בלוג העברות: דאבור כבר לא יעבור לבאזל

דאבור. ורדר ברמן עדיין מחפשת חלוץ
דאבור. ורדר ברמן עדיין מחפשת חלוץ | צילום: Gettyimages

אלופת שווייץ ירדה מהישראלי. וגם: ג'רסון רוצה לברצלונה, יונייטד תוותר על פדרו?

(גודל טקסט)

בסוף השבוע יוצאות לדרך ליגות בכירות דוגמת האנגלית והגרמנית, אבל חלון ההעברות עדיין במיטבו. הבלוג של ספורט1 עם הדברים המעניינים בשוק הכי חם באירופה.

18:37

יוהאן בנאלון הצרפתי ממוצא טוניסאי סגר בלסטר. בשנה שעברה הוא ספג 13 צהובים בליגה האיטלקית במדי אטאלנטה ורק שחקן אחד, חואן חסוס, עבר אותו בספיגת צהובים עם 14 עונה שעברה.


16:58

לסטר סיטי החתימה לארבע שנים את הקשר הצרפתי אנגולו קנטה מקאן. זו ההחתמה הראשונה של קלאודיו ראניירי. לסטר שילמה עליו 5.6 מיליון ליש"ט. ראניירי חיפש שחקן שיחליף את אסטבן קמביאסו כקשר אחורי.

 

 

 

קריסטל פאלאס השלימה את החתמת קונור וויקהאם מסנדרלנד תמורת 9 מיליון ליש"ט.

 

לפי דיווחים בגרמניה ליברפול סגרה עם הכוכב הצעיר של ברצלונה, אדמה טראורה. השחקן בן ה-19 צריך לסגור את תנאיו האישיים בליברפול ולטוס לסכם בקבוצה. הוא שיחק ארבע פעמים בקבוצה הבוגרת בשנה שעברה וכבש שער אחד ובעיקר שיחק בברצלונה ב'.

 

ליון החתימה את רפאל ממנצ'סטר יונייטד. המגן הברזילאי עזב לצרפת ונשיא ליון ז'אן מישל אאולס חשף את ההעברה בטוויטר, אבל הודה שלא סוכם עדיין סכום ההעברה.

14:10

היום עשוי להתברר לאיזה קבוצה יעבור קשרה של פלומיננזה, ג'רסון המשחק במשבצת של פול פוגבה. רומא הגישה הצעה לרכוש אותו ב-17 מיליון יורו, אלא שברצלונה החתימה אותו על חוזה מקדים. לפי ידיעות תוקף החוזה לפיו ברסה יכולה להחתימו הסתיים היום. אביו של השחקן, שמשמש גם כסוכנו, דורש שהוא ישחק בקאמפ נואו.

 

מנצ'סטר יונייטד רוצה את פדרו חלוץ ברצלונה, אבל לא מוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 30 מיליון יורו. 

13:15

באזל לא תנסה לרכוש את מואנס דאבור. הקבוצה, שחיפשה מחליף לדרליס גונסלס, רכשה את ההולנדי של פיינורד, ז'אן פול בוטיוס המשחק בעמדת כנף באגף ימין. הוא נרכש תמורת 2.5 מיליון יורו. באשר לדאבור, שמו עלה פעם נוספת כמועמד לוורדר ברמן, אם כי הוא אינו המועמד המוביל. דווח בנוסף כי נעשתה פנייה מצד הגרמנים לארון יוהנסון מאלקמאר ההולנדית.

10:30

דווח לא מעט על הגעתו של אנחל די מריה לדוחא כדי לחתום רשמית על חוזה בפ.ס.ז', ותמונות ראשונו מביקורו כבר נחשפו. כעת נראה שנותרה רק הצגתו על-ידי אלופת צרפת.

10:00

העיתון 'ספורט' של קאטלוניה מפרסם היום שבלם ריאל מדריד פפה בדרך החוצה. הפורטוגלי בן ה-32 מבין שלא יחדשו לו את החוזה, בעיקר אחרי שסרחיו ראמוס סיכם על הארכת חוזהו בריאל מדריד וכעת לצוות המקצועי נוח יותר לוותר על שירותיו.

 

בבלנקוס הגיעו למסקנה שהגיע הזמן לתת לראמוס או המושכות ביחד עם רפאל וראן, כך שפפה צפוי למצוא עצמו כבלם מחליף בלבד. לפי העיתון, פפה כבר ביקש מסוכנו ז'ורז' מנדש למצוא לו קבוצה אחרת והוא עשוי לעזוב עוד בחלון ההעברות הנוכחי. זו ההזדמנות האחרונה שלו לחתום על חוזה טוב בקבוצת צמרת אחרת. 

 

פפה במסיבת עיתונאים בסין בשבוע שעבר (AFP)

 

בהמשך ישיר לכך, העיתון 'אס' טוען שעדיין לא הסתיימה המלחמה בין סרחיו ראמוס לריאל מדריד, למרות שהבלם והנשיא פלורנטינו פרס נפגשו בסין וסיכמו על כך שהחוזה שלו יוארך. ראמוס מצפה לחתום כבר השבוע, במהלך גביע אאודי במינכן. פגישה רשמית תהיה ביום חמישי או שישי. ראמוס רצה 10 מיליון יורו לעונה, בריאל הסכמו לשדרג ל-7, אבל אחר כך הציעו לו שכר גבוה יותר. כרגע נראה שבריאל לא ממהרים להחתימו בגלל שנותרו לו שנתיים בחוזה, עד קיץ 2017.

 

עוד נטען כי מנצ'סטר יונייטד ירדה ממנו זמנית, אבל עובדה זו יצרה חזית חדשה בין השדים האדומים לבין הבלנקוס – השתיים מתחרות על רכישת ניקולאס אוטמנדי מוולנסיה. גם שקודראן מוסטפי על הכוונת במדריד.

09:30

יובנטוס ממשיכה בניסיונותיה לרכוש את ג'וליאן דרקסלר משאלקה, למרות התנגדותו של מאמן הקבוצה ברייטנרייטר. דרקסלר עשוי לעלות 25 מיליון יורו, אבל שאלקה כאמור לא רוצה למכור. 

 

מנג'ר אברטון, רוברטו מרטינס, אמר שהמגן ג'ון סטונס לא יימכר. הוא הצהיר זאת לאחר המשחק בו ווין רוני לבש שוב את המדים של אברטון, במשחק הוקרה לדאנקן פרגוסון שהסתיים בהפסד 2:1 לוויאריאל. רוני שיחק אחרי 11 שנה במדי אברטון והתקבל בחמימות על ידי האוהדים שהקניטו אותו לא פעם בשנים האחרונות. "לא ידעתי למה לצפות, אבל זו היתה קבלת פנים מדהימה עבורי. אני מודה לאוהדים". 

 

רוני במדי אברטון. הוא יישאר במנצ'סטר יונייטד (Gettyimages)

 

טוטנהאם מוכנה לשחרר את רוברטו סולדאדו לוויאריאל תמורת 11 מיליון ליש"ט בלבד, למרות שרכשה את החלוץ לפני שנתיים מוולנסיה ב-26 מיליון יורו.

 

יאן אמוילה מרובין קאזאן יצטרף היום לסנדרלנד אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. 

 

סאות'המפטון הציעה 8 מיליון ליש"ט על מגן סלטיק, וירחיל ואן דייק ההולנדי.

 

ווסטהאם מחפשת מחליף לאנר ולנסיה שנפצע ב-2:2 נגד ג'ורג'יו אסטרה וייעדר עד חג המולד. מדובר במכה קשה לפטישים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי