"מאמין שג'רארד יכול לזכות באליפות כמאמן"

ג'רארד. יכול להניף את הגביע לפני שיעזוב
ג'רארד. יכול להניף את הגביע לפני שיעזוב | צילום: Gettyimages

מנג'ר ליברפול הביע אמון בקפטן שלו. מרטין שקרטל עשוי לעזוב לוולפסבורג

(גודל טקסט)

כל החלומות שהיו לסטיבן ג'רארד בליברפול נעלמו עם ההודעה על העזיבה ל-MLS בקיץ, אבל הוא עדיין יכול לחלום על רגע מרגש אחד לעונה זו –  להניף את הגביע האנגלי ביום הולדתו ה-35 בגמר בוומבלי. ליברפול מקווה לשחק בגמר מול ארסנל, אבל תצטרך לעבור משוכה לא קלה בדמות אסטון וילה, שמאז בואו של המאמן טים שרווד החלה לכבוש שערים ולאגור נקודות, למרות שהיא עדיין בסכנת ירידה מוחשית. 

 

לוקאס לייבה התראיין ל'סאנדיי מירור' ואמר שהוא רוצה לשלוח את סטיבי ג'י לארה"ב עם עוד גביע ברזומה. בקיץ הוא יעבור מליברפול ללוס אנג'לס גלאקסי, אבל לייבה הברזילאי הוסיף: "זה לא רק סטיבן ג'רארד. אני רוצה לזכות בתואר הראשון שלי עם ליברפול לא פחות מאשר רוצה בזה המנג'ר ברנדן רוג'רס". ג'רארד זכה בשבעה תארים לעומת 0 של לייבה. "ברור שזה יהיה אדיר עבור סטיבי, כי הגמר הוא ביום ההולדת שלו. יחד עם זאת עבורו זה עוד תואר, עבור כולנו זה יהיה תואר ראשון", אמר הברזילאי.

 

 

המנג'ר רוג'רס כמעט זכה באליפות עם ליברפול בשנה שעברה, אבל הוא יודע שזוכרים תמיד רק את אלה שזוכים בתארים. ביציע הקופ מניפים בכל משחק כרזת ענק עם שמות המנג'רים שזכו בתארים עם ליברפול, והרי שרוג'רס עדיין לא ביניהם, אבל הוא רוצה להיות רשום לצידם של ביל שאנקלי, בוב פייזלי, קני דאלגליש האגדיים וגם רפא בניטס. מאז שביל שאנקלי הגיע למועדון ב-1959, כל מנג'ר זכה בתואר כלשהו ורוי הודג'סון פוטר ממש לפני שהוליך את ליברפול לגמר הגביע האנגלי. ב-9 השנים האחרונות, מאז הניף סטיבי ג'י את הגביע האנגלי, זכתה ליברפול רק בגביע הליגה. באותו זמן מנצ'סטר יונייטד זכתה ב-8 תארים. גם אם ליברפול תעלה לגמר, היא תצטרך להתגבר על ארסנל שניצחה אותה 1:4 בליגה. 

 

רוג'רס אמר על ג'רארד: "אני מאחל לו שיניף את הגביע בגמר, ואם לא, אני מאמין שהוא יכול להיות מנג'ר בעתיד ולהגשים אולי את החלום שלו לזכות באליפות הפרמיירליג. היתה לי ארוחת צהריים עם ג'רארד ודיברנו על כל הדברים. הדבר שהכי אני מצטער עליו שלא היתה לי הזדמנות לעבוד איתו יותר שנים. הייתי בונה את הקבוצה סביבו לשנים רבות. הוא פשוט כדורגלן פנומנלי. אפילו כעת האיכות שלו ככדורגלן לא מוטלת בספק. מהיום הראשון הערכתי אותו, הוא נכנס למשרד שלי ואמר לי בפשטות שהוא מאחורי במאה אחוז בכל מה שאני עושה ולא הרבה כדורגלנים היו באים עם הצהרה כזאת למנג'ר חדש וצעיר. הוא ג'נטלמן אבסולוטי". כשרוג'רס נשאל האם יהיה לו קשה סנטימנטלית שלא לתת לג'רארד את חולצת ההרכב, אמר: "אין לי בעיה. אני טיפוס קשוח בדברים האלה".  

 

רוג'רס וג'רארד. לא יתבייש לספסל אותו אם צריך (Gettyimages)

 

המשחק היום אומנם נערך בוומבלי, אבל אסטון וילה האפרורית היא דווקא קבוצה שליברפול לא הצליחה לנצח יותר מדי פעמים. בשישה ביקורים של הקבוצה באנפילד, אסטון וילה ניצחה רק אחד. מרטין שקרטל שהיה מורחק ישוב להרכב וגם סטיבן ג'רארד יפתח על חשבונו של לייבה. מריו באלוטלי חזר לסגל ויפתח על הספסל.

 

בליברפול כבר מתכננים את העונה הבאה, ולפי ה'דיילי מירור' לברנדן רוג'רס עשויות להיות בעיות לא רק עם ראחים סטרלינג וג'ורדן הנדרסון. הבעיה הנוספת יכולה להיות עם שקרטל, אותו רוצה וולפסבורג הגרמנית. כעת בליברפול מודאגים מאוד מהבעיה של שקרטל, מעוז ההגנה של הקבוצה העונה. גם שקרטל נכנס לשנתו האחרונה בחוזה (עד קיץ 2016) והשיחות עם ראשי ליברפול יהיו רק בסיום העונה. ליברפול לא תשחק כנראה באלופות שנה הבאה, וולפסבורג כן, וזה יכול להיות שיקול עבור הסלובקי. הוא משחק כבר שבע שנים בליברפול, אבל המו"מ שהתחיל העונה הופסק ונדחה עד לסיום העונה. גם גלן ג'ונסון בדרך החוצה ו-ווסטהאם יונייטד רוצה להחתימו אם קרל ג'נקינסון לא יישאר. 

 

שקרטל. הזאבים ישחקו בליגת האלופות (Gettyimages)

 

הרכבים:

 

ליברפול: מיניולה, צ'אן, שקרטל, לוברן, מורנו, אלן, הנדרסון, ג'רארד, מרקוביץ', קוטיניו, סטרלינג.

 

אסטון וילה: גיבן, באקונה, בייקר, פלאר, ריצ'רדסון, קלברלי, דלף, גרליש, נ'זגוביה, ווסטווד, בנטקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי