ותודה לנבארו: צפו בברצלונה עולה לגמר הפלייאוף

נבארו. מי אם לא הוא?
נבארו. מי אם לא הוא? |

שלשה של "לה בומבה" שברה שוויון בשניות הסיום וקבעה 74:77 על מלאגה

(גודל טקסט)

בפעם הרביעית ברציפות יפגיש גמר הפלייאוף בספרד את ריאל מדריד וברצלונה. הקטאלונים עבדו קשה מאוד, אבל בסופו של דבר גברו על מלאגה 74:77 במשחק החמישי של סדרת חצי גמר הפלייאוף, הרבה בזכות שלשה גדולה של חואן קרלוס נבארו בדקה האחרונה.

 

ברצלונה נראתה בדרך הבטוחה לסוויפ ולמפגש עם ריאל בגמר אחרי ניצחונות 60:91 ו-70:91 בשני המשחקים הראשונים בבית, אך בשלישי נכנעה לאחר הארכה 89:84 וברביעי הסתבכה עם הפסד נוסף, 77:66. מלאגה הייתה הקבוצה היחידה שחזרה מפיגור 2:0 בסדרת פלייאוף בספרד, אבל למרות שהייתה קרובה, הפעם היא נעצרה במשחק החמישי.

 

 

המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל בסיום היה לברצלונה את "לה בומבה" ולמלאגה לא. הגארד הוותיק שבר שוויון 72:72 עם שלשה גדולה, בעוד קרלוס סוארס החטיא מבחוץ. מרסליניו הוארטס וג'סטין דולמן קלעו כל אחד בתורו רק אחת משתיים מהקו, מה שהותיר לג'ייסון גריינג'ר זריקת התאבדות מחצי מגרש שלא פגעה בכלום.

 

דאשון תומאס קלע 14 נקודות למנצחים, כולל 4 מ-7 לשלוש. אנטה טומיץ' הוסיף 11, נבארו ותומאס סאטורנסקי 10 כל אחד. ראיין טולסון, פראן ואסקס וגריינג'ר קלעו 10 כל אחד למפסידים, שהגיעו לקו רק ארבע פעמים לעומת 19 של המארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי