וולפסבורג דורשת 80 מיליון יורו על דה ברוינה

דה ברוינה. סיטי יסכימו לשלם את הסכום?
דה ברוינה. סיטי יסכימו לשלם את הסכום? | צילום: Gettyimages

וגם: ההצעה של ארסל לפ.ס.ז', יובנטוס אחרי מחיטיריאן ורודה ללברקוזן

(גודל טקסט)

חלון ההעברות באירופה נכנס לישורת האחרונה וזה הזמן לחיזוקים אחרונים לקבוצות שכבר החלו את העונה, עסקאות אחרונות גם לאלו שטרם פתחו במסע וכמובן שגם מספר עסקאות ענק שייסגרו עם הדד ליין. הבלוג של "ספורט1" מסכם את השוק החם מדי יום.

10:06

קווין דה ברוינה עדיין המלפפון החם ביותר של הקיץ. העיתון 'בילד' שואל את עצמו אם הוא הולך או נשאר. מנצ'סטר סיטי הציעה עבורו 70 מיליון יורו, אבל וולפסבורג דורשת 80 מיליון יורו כדי למכור את השחקן הכי חם שלה. בגרמניה טוענים שראו את משפחת דה ברוינה אורזת, אבל השחקן הבלגי לא חושף להיכן הוא הולך, אם בכלל. הוא נראה צוחק עם חבריו בפאב ועובד קשה באימונים. הוא אמור לשחק היום עם וולפסבורג נגד קלן בחוץ (16:30). 

09:43

לברקוזן ספגה מהלומה ענקית כשהקשר הצ'ליאני שחתם בקבוצה, צ'ארלס ארנגיס, קרע את שריר הירך כששיחק משחק טניס-רגל. הוא היה צפוי לשחק היום מול מול האנובר בבכורה שלו ועכשיו ייעדר מהמגרשים זמן רב. לברקוזן שילמה עליו 11.3 מיליון יורו והמנג'ר המקצועי של הקבוצה, מיכאל שיידה, אמר: "רדפנו אחריו חצי שנה. זה לא יאומן". הוא צפוי לעבור ניתוח בבאזל וייעדר שמונה חודשים. עכשיו לברקוזן רוצה במקומו את הדני של באיירן מינכן פייר אמיל-הויביירג שאיבד מקום אחרי בואם של ארתורו וידאל וג'ושוע קימיך. גם סבסטיאן רודה מבאיירן מינכן מועמד. 

 

רודה. יגיע ללברקוזן? (gettyimages)

09:17

ב'דיילי אקספרס' מדווחים כי ארסנל מתכננת להגיש "הצעת ענק" לסן ז'רמן כדי להחתים את אדינסון קבאני ואדריאן ראביו.

 

ווסטהאם השאילה את קשר נבחרת אנגליה עד גיל 19, רייס ברק, לברדפורד סיטי כדי שיצבור ניסיון ודקות משחק. הבלם בן ה-19 אמור לחזור לווסטהאם בקיץ הבא. ק.פ.ר סירבה להצעה של נוריץ' סיטי לרכוש את החלוץ צ'ארלי אוסטין. הפער בין הקבוצות 2 מיליון  ליש"ט. 

08:03

באיטליה פרסם העיתון 'קוריירה דלו ספורט', כי יובנטוס רוצה את ג'וליאן דרקסלר משאלקה או הנריק מחיטיריאן מדורטמונד ושלחה נציגים לגרמניה לנהל מו"מ.

 

מחיטיריאן. עובר לאיטליה? (gettyimages)

 

מריו באלוטלי הסכים לעבור בהשאלה ללאציו עד תום העונה, אבל טרם הושג סיכום בין ליברפול לאיטלקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי