מנצ'סטר סיטי קבעו מועד לבדיקות של דה ברוינה

דה ברוינה. מי דובר אמת?
דה ברוינה. מי דובר אמת? | צילום: Gettyimages

וגם: סאגת השוערים ביונייטד נמשכת והאם פפ גווארדיולה יפתיע את כולם?

(גודל טקסט)

עונת 2015/16 נמצאת כבר בשלבי הפתיחה והקבוצות השונות באירופה מנסות לבצע החתמות של הרגע האחרון. במוקד, כמובן, נמצאות קבוצות הפרמייר-ליג.

 

 

14:12

אנטוניו קסאנו החלוץ הוותיק חתם בסמפדוריה לשנתיים. קסאנו עזב לפני חצי שנה את פארמה בגלל שלא קיבל משכורות והוא החליט לוותר עליהן בגלל מצבה הכלכלי הרעוע של הקבוצה. הוא שיחק ארבע עונות בסמפדוריה וכבש 35 שערים ב-96 משחקים.

 

ראיו ואייקנו החתימה את שוער קורדובה, חואן קרלוס מרין קוראל, לשנתיים.

12:01

מנצ'סטר סיטי בטוחה שתוכל להחתים עוד השבוע את קווין דה ברוינה ואפילו קבעה לו מועד לבדיקות רפואיות, בתקווה שהוא יוכל לשחק כבר במחזור הקרוב נגד קבוצתו לשעבר צ'לסי והמנג'ר ז'וזה מוריניו שזרק אותו מהקבוצה. העיתון 'סאנדיי סטאר' המדווח על כך תמיד היה אופטימי יתר על המידה כשבוולפסבורג אמר המנג'ר המקצועי קלאוס אלופס שקבוצתו לא קיבלה אף הצעה של השחקן. כזכור, השחקן הצהיר כי ישאר בזאבים עונה נוספת.

11:11

העיתון 'אס' טוען שהחתמת מנואל פלגריני עד 2017 כמנג'ר מנצ'סטר סיטי אומנם לא יכולה להרגיע אותו והוא עדיין מועמד להדחה אם הקבוצה לא תצליח השנה ופפ גווארדיולה על הכוונת של הסיטי. עפ זאת, העיתון טוען שפפ יכול לנחות בקיץ 2016 דווקא ב'אולד טראפורד' אם לואי ואן חאל לא יצליח במהפכה שלו ואחרי החתמת שחקנים בשווי 230 מיליון ליש"ט. מצד שני טוען העיתון שיורגן קלופ יהיה מאמן באיירן בקיץ הקרוב.

 

צ'לסי שלא החתימה עד כה כוכבים הציעה 65 מיליון יורו על קוקה קשר אתלטיקו מדריד שמסרבת למכור אותו וגם דייגו גודין כנראה יבחר להישאר בספרד.

 

קוקה. יעבור לאנגליה (gettyimages)

10:21

שוער טוטנהאם, הוגו לוריס, הבהיר לראשי הקבוצה שאם היא לא תשיג גם העונה את הכרטיס לליגת האלופות הוא עשוי לעזוב ולא לחדש את חוזהו. אין לו סעיף שחרור כך שטוטנהאם יכולה לדרוש עליו לא יותר מ-20 מיליון ליש"ט. מנצ'סטר יונייטד עשויה להתעניין בו עכשיו אם דויד דה חאה יעזוב. גם שוער אייאקס, יאספר סליסן, מועמד, אבל מאמן אייאקס, פראנק דה בור הזהיר את יונייטד שאם לא תרכוש את השוער כעת מחירו יעלה.

 

קלינטון אנג'י חלוץ ליון בדרך לטוטנהאם שתשלם 3 מיליון ליש"ט. עמנואל אדביור עדיין לא סיכם באסטון וילה בגלל שהוא דורש 120 אלף ליש"ט לשבוע וזו המשכורת שהוא מרוויח בתרנגולים.

 

אדביור. בינתיים נשאר בלונדון (gettyimages)

09:47

אברטון וטוטנהאם רוצות את הקשר היפני של מילאן קייסוקה הונדה. מילאן דורשת עליו 8 מיליון ליש"ט, אבל תסכים תחילה רק להשאילו.

 

ק.פ.ר לא מצליחה למכור את חלוצה צ'רלי אוסטין ומוכנה להוריד את מחירו מ-13 מיליון ליש"ט ל-10 מיליון ליש"ט.

 

תמונתם של דויד דה חאה וויקטור ואלדס שניים מהשוערים הטובים של ספרד יושבים עם חליפות ביציע הכבוד של אולד טראפורד מופיעה בשער העיתון 'אס' ומדגישה עד כמה המצב ביונייטד הפך לאבסורד בגלל שלואי ואן חאל נלחם בהם. 

 

08:13

זוהרי פדאל מגינה של פארמה חתם בלבאנטה הספרדית.

 

ליון החתימה את אלכסנדר לאקזט החלוץ המבוקש שלה עד 2019.  

 

שבעה משחקני קריסטל פאלאס יועמדו למכירה אחרי שראשי הקבוצה אמרו למנג'ר אלן פארדיו להוריד עלויות. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי