העסקה סגורה: דיווח שפטר צ'ך חתם בארסנל

צ'ך. נשאר בלונדון
צ'ך. נשאר בלונדון | צילום: Gettyimages

הבלוג: וייטו סגר באתלטיקו, רכש גדול לאינטר ומנדזוקיץ' חתם ביובה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות רבותיי, הנושא החם בקיץ. ב-1 ביולי זה יפתח באופן רשמי, אבל בינתיים אתם רוצים להיות מעודכנים, לא? ספורט1 עושה לכם סדר יומי.

 

 

19:45

חלוץ אתלטיקו מדריד, מריו מנדז'וקיץ' חתם באופן רשמי לארבע שנים במדי סגנית אלופת אירופה, יובנטוס. הקרואטי עוזב את אתלטיקו מדריד לאחר עונה אחת בלבד בה כבש 12 שערים ב-28 משחקי ליגה.

כידוע, מוקדם יותר נמצא לקרואטי מחליף כשנשיא ויאריאל, פרננדו רואיג, אישר שלוסיאנו וייטו נמכר לאתלטיקו מדריד ב-20 מיליון יורו. הצוללת הצהובה רכשה במקומו את הברזילאי ליאו בפטיסטאו. סימואנה מסרב להסתפק רק בוייטו, השם המשמעותי יותר אותו הוא מעוניין לצרף בנוסף, הוא חלוץ פורטו, ג'קסון מרטינס שלפי הדיווחים בכלי התקשורת כבר סיכם את תנאיו בויסנטה קלדרון.

18:31

נותרו מספר פרטים אחרונים, אך לפי הדיווחים בתקשורת האנגלית, פטר צ'ך חתם במדי ארסנל. שוערה הצ'כי של צ'לסי (33) הגיע ללונדון ב-2004 לאחר שתי עונות במדי ראן הצרפתית בהן זכה בין היתר בתואר שוער העונה בצרפת.

השוער צפוי להיות ההחתמה הראשונה של התותחנים הקיץ. הבלוז יקבלו עבור הצ'כי 11 מיליון ליש"ט וכבר ב-2 באוגוסט השוער יפגוש את קבוצתו ב-11 השנים האחרונות.

ג'ון טרי, הקפטן של צ'לסי, בטוח שמדובר בצעד מבריק של ארסנל: "צ'ך שווה בכל עונה ביןן 12 ל-15 נקודות. הוא התנהל כמו מקצוען אמיתי אשתקד, למרות שלא שיחק, זה לא פשוט לא להיות חלק מהרוטציה. מגיע לו המון קרדיט".

 

סוכנו של ראדג'ה ניאנגולן, לודוביקו ספונוסי, הודה שריאל מדריד רוצה את הקשר הבלגי ששיחק העונה ברומא. חצי מכרטיסו שייך לרומא והחצי השני לקליארי.

 

רד בול זלצבורג מינתה מאמן חדש אך זה לא יהיה אוסקר גרסיה. האוסטרי פטר זיידלר יאמן את אלופת אוסטריה אחרי שאימן בליפרינג.
 

קרלוס באקה כנראה לא יגיע לכדורגל האיטלקי למרות שרומא ומילאן הביעו בו עניין. כמו ג'קסון מרטינס הוא כנראה מעדיף לשחק בליגה אחרת. חלוץ סביליה מבוקש בליברפול. בינתיים דני אינגס חלוץ ברנלי שחתם בליברפול הביע את התלהבותו מהמהלך: "אני לא יכול לתאר את ההרגשה שאני בדרך לליברפול. לא יכול לחכות להגיע למועדון".

 

פאביו קאנברו טען שגונסאלו היגוואין לא יעזוב את נאפולי למרות השמועות שהוא יעשה זאת. בלם העבר אמר ל'פוטבול איטליה': "בפעם האחרונה שדיברתי איתו הוא אמר לי שהוא מאושר בנאפולי".

 

בנפיקה רוצה את החלוץ הקוסטה ג'ואל  קמפבל.

 

באיירן מינכן רוצה את פול-ג'ורג' אנטפ, קשר ראן הצרפתית כיורש של פרנק ריברי.

 


אנטפ. היורש של ריברי (Gettyimages)

 

אדריאן ראביו רוצה לעזוב את פאריס סן ז'רמן. הקשר המוכשר בן ה-20 עשוי לעזוב למילאן.

 

18:24

אינטר סוף סוף החלה להתחזק והציגה את הרכש הנוצץ החדש ממונאקו, ג'ופרי קונדוגביה בן ה-22 שנחשב לתואם של פול פוגבה. הוא נחשב לאחד משחקני הרכש הכי חשובים שהגיעו הקיץ לסרייה A.  אינטר שילמה עליו 40 מיליון יורו.
 

 

 

 

קונדוגביה עבר בדיקות רפואיות באינטר ונפגש עם אוהדי אינטר הנלהבים. הוא אמור לקבל חולצה מספר 7. המועדון שיחרר ראיון שלו ותשובות לאוהדים.

16:00

מנצ'סטר יונייטד מנסה להחתים את אדינסון קבאני ולחטוף אותו מיובנטוס שנחשבת למועמדת העיקרית להביא אותו לסרייה A. העיתון 'איל מאסג'רו' פרסם שיונייטד רוצה את קשר ארגנטינה, לוקס ביליה כדי להחליף את מייקל קאריק.

 

יונייטד גם מנסה להחתים את בסטיאן שווינשטייגר שלא חידש עדיין את חוזהו בבאיירן מינכן המסתיים ב-2016 ומוכנה לשלם 12 מיליון יורו.

 

 

בלם שאלקה, הקמרוני ג'ואל מאטיפ, עשוי לעבור לפי העיתון 'בילד' לניוקאסל ב-14 מיליון יורו. המגפייז מעוניינים גם באשלי קול שהיה מושאל העונה לרומא. 

 

קשר נבחרת גרמניה הצעירה, יוהאנס גייס מבוקש באתלטיקו מדריד ושאלקה ומחירו 12 מיליון יורו.

 

דניאל ואס קשרה הדני של אביאן הצרפתית הוצג בסלטה ויגו.

 

רשמית: המגן הקמרוני בו ה-33 מרסל אנדיאנג נטש את הרטה ברלין וחתם בפאדרבורן שירדה לליגה השנייה בגרמניה.

13:57

ליברפול הצטרפה לרומא ומילאן שרוצות את קרלוס באקה, חלוץ נבחרת קולומביה וסביליה. הקבוצה תיאלץ לשחררו רק אם יופעל סעיף השחרור שלו העומד על 21.5 מיליון ליש"ט. ליברפול גם מציעה 22 מיליון יורו לפי פרסום ב'מארקה' על אסייר יראמנדי מריאל מדריד. ה'דיילי סטאר' אופטימי וטוען שליברפול שתשלם 75 מיליון ליש"ט על יראמנדי, קרלוס באקה וסלומון רונדון מזניט סט. פטרסבורג שחקן נבחרת ונצואלה.

 

רשמית החלוץ הוותיק, חביאר סביולה חזר לריבר פלייט בה החל את הקריירה שלו.

 

קשר ברצלונה, ג'רארד דאולפאו יעבור כנראה לאברטון סופית ב-6 מיליון יורו לאחר שהיה מושאל אצלה לפני שנתיים. וזאת למרות תג מחיר של 30 מיליון יורו.

 

 

 

טיאגו מוטה עשוי לעזוב את פאריס סן ז'רמן לאתלטיקו מדריד או אינטר שמעוניינות בו. הוא שיחק באינטר בעבר בין השנים 2009-2012. אתלטיקו מדריד נמצאת גן על סף רכישת לוסיאנו וייטו מויאריאל. מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, טען שווייטו הוא חלוץ מעולה שעדיין לומד: "הוא רק בן 21, אבל ניצל באחוזים גבוהים את ההזדמנויות שלו לכבוש בעונה שעברה". הוא כבש 18 שערים ב-43 משחקים.

 

ההודעה על צירופו של אנדראה פירלו לניו יורק סיטי צפויה עד סוף השבוע. 

 

גלאסטראיי רוצה את רוברטו סולדאדו מטוטנהאם. הספרס דורשים 11 מיליון ליש"ט, גלא מוכנה לשלם רק 9.

 

 

 

ווסטהאם הצטרפה לצ'לסי ושתיהן רוצות את מוסא דמבלה מטוטנהאם שמחירו 12 מיליון ליש"ט. הפטישים רוצים גם את דימיטרי פאייה, קשרה של מארסיי.

 

רומא בדרך לצרף את שני שחקני גנואה, יאגו פאלקה (25) והקשר אנדראה ברטולאצ'י (24). שניהם יעברו בדיקות רפואיות ויירכשו תמורת 16.5 מיליון יורו.

 

קשר נבחרת אנגליה, אנדרוס טאונסנד מועמד לעבור לסנדרלנד. בולטון וונדררס מהצ'מפיונשיפ רוצה להחתים את החלוץ האיסלנדי אלפרד פינבוגסון מריאל ססיאדד.

 


אלדרווירלד. לסיינטס לצמיתות? (Gettyimages)

 

סאות'המפטון מוכנה לשלם 16 מיליון ליש"ט (שיא מועדון) על המגן טובי אלדרווירלד שהושאל אשתקד מאתלטיקו מדריד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי