דאבור מתרחק: פאלרמו החתימה את דיורדביץ'

| צילום: Gettyimages

הסרבי ילבש ורוד. וגם: יובה בעקבות מיקיטריאן, ופדרו קרוב ליונייטד

(גודל טקסט)

שבועיים נותרו לסגירת חלון ההעברות. חיזוקים אחרונים לקבוצות כבר החלו את העונה, עסקאות אחרונות גם לאלו שטרם פתחו במסע. הבלוג של ספורט1 מסכם את השוק החם מדי יום.

 

 

18:15

מנצ'סטר יונייטד מנסה לרכוש עכשיו לעמדת הבלם את אמריק לאפורטה, בלמה הצרפתי-באסקי של אתלטיקו בילבאו המכונה "לורן בלאן החדש". 

 

בריסטול סיטי עשויה לרשום את אחת ההעברות הגדולות בתולדות הצ'מפיונשיפ אחרי שהסכימה לשלם 9 מיליון ליש"ט על חלוץ ברנטפורד, אנדרה גריי.

 

 

 

בשורות רעות לדאבור? פאלרמו החתימה את אורוס דיורדייביץ', חלוץ נבחרת סרביה עד גיל 21 מוויטסה ארנהיים. הקבוצה מנסה להחתים את אלברטו ג'ילארדינו ששיחק עונה אחרונה בגוונאגזו הסינית.  

 

13:30

להיכן יעבור מאריו באלוטלי? הבוקר מדובר בווטפורד שכבר החתימה 13 שחקנים ומעוניינת להנחית את האיטלקי. 

 

יובנטוס מציעה לפי ה"סקאיי" האיטלקי 20 מיליוו יורו על הנריק מיקיטריאן קשר בורוסיה דורטמונד. אוסק'ר (צ'לסי) ואיסקו (ריאל מדריד) נמצאים גם ברשימה כידוע. 

 

מיקיטריאן חוגג בצהוב-שחור. בדרך לטורינו? (AFP)

 

אפואל ניקוסיה הקפריסאית החתימה את השוער ההולנדי בוי וטרמן ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה במדי קרבוקספור הטורקית. הוא שיחק בעונת 2012/13 באיינדהובן. השוער הביע את שמחתו שהצטרף לקבוצה הקפריסאית: "אם ננצח את אסטנה הקזחית אני אגשים חלומות שהרבה שחקנים הולנדים חולמים ולא זוכים לשחק בליגת האלופות". 

10:23

חלוץ ברצלונה פדרו עשוי להשלים העברתו למנצ'סטר יונייטד אחרי שמנכ"ל הקבוצה, אד וודוורד, הגיע לספרד לנהל מו"מ על החתמת השחקן. הקטאלונים לא מוכנים לרדת ממחיר סעיף השחרור שעומד על 30 מיליון יורו (לאחר שהורידו אותו כבר בקיץ). ה'אל מונדו דפורטיבו' טען שיונייטד הציעה את הסכום, אבל חילקה אותו ל-25 מיליון יורו בתשלום מידי ועוד 5 מיליון יורו בבונוסים. יונייטד מקווה לסכם את המו"מ עוד השבוע. פדרו כבר לא יוכל לשחק במשחק הגומלין נגד קלאב ברוז' בליגת האלופות.

09:58

ניוקאסל רוצה את הקשר התוקף, פלוריאן טאובין, הצרפתי ממארסיי שעולה 12 מיליון ליש"ט. נשיא מארסיי מוכן למכור אותו בתנאי שרמי קאבלה מהמאגפייז יעשה את הדרך ההפוכה. קאבלה המשחק באותו תפקיד רשם 21 משחקים במדי ניוקאסל עונה שעברה, אבל חושש שיאבד את מקומו בהרכב ורוצה לעזוב. הבעיה היא השוואת שכרו לזו בניוקאסל.

 

טאובין. טרייד מעניין (gettyimages)

 

סנדרלנד רוצה את קיירן ריצרדסון מאסטון וילה אחרי פתיחה נוראית של הליגה ושני הפסדים. הקבוצה רוצה גם את לוריק קאנה בלם נבחרת אלבניה המשחק בלאציו. בינתיים האשים שחקן העבר של הקבוצה מיקי גריי את הבעלים של "החתולים השחורים", אליס שורט האמריקאי, שהוא הונה את אוהדי סנדרלנד אחרי שרכש להם שחקנים בלי כסף ולא השקיע ברכש. גריי קרא לבעלים "שקרן" וטען שבחמש השנים האחרונות הבעלים רכש רק שחקנים שכבר עבר זמנם. 

09:26

אברטון רוצה את בלם נבחרת וויילס, אשלי וויליאמס, כמחליפו של ג'ון סטונס אם יעבור לצ'לסי. הוא שיחק תחת המנג'ר של אברטון, רוברטו מרטינס, שנתיים ב-2008 ו-2009 כשזה אימן בסוונזי סיטי. וויליאמס שיחק 288 משחקים במדי סוונזי וכבש 12 שערים.

 

קווין דה ברוינה אומנם הצהיר שהוא נשאר בוולפסבורג, אבל סוכנו, פטריק דה קוסטר, טען שהדבר לא נכון בראיון ב'בילד'. דה ברוינה קיבל את פרס "שחקן העונה" בליגה והצהיר שהוא נשאר בזאבים, אבל סוכנו טוען שהוא רק רצה לתת כבוד לקבוצתו. מנצ'סטר סיטי עדיין מעוניינת בו. 

08:53

יובנטוס מעוניינת בחואן קוואדרדו מצ'לסי. העיתון 'טוטוספורט' דיווח על כך. הקבוצה רוצה את השחקן בהשאלה. עוד על יובה: אלכס סנדרו המגן השמאלי הברזילאי של פורטו, בחר את יובנטוס על פני מנצ'סטר סיטי וזה הכריע את הכף וגרם ליובה לפעול מול פורטו. מנכ"ל "הגברת הזקנה", בפה מארוטה מנסה לסגור את העסקה.

 

08:07

אינטר משהה את ניסיונותיה לרכוש את מגן ריאל מדריד, פאביו קונטראו, וכעת מדווח שהנראזורי מוכנים לעסקת חילופין עם נאפולי בה חואן חסוס יעבור לנאפולי, ובתמורה היא תקבל את המגן האלג'יראי, פאוזי גולאם.

 

ניס רוצה את שוער נאפולי מריאנו אנדוחר הארגנטיני בן ה-32.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי