ברזיל כועסת: "השופטים מחפשים את ניימאר"

ניימאר. עלול להיות מורחק גם משלושה משחקים
ניימאר. עלול להיות מורחק גם משלושה משחקים | צילום: Gettyimages

החלוץ השתולל אחרי ה-1:0 לקולומביה ויושעה משני משחקים לפחות

(גודל טקסט)

שנה אחרי הכישלון במונדיאל, ברזיל שוב בצרות אחרי הפסד 1:0 לקולומביה. "נגררנו לפרובוקציות של קולומביה", אמר דונגה המאוכזב בסיום, "הם אלופים בפרובוקציות ואנחנו לא יודעים איך לשחק ככה. ברזיל צריכה לשחק כדורגל ולא לחפש כדורגל פיזי וללכת למלחמות. הבעיה היתה ששיחקנו כדורגל מאוד אישי ולא קבוצתי. בכל האימונים היינו מודעים לאפשרות שקולומביה תבקיע ממצב נייח כי ידענו שהם חזקים בזה – ולמרות זאת ספגנו שער ממצב נייח".

 

דונגה הודה שניימאר עשה טעות כאשר איבד את הראש והורחק בסיום, ונשאל האם החקירה החדשה על העברתו לברצלונה גורמת לו להיות עצבני: "בסך הכל כולנו בני אדם. יש דברים שיוצאים משליטה". המאמן מתח ביקורת על יכולתו של השופט הצ'ליאני אנריקו אוסס: "הוא לא ידע לשלוט במשחק. הבלגאן בסיום המשחק נגרם בגלל השופט".

 

 

ברזיל תצטרך כעת לשחק בלי ניימאר ביום ראשון נגד ונצואלה. החלוץ לא יוכל לשחק גם ברבע הגמר, מכיוון שעוד לפני שהורחק ספג גם צהוב שני בטורניר, וזו כמובן אבידה קשה לנבחרת ברזיל. היום יהיה דיון בעניינו ויוחלט אם העונש הזה סופי או שיש אפשרות שהוא יורחק אפילו לשלושה משחקים.

 

בקולומביה טענו שדווקא ברזיל היא שעשתה הצגות. כוכב העבר של קולומביה, פאוסטינו אספרייה, יצא נגד ניימאר שהחל את כל הפרובוקציה לטענתו: "הוא שקרן ורמאי, שיילך לשחק בהוליווד". ניימאר בעט בסיום את הכדור בזעם לעבר ארמרו כשהקולומביאנים חגגו את הניצחון וספג צהוב שני ואדום.

 

 

ניימאר הודה: "לי אישית ולברזיל היה יום רע". אחד ממארגני הטורניר, חביאר לנסה, אמר תחילה למצלמות שהברזילאי מורחק למשחק אחד בלבד, אבל לאחר מכן תיקן שאם ברזיל תעלה לרבע הגמר הוא ייעדר גם ממנו. החלוץ הברזילאי אמר: "השופט במשחק היה גרוע. אולי טעיתי כאשר התרגזתי בסיום ובעטתי את הכדור, אבל זה לא עושה אותי משוגע. רק כעסתי על ההחלטות של השופט".

 

קשר צ'לסי וברזיל, וויליאן, יצא להגנת ניימאר: "השופטים צריכים לתת יותר כבוד לניימאר. לא היה מגיע לו כרטיס צהוב". דני אלבס, חברו לקבוצה מברצלונה, אמר: "אני יודע למה ניימאר היה עצבני. השופטים צריכים לשפוט ולא להיות אלוהים. הם מחפשים אותו כל הזמן בגלל שהוא כוכב". בתוך כך, כלי התקשורת בברזיל מתחו ביקורת על ההופעה של הנבחרת, על ניהול המשחק של דונגה וכמובן איבוד העשתונות של ניימאר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי