בדרך החוצה? ארסנל וריאל סימנו את מריו גצה

גצה. מחוזר באירופה
גצה. מחוזר באירופה | צילום: Gettyimages

ההעברות: החלוץ יעזוב? וגם: מסצ'ראנו הביתה ורכש ליובנטוס

(גודל טקסט)

הליגות באירופה כבר ממש כאן. הצרפתית יצאה לדרך, הפרמייר ליג חוזרת, וזה הזמן למקצה שיפורים אחרון. הבלוג של ספורט1 מסקר עבורכם את שוק ההעברות ברגעיו האחרונים בהחלט עד פגרת החורף.

 

16:00

אברטון מעוניינת בקשר אינטר, שרדאן שאקירי. השווייצרי עשוי להגיע בהשאלה לטופיס.

 

13:35

לאורנציו  רגקאמפ  שזכה  בשתי   אליפויות  בסטיאווה  ובעלה  של  הסוכנת אנה  מריה  פרודאן  חתם באופן  רשמי  בליטקס   לובץ   הבולגרית  ל-3   שנים שם ירוויח 250,000 יורו לעונה לא כולל  בונוסים. על  זכיה  באליפות  יקבל  500,000  יורו. (בנו דוד)

 

11:09

יובנטוס סיכמה עם אתלטיקו מדריד על העברת המגן השמאלי גיז'רמה סיקיירה. פרטי העסקה: השאלה עם אופציית רכישה תמורת 9 מיליון יורו. הברזילאי יחתום על חוזה ל-3 עונות. ביום שני או שלישי יעבור בדיקות רפואיות ביובה.

 

 

9:30

עיתוני ספרד טוענים שריאל מדריד מסתערת על כוכב גדול כשעל הפרק מריו גצה מבאיירן מינכן או פול פוגבה מיובנטוס. העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' סבור שדויד דה חאה יתחום בוודאות בריאל מדריד ופוגבה אף הוא על הכוונת. ה'אס' פרסם שדה חאה כועס על ואן חאל ונמצא במצב של ייאוש לגבי מצבו מכיוון שריאל מדריד מצד אחד לא מוכנה לשלם על הסכום שנדרש עליו ומצד שני יונייטד מקפיאה אותו.

 

 

 

חלוץ אתלטיקו מדריד, אנטואן גרייזמן, אמור להאריך את חוזהו עד 2019 כפי שפרסם הל'אקיפ וכך תמנע הקבוצה את העברתו לבאיירן מינכן או פ.ס.ז' שרוצות אותו. גם דייגו גודין יאריך חוזה באתלטיקו ולא יגיע למנצ'סטר סיטי.

 

 

 

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, הכחיש פעם נוספת כי הוא מעוניין בקארים בנזמה. "אמרתי זאת בעבר ואגיד שוב – לא הגשתי שום הצעה לריאל מדריד על בנזמה". אז מי כן יחזק את הסגל של ונגר? על פי דיווחים חדשים באנגליה, מריו גצה שלא מרוצה בבאיירן מינכן הוא השם החם על הכוונת של ארסנל ושל מנצ'סטר יונייטד.

 

האם חבייאר מסצ'ראנו בדרך חזרה לארגנטינה? העיתון 'מרקה' פרסם שריבר פלייט רוצה את הקשר הוותיק בו מתעניינת גם יובנטוס.

 

הקשר הארגנטינאי הוותיק, אסטבן קמביאסו, רצה לשחק שוב בליגת האלופות ובחר לחתום באולימפיאקוס, שתשתתף בשלב הבתים של המפעל. הוא החליט לא להמשיך בלסטר אחרי שקלאודיו ראניירי מונה למנג'ר.

 

 

 

סלטה ויגו מתקרבת להחתמת אלן חלילוביץ' בהשאלה מברצלונה אחרי שהשחקן סבור שבסלטה הוא יוכל להתקדם. בינתיים הקבוצה סיכמה עם הקשר הארגנטיני של בוקה ג'וניורס, פרנקו פרגאפאנה, עליו תהיה למועדון גם אופציית רכישה בהמשך. הוא ישחק תחילה בקבוצה השנייה של סלטה. בנוסף החתימה הקבוצה את הסרבי דז'אן דראז'יץ' בן ה-19 לחמש שנים. דראז'יץ' משחק ב-OFK בלגרד.

 

בורסאספור הטורקית החתימה את איסק קואנקה שעזב את דפורטיבו לה קורוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי