צפו: ריבקין עלתה לגמרים בכדור, חישוק וסרט

ריבקין. הופעה טובה מאד
ריבקין. הופעה טובה מאד | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

סיימה תשיעית בקרב רב. פילנובסקי עשירית, אך פספסה גמר באלות

(גודל טקסט)

התחרויות האישיות בהתעמלות אומנותית במשחקים האירופים בבאקו יצאו הבוקר (שישי) לדרך, עם יכולת גבוהה של הישראליות. נטע ריבקין, סיימה את תחקרות הקרב רב במקום התשיעי הכללי כשמיד אחריה נמצאת טורי פילנובסקי. 

 

בסבוב ראשון השיגה נטע ריבקין ציון של 15.900 נקודות באלות, לאחר מכן המשיכה בתרגיל הכדור (18.050), החישוק (17.800) והסרט (18.050) – בשלושתם היא קרובה להבטחת המקום בגמר. היא סיימה את המוקדמות עם ציון משוקלל של 69.800.

נטע ריבקין אמרה לאחר התחרות: "מבחינתי זו עוד תחרות הכנה לאליפות העולם שתהיה בספטמבר בשטוגארט והיא בעצם  התחרות החשובה ביותר. התחלתי לא מוצלח בתרגיל הראשון, תרגיל האלות. אני שמחה ומרוצה מזה שאספתי את עצמי ועשיתי את שאר התרגילים טוב, זה מאוד חשוב. חזרתי לעצמי והצגתי ביצועים נקיים. אני מרוצה משלושת התרגילים האלה. אעבוד על מה שקרה באלות כדי שזה לא יחזור".

ריבקין בתרגיל האלות. "שמחה שהשתפרתי בהמשך" (הוועד האולימפי בישראל)

 

המאמנת של ריבקין, אלה סאמופלוב, הוסיפה: "ביקשתי ממנה הבוקר שקודם כל תעניק לעצמה מתנה. הייתה לה הופעה מאוד יפה, התרגשנו מאוד וזה טבעי וקורה אפילו למתעמלות ותיקות. דווקא אחרי מה שקרה בתרגיל הראשון, נטע הוכיחה שיש לה ניסיון וכל הכבוד לה על כך. אנחנו לא נעשה יותר שטויות כאלה".

 

טורי פילנובסקי החלה את התחרות עם תרגיל הכדור והשיגה  17.250 נקודות. בחישוק היא השיגה ציון של 17.700 ובסרט 17.300. היא היתה קרובה להבטיח מקום בגמר בתרגיל האלות, לאחר שהשיגה ציון של 17.300, אך הודחה ממש בסיום וסיימה במקום התשיעי (צפו בביצועים).

פילנובסקי. תרגיל מצוין באלות (הוועד האולימפי בישראל)

 

טורי פילנובסקי שעברה יום נהדר ציינה: "אני שמחה כי עברתי תחרות טובה ויציבה, הייתה לי קצת התרגשות בהתחלה אבל התגברתי. צברתי ניסיון וביטחון בתקופה האחרונה וזה מה שראו כאן. אני תמיד רוצה יותר, יש לי עוד מה לשפר ולעבוד עליו".

 

המאמנת של טורי, נטשה אסמולוב, סיפרה על מה שקרה מאחורי הקלעים טרם התחרות: "הייתה לטורי פציעה לא קלה ובמשך שבוע היינו בבית החולים בתא לחץ. החלטנו שגם עם רגל אחת היא תעשה את התחרות, כך שאני שמחה על מה שעשתה. לטורי יש אופי מיוחד וכוח רצון".

 

נבחרת האקרובטיקה השתתפה היום גמר תחרות הקרב רב וסיימה במקום העשירי. אביה ברנר, מאי מילר ושובל סופר סיימו את התרגיל המשולב סיימו עם ציון של 24.220 (צפו בביצוע), שהצטרף לתרגיל הבלאנס (25.780) והדינמיק (26.910) שביצעו ביום רביעי. הן סיימו את התחרות עם ציון משוקלל של 76.910 והצליחו להקדים את נבחרת פולין שסיימה אחרונה.

פייגה והילמן. העפילו אוטומטית לשמינית הגמר (הוועד האולימפי בישראל)

 

כדורעף חופים: אחרי הניצחונות חלקים על יריבים מטורקיה ומהולנד ולאחר שהבטיחו את מקומם בשלב הנוקאאוט, יודעו אריאל הילמן ושון פייגה שניצחון נוסף יעלה אותם אוטומטית לשלב שמינית הגמר. היום הם נתקלו ביריבים חזקים יותר, כשפגשו את פרמיסל קובאלה ויאן הדרבה מצ'כיה והצליחו לנצח אותם 1:2 ולסיים במקום הראשון בבית המוקדם עם שש נקודות.

 

איגרוף: דויד אלברדיאן (משקל זבוב) רחוק ניצחון אחד ממדליה, לאחר שגבר בשמינית הגמר על ארטיום אלכסניאן הארמני 0:3. הוא יפגוש ביום שני, בשלב רבע הגמר, את הטורקי מוחמד אונלו.  ראוי לציין כי לאורך הקרב כולו זכה דוד לעידוד מאסיבי מהקהל האזרי.

נבחרות האתלטיקה השחייה, הכדורסל וגם את נציגי הסמבו המריאו למשחקי אירופה בבאקו. בין היוצאים האצן דונלד סנפורד, קופצת המשלושת חנה מיננקו, מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון, האצנית אולגה לנסקי, השחיינים מרק חינאווי וזיו קולטוב, נבחרות הכדורסל 3X3 וצוותי האימון, וכן המאמן פאבל מוסין וכחל שפריר, שתתחרה בענף הסמבו.


סנפורד בשדה התעופה לפני ההמראה לבאקו. שיהיה בהצלחה (הוועד האולימפי בישראל)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי