היימן: "רציתי שפאנק ינצח את אנדרטייקר ברסלמניה"

CM פאנק. היה נשאר בזכות ניצחון על אנדרטייקר?
CM פאנק. היה נשאר בזכות ניצחון על אנדרטייקר? | צילום: Gettyimages

אמרגנו (בעלילה) של המתאבק שעזב: "אם היו נותנים למהלך הזה לקרות, הוא היה נשאר"

(גודל טקסט)

אחד הנושאים שהעסיקו את חובבי ה-WWE כמו גם את ראשי הארגון לאורך השנים היה רצף הניצחונות של אנדרטייקר ברסלמניה. התופעה הגיעה לסיומה ב-2014 כאשר ברוק לסנר שם סוף לקרבות שהסתיימו בניצחון הקברן וקבע בשעתו 1:21. אלא שגם יותר משנה לאחר האירוע שגרם לזעזוע בעולם ההיאבקות, פול היימן חשף כי הציע להנהלה גרסה משלו לסיום הרצף על ידי CM פאנק.

 

 

היימן, שנכח לצד לסנר ברסלמניה 30 מול אנדרטייקר היה שם שנה קודם לצד פאנק מול אותו קברן, ולטענתו בשבועות שהקרב נבנה הוא כמעט והתחנן לשבירת הרצף על ידי המתאבק משיקגו, שעזב את הארגון פחות משנה לאחר מכן בטונים צורמים במיוחד.

 

היימן פירט: "רציתי שפאנק ישבור את הרצף כי ידעתי שאם יעשה זאת, הוא ישאר בארגון לעוד כמה שנים. הוא דיבר על אפשרות לעזוב את WWE עוד לפני הקרב ההוא ברסלמניה 29, ידעתי שהוא לא מרוצה בחברה ורק משהו שיהיה חקוק בהיסטוריית האירוע לנצח יגרום לו להישאר. לצערי וינס מקמהן סרב לרעיון ובסופו של דבר הכוכבים בשמיים סידרו לברוק לסנר לשבור את הרצף".

 

CM פאנק עזב את WWE בינואר 2014 וכעבור חודשים ארוכים סיפר בפודקאסט ארוך על הסיבות הרבות שגרמו לעזיבתו. במהלך הראיון הוא התייחס להפסד הצפוי לאנדרטייקר וסיפר שאמר למקמהן: "תסביר לי איך הפסד לאדם בשנות ה-40 המאוחרות לחייו אמור להפוך אותי לכוכב". בנוסף, הוא טען שנפצע בקרב בכוונה רק כדי לקבל הפסקה מפעילות ולהיות בבית. כיום פאנק נמצא ב-UFC ומתאמן לקרב הבכורה שלו שטרם תוכנן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי