גיא סטריק סיים במקום השישי במשחקים האירופים

גיא סטריק. סיים במקום השישי
גיא סטריק. סיים במקום השישי | צילום: הוועד האולימפי בישראל

לאחר שסיים את המוקדמות במקום הרביעי, הקלע הישראלי סיים במקום מכובד בגמר תרגיל הירי ל-50 מטרים

(גודל טקסט)

הקלע הוותיק (50) גיא סטריק, שייצג את ישראל ארבע פעמיים במשחקים האולימפיים, דורג היום (חמישי) במקום הששי במשחקים האירופים בבאקו בגמר תרגיל הירי ל-50 מטרים בשכיבה. סטריק סיים את הגמר עם 122.5 נקודות לאחר שבמוקדמות סיים במקום הרביעי עם 617.1 נקודות.

 

"אני מרגיש חצוי, הגעתי לגמר בתחרות בינלאומית הרבה זמן לאחר שלא עשיתי זאת, אבל רציתי להשיג את הקריטריון לריו 2016", אמר סטריק והוסיף: "קשה להתמודד בתחרויות בגיל מבוגר. הראייה יורדת ושריר העין כבר לא כל כך גמיש".

 

 

ליאור מדלל התחרה גם הוא היום בשלב המוקדמות וסיים במקום ה-29 עם תוצאה של 610 נקודות, שלא הספיק לו לעלות לגמר. 

 

פייגה והילמן. ממשיכים לנצח (הוועד האולימפי בישראל)

 

כדורעף חופים: אחרי הניצחון הראשון על היריבים הטורקים, שון פייגה ואריאל הילמן פגשו את מיכאיל ואן דורסטן וסטיבן ואן דה ולדה ההולנדים ניצחו שוב 0:2 והבטיחו את מקומם בשמינית הגמר. מחר הפ ייפגשו צמד צ'כי.

 

איגרוף: איגור לזארב (משקח קל) הפסיד בשלב 32 האחרונים לקרואטי מתיאו מומאדינה בשלושה סיבובים. עבדאללה קדאן (סופר כבד) הפסיד גם הוא 0:3 לאלכסיי זבאטין המולדובי.

 

היאבקות (חופשי): יורי פוליאק (70 ק"ג) התחרה בשלב המוקדמות, אך הפסיד לאלכסיי מלניק האוקראיני 10:0.

 

כדורמים: נבחרת הנערות סיימה את הופעתה ההיסטורית בבאקו במום ה-12 והאחרון. לאחר ההפסד הכואב בפנדלים לצרפת אמש, הן הפסידו גם לבריטניה, בקרב על המקום ה-11, 10:5. הילה פוטוריאן הבקיעה שלושה שערים, כרם נוי וליאור בן דוד הוסיפו שער כל אחת (צפו בתקציר).

 

סגל הנבחרות בכדורסל 3X3. מקווים להשיג תוצאה גבוהה (איגוד הכדורסל)

 

בד בבד, נבחרות ישראל 3X3 תצא מחר (שישי) לבאקו כדי להשתתף במשחקי אירופה כאשר את מקומו של עמית שמחון, שישחק עם הפועל אילת בצמד משחקי גמר ליגת העל נגד הפועל ירושלים, יתפוס תום סטרוסקי. יחד עם סטרוסקי בנבחרת הגברים ישחקו אופר הובר, ולאדי ירמישין ויועד בית יוסף.

 

בנבחרת הנשים ישחקו הדר גוטין, לימור פלג, מאיה איסרוב ונופר שלום. המאמן הוא דניאל גוט והמנהל המקצועי הוא אילן קובלסקי. נבחרת הגברים תשחק בבית אחד עם רומניה, ליטא וסלובניה בעוד שהנשים ישחקו נגד רומניה, רוסיה וליטא. המשחקים יחלו ביום שלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי