לוזון: "פתיחה מושלמת". ומה המניע לניצחון?

לוזון. לא מאריות הליגה
לוזון. לא מאריות הליגה | צילום: Gettyimages

לפני ה-0:2 על ק.פ.ר גילה המאמן שמאיר איינשטיין אוהד היריבה

(גודל טקסט)

הישג גדול לגיא לוזון בפתיחת משחקי הצ'מפיונשיפ אחרי שניצח את ק.פ.ר 0:2 בדרבי של לונדון. המאמן נהנה משערים של טוני וואט, החלוץ הסקוטי ששיחק תחתיו בסטנדרד ליאז', שנכנס במחצית וכבש בדקה ה-52 ומורגן פוקס (72) שהפגיז מ-25 מטר.

 

לוזון שיבח את היכולת של קבוצתו: "זו התחלה מושלמת עבור המשחק הראשון שלנו, דרבי לונדוני. זה נפלא עבור הקבוצה שלנו והאוהדים שלה. היתה אווירה מדהימה באצטדיון. כמה שחקנים עשו את הבכורה שלהם בליגה והניצחון הזה נפלא עבור הביטחון שלהם. יש עוד מקום לשיפור, אני בטוח שנשתפר ממשחק למשחק".

 

 

לוזון גילה בסיום המשחק שהיה לו ריב עם וואט במהלך השבוע. "הוא לא פתח במשחק בגלל בעיית משמעת, אבל הוא שינה אותו ומה שהיה זה בינינו. הוא קיבל את ההחלטה שלי, כי אני המאמן, אבל הוא נכנס ונתן את המקסימום ועזר לנצח את המשחק". 

 

לוזון אמר שהיה קשה נגד ק.פ.ר ב-20 הדקות הראשונות, אבל בכדורגל לא חשובה רק האיכות אלא המנטליות. "הם קבוצה עם שחקנים מנוסים מהפרמיירליג ולנו היו הרבה שחקנים ששיחקו לראשונה בליגה".

 

 

אוסטין. לא בלט (gettyimages)

 

חלוץ ק.פ.ר, צ'רלי אוסטין, שמועמד לעזוב לפרמיירליג לא בלט למרות שהחמיץ פעמיים בפתיחה. לוזון: "לא התרכזנו בלעצור אותו או שחקן אחר של ק.פ.ר. התרכזתי בשחקנים שלי כדי לתת להם ביטחון". לוזון סירב לדבר על המטרות שלו העונה והאם הם כוללות לסיים בין 10 הראשונות. "המטרה שלנו לנצח את המשחק הבא. כשיהיה לי סגל מלא אוכל לתת תשובה רצינית יותר. בכל משחק בבית ובחוץ אני רוצה שלוש נקודות. בכדורגל זה או שאתה חושש להפסיד או שאתה מנסה לנצח". לוזון שיבח את השוער המחליף שלו ניק פופ שעלה במקום השוער הראשון הפצוע.

 

'הסאנדי סטאר' כתב שצ'רלטון היא לא מאריות הליגה, אבל זה היה צלצול השכמה למנג'ר ק.פ.ר, כריס ראמזי, שקבוצתו נראתה אומללה אתמול (שבת). ראמזי בסיום: "צ'רלטון קבוצה מאוד גמישה והיא ניצלה את ההזדמנויות שלה". העיתון כתב שצ'רלטון נראתה עדיין כקבוצה בבנייה והתבססה יותר מדי על כדורים ארוכים.  

 

אם לא די בניצחון, לוזון העניק ראיון בשבוע שעבר לתכנית הספורט ב-103fm וגילה מרון קופמן שמאיר איינשטיין אוהד את ק.פ.ר. התגובה הייתה משעשעת במיוחד: "אם מאיר אוהד אותם, אגיע דרוך מתמיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי