מתחרה לנשיאות ברצלונה: אביא את ראמוס

ראמוס. הנקמה על פיגו בדרך?
ראמוס. הנקמה על פיגו בדרך? | צילום: Gettyimages

ג'ורדי מאיו מתכנן גם להחזיר את לאודרופ. וגם: סלאח לספרד?

(גודל טקסט)

ב-1 ביולי יפתח חלון ההעברות באופן רשמי, ועד אז העניינים רק מתחממים. בלוג ההעברות של ספורט1 מרכז עבורכם את מיטב השמועות, המגעים וההחתמות.

 

19:00

ג'ורדי מאיו שרץ לנשיאות ברצלונה הבטיח לבוחריו שאם ייבחר הוא יפנה לסרחיו ראמוס לנסות להחתים אותו, ולמיכאל לאודרופ כדי למנות אותו למנהל הספורטיבי של המועדון. לאודרופ שיחק בזמנו במועדון אבל עבר לריאל מדריד בסופו של דבר, אבל נותר מוערך בקטאלוניה.

 

 

מוחמד סלאח עשוי לעבור בעונה הבאה לעולה החדשה לליגה הספרדית בטיס סביליה. הקבוצה הצהירה עם החתמתו של רפאל ואן דר וארט מהמבורג שהיא מתכוונת להסתער העונה על הצמרת הספרדית. סלאח מושאל מצ'לסי לפיורנטינה והיה תגלית ענקית העונה אצל הוויולות, אבל לא ברור אם אחרי בואו של פאולו סוזה הוא יישאר בקבוצה. גם אתלטיקו מדריד, אינטר ולאציו מעוניינות בו.

 

סלאח. יישאר בפירנצה עם סוזה? (Gettyimages)

 

ארסנל מעוניינת בקשר בורוסיה דורטמונד סוון בנדר שחתום בקבוצה הגרמנית עד 2017. הוא מבוקש גם בסאות'המפטון וליברפול.

 

טורינו רכשה את קשר הופנהיים אפרייה אקווה תמורת 3 מיליון יורו. בתוך כך מנהלה הספורטיבי של טורינו, ג'יאנלוקה פטראצ'י, אמר לגבי הביקוש למתיאו דרמין: "טרם קיבלנו הצעות רשמיות לגביו. אין בנו שום צורך למכור אותו. דרמיאן שהוא שחקן חשוב עבורנו וגם עבור הנבחרת הלאומית, נשקול רק הצעות שמעל 20 מיליון יורו עבורו".

 

העיתון 'גאזטה דו ספורט' פרסם שקרלוס באקה חלוץ נבחרת קולומביה וסביליה קרוב לעבור לרומא, אבל הג'יאלורוסי לא מוכנים לשלם את סעיף השחרור שלו. הקבוצה האיטלקית מוכנה לשלם לא יותר מ-25 מיליון יורו. 

 

באקה. רומא מעוניינת, אבל לא בכל מחיר (Gettyimages)

 

דז'אן סטנקוביץ', ששיחק 9 שנים באינטר, מונה למנג'ר המקצועי של הקבוצה. "אני גאה ונרגש לחזור", אמר. "ביום בו ידעתי שלא אלבש יותר את החולצה של אינטר בכיתי".

 

יובנטוס לא רק מחתימה שחקנים אלא גם מאריכה את החוזים שלהם. הקשר קלאודיו מרקיזיו אמור להאריך את חוזהו במועדון עד 2019. בשורה טובה לאוהדי יובה על רקע הידיעות שפול פוגבה, ארתורו וידאל, קרלוס טבס ואנדראה פירלו עשויים לעזוב.

 

אחרי שהחתימה את לוקאס סשה מהפועל תל אביב, לודוגורץ הבולגרית רוצה להחתים את ילד הפלא איבן באלילו שהיה בנוער של ברצלונה והיום משחק בארוקה בפורטוגל.

 

דמבה בה חלוצה של בשיקטאש כיום, ובעבר בניוקאסל וצ'לסי, מועמד לשחק העונה או בווסט ברומיץ' שרוצה אותו או בסין. הוא מבוקש בשנחאי שמוכנה לשלם עליו 14 מיליון יורו.

 

דמבה בה. מבוקש בשתי יבשות (Gettyimages)

 

חטאפה עשויה להחתים את שוערה הברזילאי וגנר של אשטוריל הפורטוגלית.

 

קשר מנצ'סטר יונייטד נאני מבוקש בטורקיה בבשיקטאש שמוכנה לשלם עליו 8 מיליון יורו.

 

פאביו בוריני חלוץ ליברפול הודה שהוא רוצה לעזוב את אנפילד כדי להחיות את הקריירה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי