ונגר: "רעב לעוד תארים". וולקוט ישדרג חוזה?

שחקני ארסנל חוגגים גביע. ועכשיו לאליפות?
שחקני ארסנל חוגגים גביע. ועכשיו לאליפות? | צילום: GettyImages

הצרפתי חגג גביע 12 לארסנל, הקשר הרשים: "עכשיו רוצים אליפות"

(גודל טקסט)

ארסנל השלימה אמש (שבת) גביע נוסף עם 0:4 ענק על אסטון וילה וציינה שנה שניה ברציפות עם התואר המדובר בממלכה.

 

התותחנים  קבעו שיא עם זכייה בפעם ה-12 בגביע וזכייה שישית של ארסן ונגר שהשווה שיא של 95 שנה שקבע ג'ורג' ראמזי מנג'ר אסטון וילה בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. אף מנג'ר באנגליה כיום לא זכה ביותר גביעים ממנו.

 

 

21 שנה קבוצה לא הושפלה כמו הווילה בגמר הגביע האנגלי כאשר ב-1994 הביסה מנצ'סטר יוניטד את צ'לסי 0:4.  לארסנל 12 זכיות ב-143 שנות הגביע.

 


שער ה"סאנדיי מירור"

 

תיאו וולקוט שכבש שער נהדר בניצחון, התבקש מיד אחרי המשחק לחתום על חוזה חדש. ליברפול הביעה בו עניין, אבל לא נראה שזה יתממש. לוולקוט יש חוזה לעוד שנה והוא אמור להיפגש לשיחות תוך זמן קצר עם הנהלת ארסנל על הארכת חוזהו. וולקוט אמר בסיום: "אנחנו רוצים בשנה הבאה לזכות באליפות".

 

 

 

המאמן הצרפתי, ארסן ונגר אמר אחרי המשחק: "הגיע הזמן של וולקוט להישאר. הוא נעדר שנה מינואר ועד ינואר ולקח לו זמן לחזור ליכולת שלו, אבל אני חושב שהוא כעת בגיל המתאים להתחיל לפרוח. יש לו ניסיון והוא בשיאו מבחינה פיזית. אני לא רואה סיבה שלא יישאר כאן גם בעונה הבאה".

 

ה'דיילי מירור' כתב שההצטיינות של ג'ק ווילשר ותיאו וולקוט תרחיק את ראחים סטרלינג מהקבוצה.

 


ונגר חוגג. רעב לעוד תארים (Gettyimages)

 

ונגר הוסיף לגבי התואר השישי שלו במפעל: "לא יודע אם זה הגמר הכי טוב שלי, אבל זה היה גמר משכנע מצידנו. היינו במשחק מהדקה הראשונה עד לסיום ולא הרגשתי לרגע שהפוקוס נחלש. הרעב שלי לזכייה בעוד תארים גדול ואני רוצה לזכות בעוד תארים". כאשר הצרפתי נשאל מה תוכניות הרכש שלו לעונה הבאה אמר: "רכש? אני לא במצב רוח של רכש הלילה. אני הולך לרכוש עכשיו בקבוקי שתיה לשחקנים שלי שיחגגו את הזכייה בגביע". 

 

אלכסיס סאנצ'ס גנב את ההצגה בוומבלי עם שער ענק מ-30 מטר. העיתון 'סאנדיי סטאר' כינה את סאנצ'ס בכותרת הראשית: "סאן אוף את גאן" וה'סאנדיי מירור' קבע: "ההופעה של סאנצ'ס היתה כמו של נסיך". "

 

מנג'ר התותחנים אמר על סאנצ'ס: "היתה לו עונה גדולה, אבל הוא יצטרך לשחק כעת בקופה אמריקה והייתי מעדיף שינוח אחרי ששיחקנו העונה 56 משחקים. הקופה מסתיימת בתחילת יולי, כך שניתן לו כנראה ארבעה שבועות לנוח".

 

 
שרווד זועם. שואף ליותר (Gettyimages)

 

ה'דיילי מייל' כתב הבוקר, כי התוצאה של המשחק משקפת גם את ההבדלים העצומים בין קבוצות הצמרת באנגליה לאלו שבתחתית. "אסטון וילה זכתה פעם באליפות אירופה, אבל הפער בין קבוצות שזוכות 18 שנה לשחק באלופות לבין כאלה שלא הוא כזה שאסטון וילה בקושי בעטה בכדור", כתב העיתון.

 

 

 

מנג'ר אסטון וילה, טים שרווד, הזועם רמז כי כמה שחקנים בקבוצה לא יהיו בה בעונה הבאה. "הקבוצה הזאת נמלטה מירידה כבר ארבע עונות רצופות וזה לא מספיק עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי