האחרונה, ויקטור ואלדס. הקבוצה שנמצאת בחובות של 200 מיליון יורו, מקווה למכור את השוער האורגוואי שלה מוסלרה ב-20 מיליון יורו ולהחתים את ואלדס שלא יעלה כסף פרט לחוזהו.

המגן הימני הפרואני, לואיס אדבינסולה, עבר מהופנהיים לבורסאספור. הוא חתם במדי הקבוצה הטורקית לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת.

למרות שנשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומאו, טען שהסגל של ברסה סגור ולא יהיו שחרורים, עדיין טוען העיתון 'הסאן' הבוקר שלואי ואן חאל דורש לסכם עם פדרו בכל מחיר ומתנה את עזיבת אנחל די מאריה ברכישת פדרו. "אנחנו זקוקים למהירות של פדרו כדי להתמדד עם צ'לסי או באיירן מינכן וברצלונה באירופה", טען. 

 

סנדרלנד רוצה רכש מפתיע. דיק אדבוקט מנסה להחזיר את אלשנדרה פאטו לאירופה. פאטו מושאל לסאו פאולו ממילאן ואמור להגיע במקום קונור וויקהאם שנמכר לקריסטל פאלאס ב-9 מיליון ליש"ט. מחירו של החלוץ שאיכזב במילאן 5 מיליון ליש"ט. אדבוקט גם רוצה את הצרפתי יאן אמביליה מרובין קאזאן. הקבוצות במו"מ מתקדם. 

 

פאטו במדי סאו פאולו. יחזור לאירופה? (Gettyimages)

 

העיתון 'סאנדי סטאר' טוען שאסטון וילה תימכר על ידי איש העסקים היהודי-אמריקאי רנדי לרנר לחברה אמריקאית ב-145 מיליון ליש"ט. 

 

ווסטהאם יונייטד נכנסה למירוץ אחרי חלוץ ק.פ.ר צ'רלי אוסטין שמחירו 15 מיליון ליש"ט. 

 

נאפולי רכשה מאמפולי את המגן הימני האלבני אלסאיד היסאי תמורת כ-5 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי